De verassing ⛺️🍽❤️

8 0 0
                                    

POV Liv
Ik besluit om met Jelle af te spreken. Hij heeft ook wel heel veel moeite gedaan dus ik ga. Een paar uur voor dat we zouden afspreken doe ik m'n mooie kleren aan. Ik kijk even mijn kast in en besluit dan om een kort rood jurkje aan te doen. Ik doe zwarte hakken aan en een Louis Vuitton tas. Ik deed wat make-up in de tas en een pyjama want je weet maar nooit. Ik deed mijn haar nog goed en ging weg. Toen ik naar het schoolplein liep werd ik steeds nerveuzer. Wat nou als alles een grap was? Nee ik denk niet dat Jelle dat zou doen. Ik was er en zag Jelle staan in een losse spijkerbroek. En hij had een groot zwart shirt aan. En hij had Nikes aan. Ik voelde me zo beschaamd het voelde alsof ik veel te nette kleren aan had.

POV Jelle
Ik keek rond in ik zag haar. Ze was gekomen! Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht. Ze kwam dichter bij en ik zag dat ze hele mooie kleren aan had. Ik voelde me beschaamd. Ik had helemaal geen nette kleren aan! Toen ze dichtbij genoeg was zei ik dat ze er heel mooi uit zag. Toen ik dat zei bloosde ze en ik zag een speciale glinstering in haar ogen. Ik zij dat ze met me mee moest lopen en ze liep blij mee. Toen we aan het lopen waren waren we over alles en nog aan het praten. Ik maakte een grapje en zij lachte. Het leek wel alsof alles op zijn plek viel. Ik keek haar aan en pakte haar hand lieftallig vast. Ze glimlachte en we liepen verder. Uiteindelijk kwamen we aan bij een oude poort naar een weiland. Ik zei dat ze haar ogen dicht moest doen en ik begeleide haar nog een eindje door het weiland. Ik deed mijn arm om haar middel heen en zei dat ze haar ogen open mocht doen. Toen ze haar ogen open deed zag ze een de waard tent met daar voor een houten platform met een tafel. De tafel was netjes gedekt. Liv vond het zo leuk dat ze een klein sprongetje maakte en me toen omhelsde. Ik deed mijn armen om haar heen en zo stonden we een tijdje.

POV Liv
Ik deed mijn hoofd iets verder af dan die van Jelle en fluisterde:' Heb je dit echt allemaal voor mij gedaan?' Hij knikte en keek in mijn ogen. We liepen samen naar de tafel en ik zag dat er op de borden spaghetti lag. We gingen zitten en tasten toe. En alweer ging het gesprek op zijn gangetje. Toen we klaar waren stond Jelle op en ruilden de legen borden met bordjes tiramisu. We tasten toe en toen we klaar waren ruimden we even op.

Valentines card that changed livesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu