Sende kimsin?

537 2 1
                                    

Yataktan hızlıca kalkıp elimi yüzümü yıkadım yeni bir gün yeni bir intikam demekti benim için bugün o it Mert'i öldürücektim ve ne yazıkki onun ölümü diğerleri gibi acısız olmayacaktı aman ne üzücü .Elime aletlerimi aldım ve o çok sevdiğim motoruma binip mekana girdim bir erkeğin vazgeçemeyeceği şey kısa elbise ile bir sürtüğü olmasıdır bence o yüzden kendime peruk ve hiç tanınmayacak bir makyaj yaptım böylelikle başka bir sürtük sanıp beni anlayamayacaktı .Planımı anlattığım gibi gerçekleştirdim sarı uzun kahküllü bir peruk taktım bacağımın baya öncesine gelen bir elbise Altına siyah stletto giydim ve koyu ama bir okadarda beni Sexsi gösterecek bir makyaj yaptım .Ve mekana doğru yürüdüm .

Mekanın önünde 4 adam vardı ikisi kapının önünde diğer ikisi ise kapının yan taraflarında duruyordu .Tam içeri geçecektim ki beni kapıdaki olanlar durdurdu

-İçeriye geçmek için bir izniniz var mı?
-Evet var birdakika hemen çıkarıp veriyorum

Neyseki onun sağ kolu olan bir adama  zorla izin kağıdını çıkarttırmıştım sonra ne mi yaptım tabikide vurdum ve maalesef öldü .
Sahte izin kağıdını çantamdan çıkarıp adamlara uzattım biraz tedirgin olsalarda izin kağıdını görüp o tedirginlikleride son bulmuştu .Kuş kadar beyinli insanları ne diye koruma yapıyordu bu adam komik gerçekten .

İçeri geçtiğimde beni gerçekten çok büyük bir kumarhane karşıladı .Ve her türden adam vardı yanlarındada tabiki sarışın sürtükleri mevcuddu.Gözlerim etrafı tararken kumarhane masasındaki koltuğunda yayılmış olan Ve o keskin siyah gözlerini tam bana dikmiş bir adam gördüm .Bana neden bakıyordu bu adam tamam güzelim tabikide ama öyle bir inceliyorduki heryerimi hem rahatsız olmuştum hemde şüphelenecek diyerek bir tedirginlik duygusu barındırmıştım .Bende dik dik gözlerimi ona diktim fakat şuanda onunla uğraşamazdım hemen mert pisliğinin odasını bulup onun yanına gitmeliydim .

Birine soracaktım ki o sırada kapı açıldı Ve içerden Mert ve adamları çıktı tam karşısında ben vardım Ve gözleri beni inceledi .

-merhaba siz Mert bey olmalısınız öyle değil mi?
-evet benim sen buralardanmısın çünkü buralardan olsaydın bu güzelliği kaçırmazdım.
-Ah hayır ben buraya ilk kez geliyorum Ve aynı zamanda oturacağınız masanın diğer kişisiyim
-sende mi oynayacaksın yani baştan desene güzelliğine kapılıp kaybedeceğim

Aşırı sinir oluyordum şuan ama planımda tıkır tıkır işliyordu tam tahmin ettiğim gibi her şey gerçekleşiyordu .

-geçelim mi ozaman ?
-buyruk bakalım

Aşağıya geldiğimizde az önceki beni gözleriyle yiyen adamın olduğu masada oynayacağımızı anlamıştım sinirlerim bir anda alt üst olsada bunu belli etmemiştim
Yüzüme yalancı bir gülümseme takınıp masaya doğru ilerledim ve oturacağım yere oturdum .
Yanımada Mert iti oturmuştu başka ne olabilirdiki?
Tam karşımda o adam vardı biraz onu süzdüğümde yana doğru özenle taranmış saçları siyah Ve vücut kaslarını tamamiyle belli eden dar bir gömlek ve siyah kumaş bir pantolon vardı altındaki kunduraları ile baya iyi görünüyordu hatta baya demek bile az kalırdı fazla süzdüğümü farkettiğimde yüzünde alaycı bir gülümseme ile gözlerime bakıyordu . Kimdi sahiden bu adam ? Neden sadece bana bakıyordu ? Gözlerimi ondan çektim ve Mert'e çevirdim başımı oda tam karşımdaki adama bakıyordu anlaşılan daha 1 saat bile olmadığı halde gördüğü kadını başka bir adam ile paylaşamıyordu .

-partnerimden bakışlarını çek Ulaş Kara dedi Mert .Adı ulaşmıydı bu adamın doğrusu ismi gayet yakışıyordu kendisine .Tam o ismin etkisinden çıkacağım sırada masada bir ses duyuldu Ve masada bir gerlinlik oluştu herkes rahat davranırken ben nedemek istediğini anlamamış hatta ağzım açık kalmıştı Mert ise sinirle ona bakıyordu .

-senin her bir şeyini aldığım gibi yanındaki partnerinide almam benim için zorluk içermiyor Mert Kaya .

Selam canlarım bir bölümün daha sonuna geldik karakterlerimiz az çok belli oldu sizde tanıdınız .Sizce ulaş ne demek istedi ?Daha önceden tanıyor mu aşkını ?
Sizi seviyorum oylarınızı Ve beğenilerinizi bekliyorum görüşürüz❤️

ENGEL+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin