// OLVASD EL FONTOS! //
Rettenetesen félek, hogy betámadnak, szvl itt is elmondom, hátha nem olvastad el. ÉN VAGYOK AZ EREDETI @the_mosopor csak történt egy kis probléma, ami miatt itt folytatom tovább a munkásságom. Szóval, légyszi, ne támadjatok be amiért "lopom" a saját ötletem és könyvem, jó? XD
- Akkor minden világos Darcy? - kérdezi.
- Persze, nem vagyok idióta! - hápogok. - "Eltévedek" az erdőben, Leiftan megtalál, elvisz Miikohoz, beilleszkedek, mindenkivel nagy haverságban leszek és amikor eljön a pillanat tönkre vágjuk a kristályt, ezzel elpusztítva ezt a nyomorult világot és felszabadítva a tieidet. Minden tiszta. - húzom fel az orrom.
- Tudtam, hogy nem csalódom benned! - nevet fel Lance. Mosolyogva nézek rá. Talán fél évvel ezelőtt találkoztam Lancel a Kappáknál. Magányos voltam és összetört. A szüleimet megölték, így Lance hatalmas nagy segítség volt számomra amikor felajánlotta, hogy csatlakozzak hozzá elpusztítani ezt a világot. Gondolkodás nélkül igent mondtam.
- Jó volt a mesterem. - söpröm hátra kátrány fekete válligérő hajam. - Te addig hol leszel? - vonom fel a szemöldököm.
- Éppen hol. Ahol dolgom van, ott leszek. Egyenlpre maradok itt a közelben és figyelem, hogy hogy mennek a dolgok. Ha minden jól megy akkor lehet tovább állok. Majd meglátjuk. - vonja meg a vállát.
- Biztosítalak barátom, hogy minden rendben lesz! - szólal meg egy hang. Mindketten oda kapjuk a fejünket. Az árnyékból Leiftan lép ki. Mint mindig most is kecses és nyugost. Senki nem nézné ki belőle, hogy egy Daemon szunnyad benne.
- Nem feltétlen Darcy miatt aggódom. Tudom, hogy a kisujjából kirázza az egészet. - sóhajtja Lance.
- Minden rendben lesz Lance. Nem kell aggódnod. Tudom, hogy mit kell tennem és, hogy kire kell figyelnem. - mondom komoran. Lance bólint egyet, majd sarkon fordulva elmegy.
- Mehetünk? - kérdezi Leiftan.
- Naná! - vigyorgok rá gonoszul.
YOU ARE READING
Árulók (az eredeti írótól)
Fanfiction!! Mielőtt bárki jönne habzó szájjal, hogy ezt @the_mosopor írja, én vagyok @the_mosopor, csak azzal a profilommal történt valami. Szóval csihaggyá le gyerek, én vagyok az eredeti! A story lehet, hogy itt-ott át lesz írva !!FIGYELEM!! A történet ta...