Odaya giren ile şok olmuştum .Çünkü içeriye az önceki oyunda yendiğim kadın girmişti .Neden buradaydı bu kadın?
-Merhaba dedi söze
-Selam ne işin var burada ?
-bu soruyu sana sormalıyım bence ne işin var burada neden teksin sen burada demişti.Odayı hızlıca süzdüğümde odada 2 tane kamera olduğunu gördüm eğer kameralar etkin halde iseler benim az önce kasadan aldığım şeyleride kaydetmiştir.Burdan çıkıp Mert'i öldürdüğümde ilk işim kameraları etkisiz hale getirmek olucaktı.
-ben mi ? şey ya Mert burada birşeyini unutmuşda getirmemi rica etti bende kırmak istemedim getiriyordum .
-Mert'in kendine özel asistanı var yanlız ayrıca ne unutmuş bakalım?
-birkaç evrak neyse canım ya sana yenilmek ağır gelmiş herhalde yedirememişsin kendine ben çıkıyımda sen sindir hatta sana bir tavsiye soğuk su iç iyi gelir dedim ve yüzümde hain gülümseme ile odadan çıktım .
Merti en sonunda öldürmüştüm benim için çocuk oyuncağı idi o yüzden yine zorlanmamıştım .Şuanda elimde değerli evraklarım ve nezamandır istediğim ölümü gerçekleştirmiştim bir taşla iki kuş diye buna denilse gerek.
Hemen mekandan çıktım ve busefer arabama bindim üst kısmını açtım ve camlarıda fulledim.Bir şarkı açtım ve kendimi otabana teslim ettim.
Aynaya tekrar baktığımda bir şey fark ettim bir araba her nereye gidersem gideyim benim arkamdan geliyordu .Bu durum kaşlarımın çatmasını engelleyememişti.
Bu durum artık beni gerçekten sinirlendirmişti .Hemen arabanın önünü kestim ve arabamı durdurdum .dışarı çıktım ve arabaya doğru yürümeye başladım .arabanın kapısını açmalarını söylediğimde camı açmayı tercih etmişlerdi içeriye hızlıca göz gezdirdiğimde kimse yoktu sadece önde iki koruma kılığında insan vardı .
-hayırdır hanımefendi bir sorun mu vardı ?
-evet var hatta tam karşımda sorun sizsiniz beyler beni takip ediceğinize o beyninizi değiştirin bence çünkü ihtiyaç duyuyorsunuz .-ağzınızı topla yenge !
_Ye-yenge mi ? Nediyorsun lan sen ne yengesi mal beyinli .
-Merhaba aşkın "
İsmimi duymam ile arkamı dönmem bir oldu ve karşımdaki adam bire bir mekandaki ulaş denilen adamdı gözleri arsızca beni süzüyordu .
-sen benim ismimi nereden biliyorsun ve neden beni takip ettiriyorsun
-senin hakkında her bir şeyi tek tek biliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENGEL+18
RomanceBeni bir anda duvar ile arasına aldı .Bu ne cürretti ne zannediyordu bu adam kendini? -ne yapıyorsun sen ? -Kimsin sen ne arıyorsun burada? -kim olduğumu soran ilk kişi değilsin o yüzden şaşırmadım tabiki Dememle birazdaha yaklaştı beni kışkırtmaya...