§Plan From NaNa

547 55 54
                                    

Renjun sabahın köründe ona şeytani planlar hazırlayan arkadaşına uymayı çokta mantıklı görmüyordu ama Haechan eğer onunla oynuyorsa diye bunu öğrenmesi gerekiyordu. O yaşadığı kalp gümbürtüsü boşuna mıydı yoksa değil miydi? Umarım boşuna olmazdı.

"Tanrım... Çok seksisin Junnie!" NaNa ona kıyafet ayarlamıştı ve Renjun kendisini hafif rahatsız hissediyordu aslında. Ama plana sadık kalacağına önceden söz vermişti. Normalde bu kadar açık giyinmeyi tercih etmezdi, sevimli tarzını göz önüne vuruyor ve oldukça şık olmayı başarıyordu Renjun.

Ama Sicheng babası öyle değildi. O aşırı şık ve oldukça tarz olan şeyleri tercih eder ve seksi olmayı daha çok önemserdi. Ve Renjun, babasını andıran bu seksi tarzı beğendiğini itiraf edebilirdi.

"Teşekkür ederim NaNa~ şimdi fotoğraf zamanı!"

¬¬¬¬

In_RainyJunnie ;

In_RainyJunnie ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

100K❤️ 7.3K💬

¬Günaydın Rainy's~ gününüz güzel geçsin ☀️

[Kombin linkleri 👉🏻***]

¬

Q:Renjun'um dün bir bugün iki sen bizi öldürücen mi?

W:YOK ARTIK

E:Bu da götünü açmaya bayılıyor

R:Ah siktir kalktı

T:Benim minik Renjun'um... Artık seksi Renjun mu yoksa?

Y:Bir kızım ve bu vücut bende YOK AMK

U:ağlıcam

I:Qian Renjun sen nesin MK

O:Ne yani eğilse sikini görücez yani?

¬P:Ya Bi siktir git

Ğ:Ölürüm Renjun'a ölürüm

Ü:KAFAYI YEDİM

A:Dağı taşı YARICAM şimdi

S:RENJUN WTF!!???

Lxx_Hae:Ne

¬D:Dibi düştü herhal

¬F:Ben demiştim

BunnyNana:Awww bebeğim!

¬¬¬¬¬¬

Renjun ve NaNa gülüşürken aşağıya iniyorlardı. O sırada yemek masasında bir şeyler konuşarak kahvaltılarını eden Kun ve Sicheng gelen ikiliye bakmıştı. İkili merdivenleri sonlandırıp onlara yaklaşırken Renjun'un ebeveynleri şaşkındı. "Aman tanrım! Bebeğim çok güzel olmuşsun!"

𝙷𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙼𝚎 § 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin