5 SECONDS OF SUMMER — AMNESIACholera jestem już spóźniony.
Wysiadam szybko z samochodu, biorę jeszcze swoją torbę i idę szybkim krokiem w stronę pokoju nauczycielskiego witając się po drodze z uczniami.
— Dzień Dobry — przywitałem się wchodząc do pokoju nauczycielskiego, szybko biorąc klucz. Droga do sali nie zajęła długo i już widziałem moich uczniów czekających na mnie pod klasą.
— Już jestem, dzień dobry, przepraszam was za spóźnienie, ale córka strasznie dzisiaj mi marudziła — odparłem, wpuszczając ich do sali.
— Oj panie Han, nic się nie stało przecież byśmy nie uciekli wszyscy uwielbiamy zajęcia z panem — przyznała jedna z uczennic, na co reszta jej przytaknęła. Uśmiechnąłem się miło na to wyznanie.
— Dziękuje, jesteście kochani. To dzisiaj sobie pośpiewamy co wy na to? — spytałem, gdy wszyscy zajęli swoje miejsca i się rozpakowali. Z entuzjazmem cała klasa przystała na ten pomysł — Więc co byście chcieli zaśpiewać?
— Może WOW od Dance Racha? — zapytała Ana.
— Ana nie, to jest dla was za trudne, innym razem okay? Coś innego? — zaproponowałem, mając nadzieję, że w to uwierzą.
— Amnesia od 5SOS? — zapytał Jake.
Zastanowiłem się chwilę i uznałem, że to będzie dobry pomysł.
— Jasne, wszyscy się zgadzają? — zapytałem, usłyszałem chóralne 'Tak', więc się puściłem instrumental wraz z tekstem wyświetlanym na ścianie.
— I drove by all the places we used to hang out getting wasted* — zaczęli, a potem dołączyłem ja.
— I thought about our last kiss, how it felt the way you tasted** - zaśpiewałem.
[tł.* Przejechałem przez wszystkie miejsca, w których się spotykaliśmy i upijaliśmy]
[tł.** Myślałem o naszym ostatnim pocałunku, jak to było, jak smakowałaś]
Jeszcze jak byliśmy z Felixem małymi gówniarzami w gimnazjum to wraz z Chanem i takim jednym Changbinem pisaliśmy swoje teksty piosenek śpiewając je i rapując, przez to też mój wokal nie był na najgorszym poziomie.
Po skończonym utworze i zacząłem rozmawiać z uczniami w akompaniamencie jakiejś składanki na YouTube.
— Panie Han, pamięta pan, że jutro jest występ z okazji akcji charytatywnej na schronisko? — spytała jedna z uczennic, a ja zesztywniałem.
Fuck.
Zapomniałem.
W sumie nic nowego....
— Oczywiście, że pamiętam Eliza tylko nie wiem kto będzie grał, niestety nie została mi przekazana takowa informacja — powiedziałem.
— My też nie wiemy, podobno ma być to niespodzianka — stwierdziła. Pokiwałem głową i puściłem następną piosenkę, by zaśpiewać.
****
— Tata! — kucam, a dziewczynka wbiega prosto w moje ramiona mocno się przytulając, obejmuję ją i łapiąc za uda, które od razu obejmują mnie w pasie i wstaje na równe nogi.
— Co tam skarbie?
— Może przyjść do mnie Nathaniel na noc? Proszę — zrobiła maślane oczka w moją stronę na noc się zaśmiałem.
— Pewnie, porozmawiam z wujkiem. Oh i o wilku mowa — spojrzałem w kierunku osób, które właśnie do nas podeszły.
— Chris może Nate przyjść do nas na noc, a rano zawiozę ich do przedszkola — spytałem.
— Jasne, to w takim razie ja ich jutro odbiorę i pojedziemy na wycieczkę, co wy na to dzieciaki? — powiedział a dwójka od razu zaczęła piszczeć, przez co moje bębenki o mało nie pękły — To w takim razie do jutro hm, bądź grzeczny Nate — Chris pożegnał się z synem dając mu buziaka w czoło.
— Pa Tato! — krzyknął za nim.
W domu przygotowałem dzieciakom ich ulubione Mac 'n' cheese, a potem zabrałem się za sprawdzanie kartkówek z Angielskiego, kiedy młodzi poszli się bawić do pokoju starszej.
Jutro będzie ciekawy dzień...
*****
Trochę nudny, ale w następnym będzie ciekawiej I promise.Zaraz wstawie kolejny ❤
~ Madi <3
CZYTASZ
I Need You, Baby || Minsung
Fanfiction▻ 𝘑𝘦𝘥𝘯𝘢 𝘸𝘴𝘱ó𝘭𝘯𝘢 𝘯𝘰𝘤... ▻ 𝘋𝘻𝘪𝘦𝘸𝘪ęć 𝘮𝘪𝘦𝘴𝘪ę𝘤𝘺... ▻ 𝘐 𝘴𝘪𝘦𝘥𝘦𝘮 𝘭𝘢𝘵... •❅──────✧❅✦❅✧──────❅• Lee Minho jest młodym utalentowanym tancerzem jak i piosenkarzem w Australii. Siedem lat wcześniej wydarzyło się coś, czego...