"Serkan garsondur Eda müşteri olarak restorana gelir"
Fikir: Damlakayaaaa Teşekkür ederim🌹
Eda boş bir masaya oturur ve garsonu çağırır. (Garson Serkan)
Eda yemeğini sipariş ettikten sonra Serkan yanından gider..Eda Serkandan çok etkilenmiştir aynı şekilde Serkanda Edadan.
Eda bilerek suyu üstüne döker ve Serkanı çağırır
Eda: Bi bakar mısınız?
Serkan: Buyurun hanımefendi
Eda: Üstüme su döküldüde acaba bir oda falan var mı arkada üstümü kurutabileceğim?
Serkan: Tabi buyurun beni takip edin ben yardımcı olurum size.
Eda: Çok teşekkür ederim..Bu arada Eda ben
Serkan: Memnun oldum Eda hanım..Serkan ben
Eda: Eda demen yeterli hanıma gerek yok :)
Serkan: Peki Eda..
Serkan Edayı arkada bir odaya getirir
Serkan: Eda hanı-yani Eda oda burası ama üstünü nasıl kurutacağımız hakkında bir fikrim yok baya ıslanmış çünkü..Ama benim gömleğim var yedek istersen verebilirim biraz büyük olur sana ama olsun..
Eda: Olur büyük olmasının önemi yok sen getir ben bekliyorum.
Serkan: Tamam hemen getiriyorum
Edadan
Serkan gelene kadar üstümdeki ıslak tişörtü çıkarmıştım ve üstümde sadece sütyen vardı
Serkan odaya elinde gömlekle girdiğinde beni görünce şok olmuştu..Serkan: Iı Eda b-ben gömleği getirmiştim ama..Pardon
Dedi ve arkasını döndüSerkanın yanına gidip onu tekrar kendime çevirdim ve sütyenimi çıkarıp odanın bir köşesine fırlatıp Serkanın dudağına yapıştım.. Serkan önce duraksadı ama sonra hemen karşılık vermeye başladı..Elindeki gömleği yere fırlattı ve belimden tutup beni kendisine yaklaştırıp daha sert öpmeye başladı.
Serkanla öpüşürken bir yandanda kemerini açıyordum. Kemerini açtım ve elimi baksırının içine götürüp erkekliğini sıktığımda Serkan ağzıma inledi.
Serkan: Ahhh..Eda dur kapıyı kilitleyelim..
Dudaklarımızı ayırdık ve Serkan hemen kapıyı kilitledi. Kendi pantolonunu ve gömleğini çıkardı..Üstünde sadece baksırı vardı. Sertleşmiş erkekliği baksırından belli oluyordu.. Önünde diz çöktüm ve baksırını indirip erkekliğini elime aldım. Önce hafifçe okşadım sonra ucuna ufak bir öpücük kondurup ucunu ağzıma alıp emmeye başladım.Bu hareketim karşısında Serkan sertçe inlemiş kafamı kendisine daha çok bastırmıştı
Serkan: Ohh Eda çok iyisin evet!
Serkanın kafamı kendisine daha çok bastırmasıyla erkekliğinin yarısını ağzıma almış git gel yapıyordum.Serkansa saçlarımı eline dolamış beni yönlendiriyor ve boğuk boğuk inliyordu.
Serkan: Edaaa ahh dayanamıyorum
Serkan hemen beni kaldırdı ve pantolonumu çıkarıp koltuğa uzandırdı.. Kendiside üstümdeki yerini aldıktan sonra sertliğini külodumun ustunden bana sürtüyor bir yandan da boynumu emiyordu.
