Aku....terima tawaran korang but korang jangan apa ii kan lily//kata Mia
Bagus//kata jimin sambil tersenyum kemenangan
Dah dapat kan jawapan aku so aku nak cau//kata Mia dan pergi dari situ and dia start enjin motor sport dia and pecut macam pelesit bawak motor
Namjoon and Dong Ri pov~
Macam yang dijanjikan kitorang berdua akan pergi ke markas and memulakan kerja kitaorang dengan boss iya itu adalah rancangan kami....lepas 15 minit kitaorang tunggu datang la hantu ehhh silap datanglah seorang yeoja bertopeng dan berkaca mata memandang kami dan duduk di hadapan kami...
Macam mana korang dah ready untuk malam ni//tanya boss
Mestilah kitorang ready dah lama tak gaduh ni//kata namjoon dan Dong Ri mengangguk yang dia setuju dengan jawapan namjoon
Selepas namjoon kata begitu kami pun mula merancang rancangan untuk malam ni...kawasan yang kitaorang nak lawan itu terletak di bandar dan ada sungai yang gelap dan hanya ada lampu jalan...rancangannya ialah....Dong Ri dan namjoon akan tunggu di bahagian bawah jambatan untuk menembak pasukan jahat....manakala taehyung dan jungkook akan berada di tempat gelap untuk memukul atau menembak...haera dan yoongi akan berada di van kalis peluru untuk memberikan isyarat menggunakan earport yang disediakan....hoseok,jin dan kimin akan berlawan dengan anak ii yang lain untuk menumpaskan mereka...boss dan jimin akan berada di tempat yang tinggi untuk menembak semua pihak lawan...pasukan yang kitaorang ambil tak ramai sangat dalam lingkungan 200 orang....dan pasukan jahat ada 500 orang...why kitorang tak ambil banyak ii sebab kitaorang tahu diorang tu lemah...selesai mengatur rancangan kitorang pun balik ke rumah...
Skip sampai rumah
Kitorang masuk ke dalam rumah dan ternampak lah 2 orang manusia yang sedang berlari sana sini....dan 2 manusia yang lain sedang main game...kitorang duduk dan membuatkan diorang yang berada kat situ melihat ke arah kitaorang...dan taehyung pun berkata...
Macam mana...apa rancangannya untuk malam ni//tanya taehyung
Kitaorang pun memberitahu diorang rancangan tu dari A to Z....lepas habis kitaorang bercakap...kitaorang semua pun bersiap..
Malam pov~
Macam yang dirancang tadi namjoon dengan Dong Ri berada si bawah jambatan...yoongi dan haera berada di van untuk memberitahu tentang gerak geri penjahat...jungkook dan taehyung berada di satu tempat...hoseok,kimin dengan jin berada di tengah ii sebab diorang akan jadi pelawan utama manakala boss dan jimin berada di bangunan yang tinggi dan berada tepat dibahagikan belakang kimin.tak lama kemudian pasukan venom dan lion Shadow pun telah tiba dengan kumpulan diorang...mereka mula menyerang...hoseok mula menumbuk dan menendang musuh tersebut...kimin dan jin tengah berlawan dengan susah payahnya..sampai berdarah hidung penjahat yang ditumbuk oleh kimin...manakala namjoon dan Dong Ri berada di tempat musuh dari jauh dan tiba ii 5 orang datang menyerang Dong Ri dengan kehebatannya Dong Ri menendang satu ii masuk ke dalam sungai...namjoon menunjuk ibu jari ke arah Dong Ri menandakan terbaik...jungkook dan taehyung sedang berlawan sebab tempat diorang diserang ramai orang..jungkook menumbuk muka penjahat ii itu...manakala taehyung menendang penjahat tersebut...dengan penuh tenaga mereka berlawan...jungkook dengan taehyung malas menumbuk atau menendang dengan jalan mudah mereka menendang pusaka penjahat itu...haera dengan yoongi memberitahu kedudukan penjahat kepada mereka....tiba ii talian terputus disebabkan line macam bodoh lagi hehehe kidding...dengan terpaksa diorang keluar dan berlawan sekali...jimin dengan boss sedang berlawan dengan berpuluh-pulih orang di atas...dengan terpaksanya boss ternampak haera dengan yoongi berlawan dengan berpuluh-puluh orang manusia...boss mengambil pistol dan menembak headshoot ke arah kepala penjahat itu..kumpulan venom dan lion Shadow semakin berkurangan...dan tinggal ahli ii kuat mereka dalam lingkungan 20 orang manakala kitorang tinggal dalam lingkungan 11 orang...semua pun sambung berlawan sehingga part terakhir haera dengan boss melawan orang terkuat mereka....haera menendang bahagian perut dan manakala boss menumbuk muka dan juga menendang bahagian perut mereka...sampailah mereka betul ii lemah...dan kalah..boss dan haera bertepuk tangan menandakan bahawa mereka menang...
[TO BE CONTINUE]
[SORRY KALAU TAK BEST]
YOU ARE READING
I'M THE MAFIA ( BTS X BG)
FanficKisah seorang yeoja yang ingin mencari tahu siapa boss....kalau nak tahu kena la tekan read.... Start:19/6/2021 End:21/7/2021