Κεφαλαιο 4

4.3K 365 22
                                    

Τις μισώ τις Δευτερες . Αν μπορούσα να τη κάνω αργία θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη . Με μισή καρδιά ετοιμάστηκα για το ιατρείο και έφυγα . Ευτυχώς το πρώτο ραντεβού είχε ακυρώσει και είχα χρόνο για ένα καφέ .
Ετοίμασα το καφέ μου και απολάμβανα την ησυχία μου . Το τηλέφωνο άρχισε να χτυπά σαν τρελό και με έβγαλε από τη γαλήνη μου
" έλα ρε Κατερίνα , τι έγινε πρωί πρωί ;"
" καλημέρα και σε σένα "
" ναι από αυτό , πες μου τώρα τι έγινε ;"
" πω πω νεύρα ! Νομίζω ότι πρέπει να μου έρθεις από τη δουλειά να κάνουμε εκείνη τη ψυχανάλυση που λέγαμε "
" θες να τα ακούσεις μου φαίνεται "
" καλα καλα , απλά πήρα να σου πω Ότι το Σαββατοκύριακο θα πάμε Γιάννενα "
" να κάνουμε τι ;"
" έχω κανονίσει με παρέα , θα πάμε για ράφτινγκ , πεζοπορία , φαγητό "
" στα δυο πρώτα με έχασες , "
" υποτίθεται γυμνάζεσαι "
" καλα το είπες υποτίθεται "
" σταματά τη γκρίνια "
" και γιατί με πήρες από τώρα ;"
" για να το βάλεις στο μυαλό σου και να μην έχεις δικαιολογίες να μου αρνηθείς "
" καλα σε αφήνω γιατί έχω δουλειά "
" σφράγισμα ;"
" απονεύρωση "
" κακούργα τους ταλαιπωρείς τους ανθρώπους !"
" ναι ενώ εσύ που τους ζαλίζεις με τα ψυχολογικά σου είσαι καλύτερη !"
" εννοείται !"
" για σου Κατερίνα "
" φιλια!!!"
Ευτυχώς η εβδομάδα πέρασε πολύ γρήγορα . Τώρα βρισκόμουν στη αυτοκίνητο με τη Κατερίνα , μια φίλη της από το πανεπιστήμιο και άλλη μια που δεν ήξερα κάν πια ήταν και πηγαίναμε προς τα Γιάννενα . Στο άλλο αυτοκίνητο ήταν άλλοι τέσσερις συνάδελφοι όλοι της Κατερίνας . Τους  δυο τους ήξερα από άλλες φορές που είχαμε βγει και τους συμπαθούσα πολύ . Ο Κώστας και ο Μιχάλης . Οι άλλοι δυο ήταν φίλοι του Κώστα από τη σχολή αλλά δυο χρόνια μεγαλύτεροι .
Μετα από τρεισήμισι ώρες φτάσαμε επιτέλους στο ξενοδοχειο.
Η αλήθεια ειναι ότι ήταν πολύ όμορφο . Πετρόχτιστο με απίστευτη θέα . Φτάσαμε στη ρεσεψιόν και περίμεναμε για τα δωμάτια μας . Εγώ με τη Κατερίνα σε ένα δωμάτιο , η Καίτη με την καινούργια που την έλεγαν τελικά Αναστασία μαζί , ο Κώστας και ο Μιχάλης στο άλλο και ο Βασίλης με το Βαγγέλη.
" λοιπόν πάμε στα δωμάτια κάνουμε ένα μπάνιο και πάμε για φαγητό "
" να μη ξεκουραστούμε λιγάκι ;"
Ο Κώστας σήκωσε το φρύδι και με κοίταξε
" γιατί Αριάδνη ; Τι έκανες και κουράστηκες ; Μήπως οδήγησες ; Η μήπως έκανες τίποτα αλλά χθες και κουράστηκες ; Μιλά μου , πες μου τι σε απασχολεί !"
" Κωτσάκη κόψε τη ψυχανάλυση σε μένα γιατί δε θα τα πάμε καλα !"
" ναι γιατί εσένα δε σε έχω δει νομίζεις πως κοιτάς τα δόντια μου ;"
" ναι αλλά δε πάω να στα βγάλω ! "
" σιγά με σε άφηνα !"
Η φωνή της Κατερίνας μας διέκοψε
" λοιπόν ! Όλοι στα δωμάτια . Σε μια ώρα ραντεβού εδώ ! Και μην αργήσει κανεις !"
Τα δωμάτια ήταν τέλεια . Με τζάκι , ένα τεράστιο κρεβάτι , και τζακούζι .
Αφού τελειώσαμε το μπάνιο μας ντύθηκαμε και ετοιμάστηκαμε να κατέβουμε .
" όλοι εδώ ;"
" άπαντες "
Τον Κώστα το συμπαθούσα πολύ . Μπορεί να είμασταν όλη την ώρα στην κόντρα αλλά ήταν απίστευτος
" πάμε για εξόρμηση γιατί στις πέντε έχουμε ράφτινγκ "
Το στομάχι μου ήδη γουργουρίζε
" μα νόμιζα θα φάμε "
" ναι και μετα να βουλιάζεις στο ποτάμι . Πρώτα οι βόλτες και μετα το φαγητό "
" αυτό δεν ειναι διακοπές ρε Κατερίνα "
" άσε τη γκρίνια και προχωρά "
Ήταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο ήμουν μέσα στα νεύρα . Εντάξει η βόλτα ήταν καλη αλλά το ράφτινγκ χάλια . Δε μπορούσα να συντονιστω με τίποτα . Ο Κώστας με κορόιδευε συνέχεια και το χειρότερο ήταν Ότι στο τέλος έπεσα στο νερό .
Στεκόμουν σα το βρεγμένο γατί και περίμενα να παρω το κλειδί για το δωμάτιο
" έλα ρε Αριάδνη μη κανεις έτσι !"
" όλοι είστε στεγνοι  εκτός από μένα ! Πως γίνεται αυτό "
" εμείς προσέχαμε σε αυτά που έλεγε ο εκπαιδευτής , "
Αυτή την Αναστασία δε τη χώνεψα καθόλου .
" εσύ κοπέλια δεν έκανες κάν κουπί ! Φοβόσουν μη σπάσεις κανένα νύχι "
" ναι αλλά τουλάχιστον είμαι  στεγνή "
" θες να πάμε έξω στο ποτάμι να πούμε δυο λόγια ;"
" έλα ρε Αριάδνη σταματά "
" τι να σταματήσω ρε Κατερίνα ! Κοιτά πως είμαι . Χάλια έγινα "
Γύρισα απότομα να φύγω για το δωμάτιο όταν έπεσα πάνω σε κάποιον .
" δε το έλεγα ότι είσαι χάλια . Σου πάει το βρεγμένο "
Ανοιγόκλεισα τα μάτια να δω καλα . Δε μπορεί. Τι κανεις αυτός εδώ .
Έσκυψε δίπλα μου και μου ψιθύρισε
" για σου κεκακι "

Η επιθυμία Where stories live. Discover now