Drhtala je od nekog neobjašnjivog uzbuđenja, dok je njeno nago telo bilo izloženo prohladnom vazduhu. Povez preko očiju nije propuštao ni tračak svetlosti, pa nije mogla da odredi koliko je već vremena provela u datoj pozi. Kolena su polako počinjala da je žuljaju, što je bila posledica klečanja. Uzbuđenje, koje je osećala, se mešalo sa strahom od nepoznatog, koji je pokušavala da ignoriše. Ovo joj je bio prvi put.No ipak, nijednog trenutka nije ni pomislila da se pomeri. Naređenje je bilo sasvim jasno i planirala je da ga posluša. Duboko u sebi znala je da se s njim nije bilo pametno igrati. Upravo ju je ta njegova dominantna strana ličnosti toliko i uzbuđivala. Nikad ranije se nije susrela sa muškarcem kao što je on.
Pažnja je kao i uvek krenula da joj luta. Šta ukoliko se predomislio? Šta ako je zaista odustao od ovoga, a ona ga još uvek čeka? Razmišljala je o tome koliko bi uvrnuto bilo vratiti se u Hipnoz, nakon što se ne pojavi. Šta joj je uopšte i trebalo da se petlja s njim?
Uzdahnula je, terajući misli, koje su joj navirale. Pojaviće se. Mora. Nije on bio jedan od onih, koji su žene posmatrali samo kao potrošnu robu. Pa valjda ga je bar toliko poznavala.
Mrtvu tišinu, koja je ispunjavala njen stan, tek nakratko bi prekinuo otkucaj kazaljki, koji je dopirao iz hodnika. Mogla je da čuje svoje disanje i, iako joj njen poremećaj pažnje nije dozvoljavao da odredi puls, znala je da joj je srce jako tuklo. Malo mu je trebalo da iskoči iz grudi.
Um joj je ispunio poslednji prizor, koji je videla pre nego što joj je crna svilena tkanina prekrila maslinaste oči. Kosa boje karamele bila je vezana u visok rep, baš kako je od nje i tražio. Tamnocrveni karmin, koji skoro nikad nije koristila, krasio je njene pune senzualne usne. Upravo je na njima često uspevala da uhvati njegov pogled.
Mislima je prelazila preko oblina, koje je godinama skrivala od sveta, stideći ih se. Izgledala je dobro. Toga je čak i ona bila svesna. Takođe je bila svesna i da nije bio imun na nju. Zašto ga onda još uvek nije bilo?
Još samo minut. Ukoliko ne dođeš, drugu šansu nećeš ni dobiti. - mislila je u sebi. Razočaranje je raslo svaki put kad bi u sebi odbrojala novi sekund. U trenutku kad je došla do broja pedeset, pomislila je kako je sve ono što joj je mesecima pričao bila samo još jedna u moru laži, kojima su je ljudi u njenoj okolini obasipali.
A onda se ukočila, kad je začula kvaku. Ulazna vrata su se otvorila i mogla je da čuje korake u hodniku. Zadrhtala je, više ne tako sigurna da je ovo bila dobra ideja. No bežanja nije bilo. Naročito jer se već nalazio na vratima spavaće sobe.
Mada nije mogla da vidi, mogla je da oseti kako joj svojim prodornim pogledom skenira telo. Koža je gorela na onim mestima, na kojima je par sekundi pre toga bio njegov pogled. Ćutala je, svesna da ne sme prekinuti tišinu, dok joj on to ne dopusti. No trenutno joj je delovalo da mu to nije bilo ni na kraj pameti.
Reci nešto - vapila je u sebi, željna njegovog glasa. No umesto glasa, ponovo je mogla da čuje korake. Nervoza u njoj je rasla, svakim njegovim korakom. Zadržala je dah, kad se najzad našao pored njenog kreveta.
Osetila je blag dodir, kako se spušta niz liniju kičme. Uhvatila je sebe, kako se sasvim nesvesno izvija, ne bi li osećaj njegovih dugih prstiju na njenoj koži bio što jači. Nije mogla da objasni ni kako ni zašto, ali bila je ubeđena da se u datom trenutku osmehnuo njenoj neskrivenoj želji.
"Lepše nego što sam zamišljao", prošaputao je više za sebe, ali njoj to nije uspelo da promakne. Umeo je iskreno da se divi lepoti ženskog tela, po tome se razlikovao od drugih momaka, koje je poznavala.
Dodir, koji joj je do tada poklanjao, odjednom je prestao. Poželela je da se pobuni zbog toga, ali nije bilo potrebe. Već u narednom trenutku je osetila njegove usne na svojoj vreloj koži. Nizao je poljupce jedan za drugim, prateći istu onu putanju, koju je malopre prešao prstima.
Oteo joj se uzdah, nakon što ju je sasvim lako okrenuo na leđa. Tek sad je mogla da oseti, koliko je zapravo kolenima bila teško. Zaječala je kad se njena bradavica pronašla među njegovim zubima. Zube je već u narednom momentu zamenio jezik i bila je svesna da je samo taj jedan potez bio dovoljan da ovlaži. Snažne muške ruke, koje su šetale njenim golim telom, nisu joj pomagale. Upravo suprotno. Dovodile su je do stanja potpunog transa.
Usnama je ponovo šarao po njenom telu, ovaj put se spuštajući još niže. Kao na iglama je iščekivala svaki njegov naredni potez. Neke je uspevala i da predvidi, no njegov jezik u izvoru svoje vlažnosti svakako nije. Nekontrolisano je jecala dok je jezikom kružio po jedinom dosad netaknutom delu njenog mladog tela.
Uvijala se pod njim, ni sama ne znajući kako da se izbori sa svim što oseća. Sve ovo joj je bilo strano.
"Jebote, kako si samo vlažna", prepoznala je oduševljeni ton, kojim joj se obratio. Upravo tako je zvučao i kad je pre skoro pola godine zakoračio na Fakultet likovnih umetnosti i uzdrmao njenu monotonu svakodnevnicu.
"Reci mi, Katarina, želiš li da me osetiš u sebi?", prošaputao joj je na uvo, a ona se ježila pod uticajem njegovog vrelog daha na svojoj koži.
"Želim, Gospodaru", drhtavim glasom je odgovorila na postavljeno pitanje.
"Želiš šta, Katarina?", progutala je knedlu, pre nego što je ponovo progovorila.
"Želim da te osetim u sebi, Gospodaru", znala je da u sebi likuje što ju je pokorio. Drska mala klinka, kako ju je u početku nazivao, upravo mu je prepustila svu kontrolu nad sobom.
"Kako Gospodar da ne ispuni želju svojoj robinji?", takav njegov ton je za posledicu imao samo to da ga još više želi.
Osetila je kako se namešta na ulazu, pa se ugrizla za jezik, svesna da bi ono što sledi moglo biti bolno.
"Od narednog trenutka si samo moja. Meni pripadaš. To ti je jasno?", klimnula je glavom nestrpljiva da ispuni jednu od svojih fantazija.
"Jasno ti je, Katarina?", ponovio je glasnije, očigledno želeći da čuje to i od nje.
"Jeste, Gospodaru", već u narednom trenutku je bio u njoj.
Bol, koji je u početku osetila, već se izgubio, a jedino što je osećala je bio neopisiv užitak, dok se on sve jače i dublje zabijao u nju. Bila je toliko uska, da joj nije bilo potrebno mnogo da ga dovede do vrhunca. I sama je prešla ivicu u trenutku, kad je osetila njegovu spermu u sebi.
Umorni i znojavi, ležali su jedno pored drugog na krevetu. Tek nakon što je uspeo da umiri disanje, skinuo joj je povez. Čim su joj se oči privikle na svetlost, pogled je usmerila na muškarca pored sebe, koji je već gledao u nju. Osetila je kako joj obrazi gore pod njegovim pogledom.
Stid ju je obuzeo, nakon što je postala svesna svega što se desilo. Nikad taj famozni prvi put nije zamišljala ovako.
No koliko god da joj je bilo neprijatno, nazad se nije moglo. Po dogovoru, koji su imali, pripadala mu je. Postala je njegovo vlasništvo.
YOU ARE READING
Gospodar
RomanceKatarina je dvadesetogodišnji student likovne umetnosti, s okom za detalje. Pati od ADHD-a, odnosno poremećaja pažnje. Misli su joj nestalne, lutaju na bezbroj različitih strana i jedino što može da joj drži pažnju je upravo slikanje. Barem, dok ne...