Tanıtım*

7 1 0
                                    


Çürük vişneler bahçesi

Hepimiz ekşiyiz biraz, sonra mayhoş..Ekşiliğini tadan mayhoşluğunu fark etmeden tükürür ya, biz de seninle öyleyiz sevgilim.Tek bir farkla, ben çürük vişneyim.

Biraz kiloluyum, yüzümde sivilceler var...Kusur kusur ve kusur..Ben Kayla.Hani şu sürekli itilip kakılan, ailesinin biricik baş belası Kayla.Daha 17 yaşındayım.Belki de ergenim, bilmiyorum.Sıradan zamanlarımı yaşadığım sıradan bir gün.Merak etmeyin hayatımda heyecan yok denecek kadar az.Okuldan çıkıp bir koşu gitar kursuna gidiyor ve ordan da eve dönüyorum.Aslında hayatımdan da memnunum, sadece yaşıtlarımın saçma sapan güzellik algıları canımı sıkıyor.Mesela kulaklığımı takmış sırtımda gitarımla eve doğru yürüyorum.Karşıdan gelen siyah arabanın içinden belalı adamlar gelip beni kaçırmaz.Neden mi? Ah üzgünüm, belalı adamlarla geçmişi olan bir babam, yada bana karşı duygular besleyen biri yok.Sevilecek bir yanım var mı bilmiyorum.Annem'le babam ayrı.Velayetim ise babamda.Henüz doğru düzgün bir açıklama yapmadılar ama şuan öğrenmeyi de istemiyorum sanırım.Annem'in vişne bahçesi var.Vişneler çok güzeldir, ama ben çürük vişneyi kendime daha yakın görürüm hep.Normal vişneler ekşi tat verdikten sonra ağızda mayhoş bir aroma bırakır.Çürük vişneler öyle değil.O mayhoş aromaları yok, sadece ekşiler.Ha bir de, çok güzel kokarlar..

Çürük vişneler bahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin