Gümüş kalem olayını ve Cansu'nun mesajı olayını İrem'e anlatıım. Gümüş kalem için ikinzde birbirimize mal mal baktık. Cansu için birsüre ondan uzak durmamı söyledi . Fanlarının gazabına uğrayabilirim düşüncesiyle ona hak verdim. Spor dersinde ise berbat ötesi bir olay oldu. Sıla Hoca Beni Cansu'yla Beni Voleyball Dersi İçin Eş yaptı. Sıla Hoca'mıza yalvardık ama kabul etmedi işte -_- . Birbirimze *ÖL* bakışlarımızı atarken karşılıklı pas çalışmalarımıza başladı. AMA Cansu intikamını alıcaktı. Aldıda. Topu yüzümün ortasına atarak. Bütün okul etrafımda toplandı. Cansu'nun fanlarıda kıkırdayarak yanıma geldiler. İrem beni hemşireye götürürken *bad girl smile*ları öyle zoruma gittiki. Okulda ezik damgasımı da yedikten sonra Damlalar'daki toplantıya gidicek yüzüm kalmadı tabii. Bütün gece okul tavsiyeleri sayfalarında dolandım. Ama birkere yemiştim damgayı. Nasıl geçer bende bilmiyordum ki... Bütün gece tavana bakıp Cansu'yu ve gümüş kalemi düşündüm. Ama o da ne ??! Yarın kimya yazılısı vardı! Ve ben tamamen unutmuştum! Yerimden fırlayıp kitaplarımı karıştırmaya başladım. Derken aklıma gümüş kalememim geldi. Onla çalışmaya başladım. Düşünsenize saat gecenin 1:00'ı ve ben hala ördekli pijamalarımla plazmaya çalışıyorum . Tik tak tik tak... Zamana kontrol et. Tik tak tik tak... Uyuya Kaldım. Sabah uyandığımda annem dürtükledi. "Kızım zil tam 45 dk'dir çalıyo! insan bu kadar mı derin uyur? " 45 dakika mı? Eyvah geç kaldım! . Çantamı alıp pijamalarımla dışarı fırladım. Tabi otamatikmen Damlalar'ın evine yürüdüm ve kapıyı deli gibi çaldım. Bu sırada telefonumun titrediğini farkettim. İrem mesaj atmıştı: "Nerdesin? Sınav başlayalı 10 dk oldu?!" Mesajı son hızla okuduktan sonra otobüse koşup içeri daldım. 10 dk sonra okula vardığımda teneffüs zili çalmıştı. Ağlamaya başladım. O sırada Tuna koşarak yanıma geldi . Saçlarımı okşayıp "Boşver Sinem, hocadan rica edersen seni başka bir bün yapar! "Dedi ah Tuna sen yokmusun seen. Ağlamayı bırakıp Tuna'nın desteğiyle ayağa kalktım. Bana gülümsedi. O sırada Damla ve İrem gelip beni kaldırdılar ama benim aklım Tuna'daydı...