~1~

98 7 1
                                    

Zeynep kerem eve yeni taşınmasından dolayı keremi eve davet etmek ister. Annesi kerem yeni taşındığından dolayı bu fikri kabul eder.
Başka türlü etmez yani. Malum anne sonuçta.

Zeynep keremin evine gider ve hiç ummayacağı bir manzarayla karşılaşır.

Kerem: Günaydın Zeynep.
(Yeni uyandığı için altında sadece şort vardır. WAOWWW)

Zeynep: Günaydın Kerem (Zeynep utangaç olduğundan gözleri kapalı bir şekilde söyler bunu)

Kerem: Noldu Zeynep neden gözlerini kapadın?

Zeynep: Yok bişey Kerem de Eve yeni taşındın malum.

Kerem: Evet.

Zeynep: Biz de annemle dedik ki Kerem kahvaltıya gelse. Anlayacağın Kerem bugün bize kahvaltıya gelsin. Yorgundur. O kadar ev taşıdın.

Kerem: Tamam üzerimi değiştirip hemen geliyorum.

Zeynep : Tamam o zaman biz aşağıda bekliyoruz. Kerem:Tamam. 5 dakikaya geliyorum.
Kerem üzerini değiştirip aşağıya iner ama busenin orada olduğunu unutmuştur. Kerem zile basınca kapıyı buse açar. Kerem şaşırmıştır. Buse gülerek:Günaydın Keremciiiiiimmmmmmm
Kerem somurtarak :Sana da günaydın.
Sonra Zeynep gelir.

Zeynep:Hoşgeldin Kerem.
Kerem gülerek:Hoşbulduk Zeynepciiiiiimmmm.

Zeynep: Hadi içeri gel.
Kerem, Zeynep ve Buse içeri geçerler. Annesi sofra hazırlığını bitirmiş ve hepsini masaya oturtur. Bunun üzerine Zeynebin annesi lafa girer.

Z.Annesi: Eeee Kerem ilk gecen nasıldı?

Kerem: İyiydi. Ama ilk defa evde yalnız kaldım ve biraz garipti.
Aslında Keremin annesi ve babası zengindi. Bu yüzden apartmanda yaşamak ona biraz garip geliyordu. (TABİ HEP VİLLALARDA YAŞADIĞI İÇİN GARİP GELİYORDUR.)
Kerem zengin olduğunu kimseye söylemiyor çünkü herkes önyargılı olup Keremi kıçı kalkık biri sanıyor. Bu yüzde keremin neredeyse hiç arkadaşı yok. Keremin tek amacı var sadece evlenmek. Sanırım bu kızıda buldu. Kız ZEYNEP'Tİ. Ama Zeynebin bundan haberi yoktu.

Buse:Garip derken? Yolsa korktun mu?

Kerem: Ne alakası var. Ben ilk defa kendi evimde kalıyorum. Senin ayakların yere hiç bastı mı?

Buse: Nerden çıkardın şimdi bunu? Tabiki daha annemlerin yanından hiç ayrılmadım. Ben dün gece kavga ettik biraz sadece o kadar.

Kerem: Tamam o zaman konuyu uzatma.
Buse içinden kereme küfür eder. Ve tabiki kerem bunu duyar.

Kerem: Buse biraz sözlerine dikkat et. Bu kadar saygısızlık yeter.

Sen kendini ne sanıyorsun?
Bunun üzerine Buse piç smile yaparak masadan kalkar. Ardından Zeynepte kalkar.Zeynep buseyi mutfağa çeker.

Zeynep: Buse ben seni dün gece uyarmadım mı? Amacın ne ya?

Buse: Amacım yok Zeynep hem sanane? Ben keremle istediğimi yaparım ve sen bana karışamazsın. Sen keremin nesisin de bu kadar tepki gösteriyorsun?

Zeynep: Kerem benim üst komşum ve dün bundan rahatsız olduğunu da sana söylemiştim. Eğer böyle yapmaya devam edeceksen annenlerle bir an önce barışmanı tavsiye ederim.

Buse: Barışmazsam ne olur?

Zeynep: O zaman kendine yeni kalacak bir yer ararsın. Buse seçim senin bir daha uyarmam keremden uzak dur.

Buse: Ben keremden uzak durmicam. Sen ne dersen de. Ben keremi gözüme kestirdim bi kere başkasına vermem.
Kerem birden içeri girdi ben ve buse orda öylece kaldık.

Kerem: Zeynep ben eve gidiyim artık. Sizede yeterince rahatsızlık verdim zaten. Her şey için teşekkür ederim.

Zeynep: Tamam o zaman sonra görüşürüz .

Kerem: Tamam.
Gelelim ben ve buseye. Buse artık iyice kendinden geçmiş bir şekilde keremin adını sayıklar. Ben daha ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.

Zeynep: Neden böyle yapıyorsun buse?

Buse: Ne yapıyorum ben zeynep? Kerem yüzünden bana bağıran sensin. Evden kovmadığın kalmıştı bi onu da yaptın zaten.

Zeynep: Buse ben hiç bir şey yapmadım. Dün gece çocuğun dudaklarına yapıştın buna birşey demedi. Tamam bunu atlattın. Sonra bugün demediğini bırakmadın . Adam ilk defa kahvaltıya geldi ama bundan sonra da gelir mi bilemiyorum yani.

Buse: Kızım ya bence yeter ben artık başka bir eve gidiyim. Yoksa aramız baya bozulcak.

Zeynep: Sen bilirsin buse. Ben seni uyardım .
Buse eşyalarını toplayıp evden ayrılır.
Zeynep o sırada dışarı çıkar. (Tesadüfe bak ya) kerem de tam o sırada dışarı hava almaya çıkmış. Beni ağlarken görünce hemen yanıma oturdu.

Kerem: Neyin var zeynep neden ağlıyorsun?

Zeynep: Yok bisey.

Kerem: Zeynep bir şey olmasa ağlamazsın. Ne oldu hadi anlat.

Zeynep: Tamam anlatıcam. Ben buseyle kavga ettim.

Kerem:Neden?

Zeynep: Ya seni rahatsız etmemesini söyledim o da hayır bulmuşum kerem gibi birini bırakmam falan dedi bizde kavga ettik işte gitti.

Kerem: İstersen bi de ben konuşayım .

Zeynep: Hayır kerem değmez. Evden giderken bana başka bir şey daha dedi.

Kerem: Ne dedi?

Zeynep: Ben senin en büyük düşmanınım dedi.

Kerem: Vayy ************* bak . Orospu ya.

Zeynep: Bırak kerem ya ne hali vara görsün.

Kerem: Bencede haklısın.
Kerem zeynebe sarılır ve zeynep iyice ağlamaya başlar.

Kerem: Yeter ama ağlama. Bi orospu için değmez. Hadi sil göz yaşlarını.
Kerem bunu dedikten sonra zeynep keremin gözlerinin içine bakar. Ve 1 dakika boyunca böyle kalırlar.
Zeynep yani ben iç sesim bir şeyler diyor
Kızım artık bakma çocuğa yiycen çocuğu bi bırak ya.

İç ses misin nesin bi sus artık. Ben keremin gözleri kadar güzel bir şey görmedim.

Ya kızım sen salak mısın? Bi bırak artık. Ya senin kerem neyine.

İç ses bi sus ya senle mi uğraşcam ben. Bi git başımdan.

Uff be sen bilirsin ben seni uyardım.

Bi git başımdan yaaa. Ben bilcem tabi sen mi bilcen allah allah.
Kerem ve ben bu şekilde biraz daha kaldıktan sonra evlerimize gidiyoruz.

Kerem: İyi geceler. Takma kafana artık yeter. En fazla ne yapabilir ki?

Zeynep: Bende bilmiyorum . Bunu zaman gösterecek.

Kerem: İyi geceler tekrar.

Zeynep: İyi geceler sanada kerem.
Kerem ve ben evlerimize gidiyoruz .
Kerem balkona çıkıyordu. Çünkü sesi geliyordu. Bende merak ettim ve balkona çıktım. Birşeyler mırıldanıyordu. Biraz dikkatli dinleyince ne dediği anlaşılıyor. Kerem benim adımı söylüyordu. Ben de tabi bu sırada iç sesime kapak yaptım nuhahahaha çünkü kerem senin neyine demişti. İç sesim bu da sana kapak olsun. Neyse biraz daha dinliyim ben keremi. Kerem benden hoşlandığını söyledi aaah çok mutluyum yaşasın. Neyse yatağıma gidiyim artık.

Ben: Kerem beni seviyo

Kerem beni seviyo

Kerem beni seviyo...

Arkadaşlar bölümleri elimden geldiğince düzeltmeye çalışıyorum. Hatam varsa affedin. Lütfen sadece okumayın o kadar yazıyorum bir begeni ya da yorum yaparsanız sevinirim.

ÖMRÜMÜN SONUNA KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin