§Wear Your Mask My Baby

628 53 66
                                    

Ertesi sabah... Bütün okul, telefonlarına gelen mesaj sesleri ile uyanmıştı. Sabahın tam 7'sinde zil sesi açık olan kişiler korkmuştu. Titreşimde olanlar ise arka arkaya gelen mesajlar yüzünden küfrederek kalkmıştı. Okula gitmek için zaten kalkacaklarından dolayı herkes mesajı anında görmek zorunda kalmıştı.

>¬Jung_Uwu:Herkese merhaba! Bugün saat 20.00'da herkesi evimde istiyorum~ bir parti yapacağız!!

Partinin şartları;
Makse takmak
Vintage giyinmek
Deli gibi eğlenmek!

Hepinizi bekliyorum! Gelmeyeni ajanlarım ile bulacağıma emin olabilirsiniz. İyi günler!!

§§§§§§

"Evet bir de bu eksikti. Bay Jungwoo'muzun Vintage tarzı maskeli balosu..." Renjun yüzünü buruşturatak derin bir nefes aldığında Jaemin ona karşı kıkırdamıştı. Haechan ve Haechan'ın tayfasından olan kimseye cidden haz duymuyordu. Aslında sadece Haechan ile derdi vardı ama işte. "Ama Junnie, bence kafa dağıtmak için güzel olur bizi kimse tanımayacak ki? Eğlenmeliyiz!"

"NaNa, ben eğlenmiyorum bebeğim. Hem okulda feminen giyinen kaç erkek var tanrı aşkına? Beni tanıyacak ve benimle uğraşacaklar yine. " Renjun ellerini çenesine yaslayarak oturduğu yerde kıpırdanmıştı. Okulda onunla uğraşmaya bayılan birkaç kişi vardı. Onlar Renjun'u anlarsa ki kesin öyle olacaktı, o parti ona zehir gelirdi. Ama Jeno kendisine gülünce tüm düşünceleri dağılmıştı. "Felix?"

"Hatta arada Baekhyun Hyung ve Taehyung Hyung bile feminen giyiniyorlar. Sadece sen değilsin Junnie." Renjun arkadaşlarının kendisine saydığı isimler ile kafasını sallayarak doğruldu. Onlar haklıydı.

Sadece kendisi değildi Fem giyinen yani dikkatli olan ya da onun ne giydiğini bilmeyen kimse tanımayacaktı Renjun'u. Bu nedenle şuan da parti hakkında mantıklı düşünmeye başlamıştı. "Alkol var mı?"

"Sanırım var. Ama Jungwoo Hyung içince çok azıtıyor diye Doyoung Hyung alkolsüz şeyler ayarlamıştır kesin." Jeno konuştuğunda kafasını salladı. Geçen partileri hatırlıyordu ve gülmüştü. Jungwoo Hyung içince aşırı derecede azgın oluyordu ve kaç kere Doyoung'un üzerine atladığını sayamazdı Renjun. "Annem alkole izin vermiyor."

"Sicheng Hyung senin üzerine fazla titriyor. Sanki gizlice içtiğini bilmiyoruz." Jaemin ona dil çıkardığı zaman Renjun ona karşılık vererek dilini çıkardı. Evet Renjun gizlice içiyordu. Ama sadece şarap ya da şampanya tüketiyordu diğerleri ona cidden çok ağır geliyordu.

"Hadi boşverin bunları daha 10 saat var. Hem derse geçeceğiz." Jeno'nun uyarması ile saatine baktı. Aynı bölümlerde olmasalar bile ders saatleri arkadaşları ile çakışıyordu. Eteğini düzelterek ayağa kalktığında Jaemin'in koluna girdi.

Jeno ise Jaemin'in boş olan elini tutarak onların yanından ilerlemeye başlamıştı. Telefonuna bakıyordu ve onları duymuyordu bile.

"Nereden bulacağız şimdi Vintage kıyafetleri biz Junnie?" Jaemin düşününce evde Vintage tarzı kıyafetinin olmadığını hatırlamış ve bu düşünce onu üzmüştü ama onun arkadaşı vardı değil mi?

"Sen onu bana bırak Nana~"

¬¬¬¬¬¬¬

"Sence annen bunları almama izin verecek mi?" Jaemin elinde bulunan ve oldukça değerli gözüken eşyalara bakarken Renjun onu aldırmadan büyük giyinme odasında geziniyordu. Jaemin gerçekten kırılgan bir eşya tutuyormuş gibi kıyafetleri tutuyordu çünkü bunlar cidden pahalıydı. Kendisi de zengin olsa da bunlar biraz daha fazla kaçıyordu.

𝙷𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙼𝚎 § 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin