Martinův pohled :
Do auta přišla nějaká holka s nějakou holku tu první co si sedla jsem znal chodila za Davidem (Dorianem) domů jsou kamarádi a ta druhá co si sedla za mnou dozadu tak ta byla taková jiná byla krásná,hot ale fakt teď nepotrebuju vztah ikdyž no nevím. ''Ahoj já jsem Martin,, Řekl jsem ''Ahoj já jsem Natálie Nela ale říkej mi Naty,, ''Dobře Naty 😏 trosku jsem se ušklíbl.
David pustil playlist a začal tam hrát můj track Dlouhý vlasy
Potom co jsme přijeli před nějaký klub David(Dorian) Řekl : Měníme lokalitu že Štukýto! Zářval a já jen protočil očima a zařval jsem Jo Koriandre!🙂 holky na nas koukli asi takhle 🤨 a David že ''Albrechtovi v přirozeném prostředí,, já už byl venku z auta a kouřil mentolku (nevím jak se to jmenuje pz. autorky)ale jak to řekl tak jsem to slyšel i já šli jsme do toho klubu a my s Davidem (Dorianem) jsme tam měli show šli jsme do backu (backstage) a tam jsme si povídali sáhl jsem Natce na stehno 😏 a ušklíbl se když nastala hodina na zvukovku tak jsme začli dělat zvukovku zandal jsem 256 EP,Sláva nejhorší Droga,Mladej hladovej atd. Viděl jsem Natku jak se usmívá přišel Vláda Lutha náš kameraman,střihač,kamarád i se svoji přítelkyni Týnou. Btw přijeli jsme s nima s Prahy ale oni ještě někam šli tak přišli později. Týna hned běžela za holkama prý se znají. A pak jsem šel na chvilku do backu. A dozvěděl jsem se že Natka bude bydlet hned o byt pod nama Dejan (psycho rhyme ) nepřijel protože tu za 14dni máme další show v Opavě. Holky si povídali v backu a Vláďa tam byl s nima ale pak šel natáčet show jak tam David příběhl tak tam jel svoje tracky a pak jsem priběhl já začal jsem nejnovějším trackem v 256 epcku dal jsem cely epcko. Až show skončila tak byl čas na meet&greet po meet&greetu jsem šel do backu.
Natčin pohled :
Bylo to divný ale nějak mi vlezli do hlavy Martinovi (Greyovi) tracky hlavně Track Moment s 256epcka to EP je fakt dobrý po meet&greetu přišel za nama do backu Martin s Vláďou povídala jsem si s Martinem než přišel i David o Martinovi jsem se dozvěděla že bude budu mít byt přímo pod jejich bytem nějak jsme začli být kamarádi je to dobře když teď budem sousedi. Pak nás David (Dorian) s Martinem (Greyem) odvezl domu Martin mi dal svůj ig @whothefuckis_grey a já mu dala svůj @natnell_ pak jsem přišla domů smyla make-up udělala hygienu osprchovala jsem se a šla na soc.sítě a tam mi přišlo @whothefuckis_grey vás začal sledovat neřešila jsem to a šla spátDoufám že se příběh líbí zítra další kapitola 😄
Nelča.🤍
ČTEŠ
Na chvíli poslouchej | Grey256 [dokončeno]
FanfictionPořad ho miluju..ale není fér mu odpustit...Nevěřím tomu že by se kvůli mě změnil... (Příběh je smyšlený moji fantazií,omlouvám se za chyby,CRINGE,15+)