İyi okumalar dilerim.
***
Jisung'un kucağında uyuyakalmış Chan'ı uyandırmak ne kadar kötü hissettirse de odamıza gitmemiz gerektiği için kaldırmıştım.
Şimdi ise koridorda bana yaslanarak zar zor yürüyordu ve anlamadığım şeyler mırıldanıyordu.
Bilmeniz gereken bir şey var ki yeni uyanmış Chan'ı anlamak imkansızdır. Rastgele konuşur, garip sesler çıkarır mırıldanır, kelimeleri ağzında yer... Ve şu anda da aynısı oluyordu.
Koluma sarılıp kafasını omzuma yaslamış yürüyen Chan'ın dediklerini anlamıyordum. Çok da önemli değildi gerçi, bomboş koridorda Chan ile yürümek hoşuma giden bir durumdu. Konuşup konuşmamak önemli değildi. Çünkü böyle anlarda havada bir sihir varmış hissederdim. Bu sihir beni mutlu ediyordu.
Sanki zaman yarılmış da Chan ve ben, sadece ikimiz sonsuza dek bu koridorda yürüyecekmişiz gibi hissettiriyordu. Ve açıkçası sonsuza kadar Chan ile tınkır mınkır yürümek gayet güzel bir senaryoydu.
Umarım kelebek evrenlerin birinde başka bir ben ve Chan sonsuza dek yürüyoruzdur.
''Hmm.. ay..bend...sanmı..hah..'' Kocaman bir esnedi.
''Yanıt verm... niy... korku.tmmk ismdm...hakılsn .'' kafasını omzuma sürttü.
Valla anlamasam da onu böyle anlarda yanıtlamayı severdim.
''Hadi ya, neden öyle olmuş?''
Eh, bana geri yanıt vermedi. Zaten çoktan kapıya gelmiştik bile. Odaya girip onu zorla tuvalete sokturdum bu esnada üstümü değiştirdim. Onun yatağını açtım. çok da işe yaramayan bir hamle de olsa böyle minik samimi hamleler hoşuma gidiyordu. Yatağının 1 metre ötesindeki kendi yatağımın komodinindeki prize telefonumu taktım.
Gecenin esen rüzgarı sırtıma vurunca Chanı'ın çıkarken pencereyi açık bıraktığını fark ettim, kapattım.
Sonra da Chan tuvaletten çıktı. Tuvalete girip işlerimi halledip dişimi fırçalayıp çıktım.
Bu esnada Chan'ın çoktan yorganını açtığım yatağına girmektense benim yatağıma girdiğini fark ettim.
Kıkırdadım.
''Chan ne yapıyorsun kalksana.''
Yastığımdan kafasını kaldırıp bön bön bana baktı.
''hmm? ..Sarılmlm...'' yanıtladı beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girl in red // chanlix//texting
Fanfictioncb_97: Girl in Red dinler misin? +++ kafayı yedim bu yüzden kitap yazıyorum.