Megérkezett a nagy diáksereg a Nagyterembe, többekközt én is és ugyebár az idióta hármas. Nemigazán voltak barátaim, ezért nem vállogattam és leültem valahova. És a Barna patkány is jött és leült mellém és az egymást zabáló szöszi és hercegnő társaság is megérkezett humorforrást keresni. De én felálltam és elmenntem már csak az asztal eleén volt hely úgyhogy oda ülltem. Melletem egy Mugli születésű varázsló ült. A neve az vol hogy, Ben Hard, többet nem tudtam róla.
Ekkor elkezdődött a beosztási ceremónia. De a Barna és társasága folyamatosan kísértett. Mindenkit lelöktek a padról csak hogy, ők oda ülhessenek. Én éppen Bennel próbáltam barátkozni miközben szegényt lelökték a padról, és nyilván Tom volt mert még melyik másik idióta lehetne?!
Megint elkezdte a dumáját;- Szia cica... -és kapott még egy pofont illetve egy utolsó figyelmeztetést-
Azonnal elkotródott az elzuttal már nem vihogó szöszihez. Felsegítettem Bent, megkérdeztem hogy, jól van-e.
- Rá se ránts -mondta a magas feketehajú fiú- Ez nálam mindennapos.
- Dehát ez borzalmas!
- Ne fújd fel annyira... A sárvérűeket mindig piszkálják...
- Ki?
- Mostanában már csak Tomék.
Véget ért a ceremónia és megkezdődött a lakoma de előtte Dumbledore professor elmondta hogy ki melyik szobában lessz. Én nem figyeltem. Az asztal egyszercsak megtelt mindenféle nyalánksággal és mindenki enni kezdett.
A lakoma után a Pitonhoz mentem hogy, megkérdezzem mégegyszer melyik is az én szobám. Azt mondta hogy;- A 394 szoba szembelévő ajtaja szabad csak a kisasszonynak ott van az utazóládája. -mondta a függönyhajú-
-Köszönöm szépen Uram!
A kezembe nyomta a szoba kulcsot majd elbattyokott. Vidáman elindultam a Máardekárklubhelység felé mivel azt mondta nincs ott csak egy ember. Az hogy, az ki pillanatnyilag nem aggasztott.
Oda értem a 394. szobához benyitottam óriási szoba volt, egy nappali szerűben találtam magamat innen még négy ajtó nyílt. Én ahogyan a függönyhajű mondta a szembenlévőbe nyitottam be. Felsikítottam rémületemben.
VOUS LISEZ
Roxforti Napló /Draco Malfoy ff./
Fantasy( J.K Rowling "Harry Potter" című könyvében történt eseményekhez nincs köze!) Szióóó! Ha szereted a Harry Potter világát? az először veszekedésból indító szerelmi kapcsolatokat? Esetleg Dracot?Akkor itt a helyed! 17 éves vagyok a Roxfortba járok és...