Media Damon Black .
Taylor Swift - 22İyi okumalar
Sabah olduğunda lanet okula kaydolmak için babamla birlikte gidicektik . O yüzden alarmımı akşamdan kurmuştum ama alarmın ötmesine 1 saat kala kendi kendime kalıtım .
Kuş mu bu ötsün
Ben ötüyor diyosam ötüyordur . Sus kız.
Tamam abla affet .
Affettim kız .
Neyse bu bana hep oluyor bende artık alarmım çalana kadar yatakta dönüp duruyorum .
Yine 1 saatini yatakta dönmekle uğraştıktan sonra alarm çaldı bende kalktım . Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra dolabın karşısına geçtim - dolapta baya büyükmüş içine fil ordusu bile sığar yani - Üstüme dizimin biraz üstünde beyaz bir elbise giydim sonra dün hazırladığım beyaz çantamı aldım ve beyaz haberlerini giydim ve hazırım .
Ah evet meleklere benzedim :) . Aşağı indiğimde babam televizyon izliyordu bende yanına gidip onu öptüm.
- Uyandın mı kızım .
- Hayır baba nen uyanmadım . Bedenim yatakta ruhum burada . Sen ruhları görebiliyorsun .
- Bakıyorum da geldiğin 2. günden babanla dalga geçmeye başlamıssın .
İste şimdi korktum . Bu şimdi beni öldürmesin . Valla annem de onu öldürür tamam vampir değil ama deli gücü var annemde.
- hihihi yok baba şaka yapıyorum ya . Aaa baba biliyor musun bugün bayram o yüzde şey ettim yani .
Artık korkudan ne diyeceğimi bile bilmiyorum o kadar yani .
- Deliye her gün bayram kızım .
OMG . Az önce babam bana laf mı soktu . Tabi bende korkmasam çok iyi bir cevap veririm de .
Ne cevap vercen ha söyle bakıyım.
Sussana sen iç ses . O benim babam ben ona karşı gelemem bi kere tamam mı .
Dur ben senin yerine söyliyim vericek bi cevabın yok .
Nerden bildin ya . Ama fena kapak oldum . Dur şunu kendi tarafıma çeviriyim .
- Aa baba bak şu laf sokmalarda sana çekmişim .
- Yani sana laf soktuğumu kabul ediyorsun .
Uff fena yedin kızım lafı .
Sussana sen iç ses yoksa sana kafa atarım .
Tamam apla .
- Uf baba ya yapılır mı kızına .
- Sen annene yapıyorsun ama .
- nerden biliyorsun .
- Senin her hareketini takip ettiriyorum kızım .
- Tamam baba ben cok acıktım hadi yemek yiyelim .
- Benim laflarımı yedin hala doymadın mı .
- BABAAAAAA ! ! ! ! ! ! !
- Tamam tamam birşey demedim .
Kahvaltı masasına oturduk . Bir güzel kahvaltımızı yaptık
Sonra arabaya binip okula gitmek için yola çıktık. Işıklarda durduk . O sırada camdan bir çocuk gördüm yanında bir kız vardı . Ikisi de birbirlerine gülüyorlardı . Ne kadar güzeldi birbirlerine çok yakışıyorlar. Ben gülerken kız bana baktı ve ağzını oynatarak teşekkür etti . Ben şaşkın şaşkın bakarken yesil ışık yandı ve babam arabayı sürmeye devam etti .
Sonunda okula geldik .
§ § § § § § § § § § § § § § §§ § § § § § § §
Okula baktığımda ağzım iki metre açıldı . Okul hem güzel , hem büyük. , hem de yakışıklı çocuklar var.
Ek bilgi herkes arabaya bakıyor.
- Niye herkes arabaya bakıyor baba .
- Çünkü en çok korkulan kişiler arasında ben de varım . Ve ben burada ders veriyorum .
- Ne dersi ?
- Vampirlere saldırma dersi veriyorum ve sende bu derse girenler arasındasın .
- Senin babam olduğunu söylemiyim dimi ?
- İstersen söyleme seni de benim peşimde dolaşan kızlardan sanarlar .
- Iyk iğrenç . Tamam ya babam olduğunu söyleriz .
Babam bu tepkime güldü ve arabadan indin . Ben de ondan sonra indim . Rüzgar da var . Havalı havalı iniyorum . 1 dakika ben zaten havalıyım .
Egoist
Tabiki de ablası ne sandın .
Bütün erkekler bana bakıyordu . Ancak babam onlara öldürücü bakışlar atana kadar .
- Baba şunu keser misin .
- Neyi ?
- Öldürücek gibi bakmayı .
- Kızımı korumayım da kimi koruyayım .
Dedi gülerek . Kahramanım benim ya . Şimdi farkettim de babam siyahlara bürünmüştü . Biz ne kadar zıttız ya .
Neyse müdürün odasına gittik . İşlemleri hallettik . Şimdi beni bir sınava sokucaklar hangi seviye de olduğuma bakmak için . Yanlız bir sorun var .
Benim gücüm ne ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK AKADEMİ
VampireBir kız babasını aramak için çıktı o yola Ama nerden bilebilirdi ki Babasından herkesin korktuğunu