POV Jelle
Na drie knutsel lessen is de kaart af. Hij is roze met in het midden een hartje met snoepjes. Aan de kanten zitten mooie rode linten en er in staat:Lieve Liv.
Ik heb dit een lange tijd geheim gehouden maar ik hou van je. Ik wil de rest van m'n leven bij je zijn.
Kom op 14 Februari om 7 uur in de avond naar het schoolplein.
Ik hoop dat je komt.
Liefs Jelle.
Ik lees de kaart nog eens door en ben tevreden. Ik hoop maar dat ze komt. Vast wel ze is zo lief ze zou me echt niet laten zitten. Denk ik...
Ik doe de brief in de ochtend voor Liv er is in haar la. En nu moet ik afwachten...POV Liv
Ik kom de klas in en merk dat Jelle naar me aan het kijken is. Hij lijkt een beetje geschrokken of zo. Ik loop snel naar de spiegel om de kijken of er iets mis is maar ik zie niks. Nou ja laat maar. Ik loop naar m'n tafel en open m'n la om een boek te pakken maar in plaats van een boek zie ik een kaart. Ik verstop hem snel onder m'n trui zodat niemand hem ziet en loop naar de WC. Als ik de deur van de WC op slot heb gedaan lees ik de kaart. Ik kon de inhoud niet geloven. Jelle is dus toch verliefd op me. En hij wil met me afspreken. Ik had verwacht dat ik het niet leuk zou vinden maar toch word ik er heel blij van. Misschien vind ik hem dan toch leuk...