Eda: Ahh Serkan..Hadi artık
Serkan elini küloduma götürdü ve zevkten ıslanmış külodumun üstünden kadınlığımı okşadı..Hemen külodumu çıkardı ve odanın bir köşesine fırlattı.. Elini tekrar kadınlığıma götürdü ve okşamaya başladı..Eli çıplak kadınlığımla buluştuğunda zevkle inlemiştim
Eda:Aahhh
Serkan:Sırılsıklamsın Eda..Beni delirtiyorsun
Serkan iki parmağını birden kadınlığıma soktuğunda çığlık atmıştım. Sesimin duyulmaması için dudağıma kapandı ve beni öpmeye başladı. Bir yandanda parmaklarıyla içimde sertçe git gel yapıyordu. Bense yaşadığım zevk karşısında kendimi kontrol edemiyor tırnaklarımı Serkanın sırtına batırıyordum.
Eda: Serkan..Ahhh
Serkan parmaklarını içimden çıkarıp doğruldu ve kendini girişime hizalayıp erkekliğini yavaşça içime ittirdi. Kalın erkekliği içime girmekte biraz zorlanıyordu ve bu ikimizede daha çok zevk veriyordu.
Serkan: Ahh Eda..Çok güzelsin
Eda: Serkan..Ahhh hızlan
Serkan içimdeki hareketlerini hızlandırdı ve kafasını boynuma gömdü. Bir yandan boynumu ısırıp öpüyor bir yandanda sertçe içime giriyordu. Serkan kafasını boynumdan kaldırdığında terlediğini ve saçının alnına yapıştığını gördüm. Saçını yavaşça arkaya ittirdim ve dudaklarımızı birleştirdim. İçimdeki hareketlerini daha da hızlandırmıştı o hızlandıkça ben aldığım zevk karşısında kendimden geçiyordum.
Eda: Aahhh Serkan!
Serkan: Bebeğimm ohh
Eda: S-serkan geliyorum ahh
Serkan gelmek üzere olduğumu anladığında daha çok hızlandı ve çığlıklarla titreyerek boşaldım. Kadınlığım kasıldığı için erkekliğini içimde sıkmıştım. Serkan bundan çok zevk almış ve kendini tutamayıp inleyerek sıcak sıvılarını içime bırakmıştı. İçimden çıkmadan kafasını göğsüme yasladı ve nefesini düzene sokmaya çalıştı. Bende kollarımı sırtına sardım kendime gelmeye çalıştım. Bir süre sonra Serkan doğruldu ve yanağıma öpücük bırakıp içimden çıktı ayağa kalkıp kıyafetlerini giyinmeye başladı benimse kıpırdayacak halim yoktu yorgun bakışlarla sadece Serkanı izliyordum. Serkan giyindikten sonra benim etrafa saçılan kıyafetlerimi toplayıp yanıma oturdu. Serkanın yardımıyla giyindikten sonra Serkan hemen odadan çıkıp bana su getirdi.
Serkan: İç bakalım..İyi misin?
Eda: İyiyim teşekkür ederim her şey çok güzeldi
Serkan: Benim içinde öyleydi..Eğer senin için bir sakıncası yoksa seni tanımak isterim..
Eda: Bende seni tanımayı çok isterim Serkan..İlk gördüğüm andan beri senden etkilenmiştim.
Serkan: O zaman numaranı alabilir miyim?
Eda: Olur..Hatta bu akşam bir şeyler yapalım istersen
Serkan: Benim için bir sakıncası yok..İş çıkışı buluşuruz olur mu?
Eda: Olur..Numaramı ekledin zaten ararsın beni..Görüşürüz
Serkan:Görüşürüz
Serkanın dudağına ufak bir öpücük bırakıp ordan ayrıldım.Akşam onunla tekrar buluşacak olmanın heyecanı vardı içimde.
Fikir için teşekkür ederim. İsterseniz bu hikayenin devamını yazıp yayınlaya bilirim.
Fikir önerilerinizi yorumlara bırakmayı unutmayın🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One shot +18 ( Edser )
RomansaTek bölümlük +18 hikayeler.Yazmamı istediğiniz fikirleri yorumlarda belirtebilirsiniz.🌹