Πέρασαν δυο μήνες χωρις να το καταλάβω . Οι κόντρες βεβαια με τον Αλέξανδρο ποτε δε σταμάτησαν αλλα πιστεύω ειναι το αλατοπίπερο της σχέσης μας . Η Κατερίνα με το Βαγγέλη ειναι στα καλύτερα τους και σήμερα της είπε να βγούνε για επίσημο δείπνο . Την περίμενα να έρθει απο μένα να ετοιμαστεί γιατί ήθελε να ειναι μια κούκλα όπως έλεγε .
Μόλις είχα τελειώσει με τις δουλειές οταν χτύπησε το κουδούνι . Μόλις άνοιξα τη πόρτα μπήκε μέσα πανικόβλητη
« πως κανεις έτσι παιδι μου ; Για φαγητό θα πας «
« δεν ειμαι καλα Αριάδνη «
« αρχίσαμε πάλι τα ίδια ; Ούτε στο πρώτο ραντεβού να πήγαινες «
« δεν ειμαι καλα σου λέω «
« μην ανησυχείς , τα έχω όλα υπό έλεγχο , ρούχα , μακιγιάζ ,όλα !!»
« έχω καθυστέρηση «
« που ; Τι εννοείς ; Θα αργήσεις στο μαγαζί ;»
« ακούς τι λες ; Έχω καθυστέρηση σου λέω «
« τι εννοείς ;»
« αχ μη σε χάσω τώρα ! Συντονισου λιγο !!! «
Μόλις κατάλαβα τι μου έλεγε πάγωσα
« ήρεμησε ! Τίποτα δεν ειναι σίγουρο ! Το θελουμε ; Τι ρωτάω φυσικά και το θελουμε ! Ο βαγγελης το θέλει ; Γιατί αν δεν το θέλει θα γίνει χαμός ! Θα παρω τηλ το κυρ Παναγιώτη να μου δανείσει τη κουμπούρα του και θα του την ανάψω !!!»
« Αριάδνη !!!! Δε ξέρει τίποτα ο βαγγελης !! Εδω εγώ δε ξέρω βασικά !»
« ειςαι τρελή ; Πως τα πετάς έτσι ; Θέλεις να με στείλεις ; Ειμαι και σε μια κρίσιμη ηλικία ! Θερίζουν τα εγκεφαλικά μετα τα τριάντα !!!»
« έφερα τεστ «
« τι τεστ ;»
« νοημοσύνης ! Τι τεστ ρε συ Αριάδνη ! Εγκυμοσύνης ! Δε μπορούσα να το κάνω μόνη μου και το έφερα Να το κάνουμε μαζί.»
« Ναι σωστά, τεστ εγκυμοσύνης , Αυτό πρέπει να κάνουμε. Να δούμε πρώτα να είσαι, και άν εισαι θα χαρούμε έτσι;»
« Ας κάνουμε πρώτα το τεστ Αριάδνη, δεν ξέρω τίποτα, μου ήρθε τόσο απότομο, δεν είχα καταλάβει ότι είχα τόσο καιρό καθυστέρηση και σήμερα κοιτούσα το ημερολόγιο και συνειδητοποίησα ότι έχω μία βδομάδα καθυστέρηση. Τι θα κάνω θεέ μου αν είμαι, πως θα το πω στο Βαγγέλη. Αν δεν το θέλει;»
« Μη σκέφτεσαι έτσι, είμαι σίγουρη ότι ο Βαγγέλης θα πετάξει από την χαρά του. Σε λατρεύω και το ξέρεις.»
« Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Και εγώ τον λατρεύω και τον αγαπάω αλλά Ένα παιδί είναι κάτι που δεν το είχαμε προγραμματίσει και δεν το είχαμε συζητήσει καν.»
« Έλα πάμε στο μπάνιο να κάνουμε το τεστ και ότι είναι θα το αντιμετωπίσουμε. Το ξέρεις ότι θα είμαι εδώ για σένα ότι και να αποφασίσεις ότι και να γίνει.»
« Το ξέρω... Μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει πάμε»
Περίμενα έξω από το μπάνιο και η αγωνία μου έχει χτυπήσει κόκκινο.»
« Ακόμα ρε Κατερίνα τι κάνεις; Έχουνε περάσει 10 λεπτά. Βγες έξω αλλιώς θα με αναγκάσεις να μπω εγώ μέσα»
Η πόρτα άνοιξε Και η Κατερίνα βγήκε έξω βουρκωμένη .
« Τι έγινε; Γιατί κλαις;»
« Είναι θετικό Αριάδνη! Τι θα κάνω;"
" ειναι υπέροχο αυτό που σου συμβαίνει Κατερίνα μου ! Ειμαι σίγουρη οτι θα γίνεις μια υπέροχη μαμά και ο Βαγγελης ένα χαζομπαμπάς . Θα πας σήμερα στο δείπνο και θα του το πεις εκει «
« και αν δεν το θέλει ;»
« αν συμβεί κατι τέτοιο θα το μεγαλώσουμε μαζι ! Θα εχει μια υπέροχη μαμά και μια τρελή νονά ! «
Έπεσε στην αγκαλιά μου και άρχισε να κλαει !
« σε ευχαριστω ! Δε ξέρω τι θα έκανα αν δεν είχα και σένα «
« θα βαριόσουν αφόρητα ,αλλα ειςαι τυχερή «
« τρελή !»
« ειμαι ! Ελα πάμε να γίνεις μια κούκλα γιατί σε περιμένει και ο μπαμπάς «
« αχ μη τον λες έτσι «
« καλα ο πατέρας τότε «
« Αριάδνη !!!!!»
« καλα καλα !!! Άντε πάμε τώρα ««