24 Bölüm---Final

134 6 4
                                    

Hae:baba,bence gül götürelim..annem sever

Nj:tamam kızım,hadi Joon hadi oğlum

Jn:geldim baba....

3lü evden çıkarak,ortak sevdikleri insanın yanına vardılar.

Mezara yakınlaştılar.

Hae:Anne...biz geldik.Çok özlüyorum anne.

Gözyaşlarını tutamayan kızına baktı Namjoon...kendisini zor tutuyordu.

Joon ablasına bakarak,yaşları akıttı.onun yüzünden diye ağlıyordu her gece.

Çocuklar,arkada durarak babalarına izin verdiler.

Nj:Sevgilim...Bugün tam 15 yıl oldu,gideli.Özlüyorum seni...hâla dün gibi.
Oğlumuz her gece benim yüzümden diye sayıklıyor.
Kızımız küçüktü daha,hatırlasada yerin dolmuyor sevgilim...Doğum günün kutlu olsun  aşkım...

Lee Melis

D.t-13.06.94
Ö.t-09.05.22

Eve geldiklerinde,herkes gelmişti.15 yıl bugün herkes işs gitmez di.Toplanır anılardan konuşarak glümserdiler.

Pasta,mum ve gül...

Herkes salonda oturmuş sohbet ederken.kapı çaldı.

Hyuna açtığında ,gözleri doldu...Minho tam 15 yıldır ne bu eve nede ülkeye ayak basmadı.

Hy:minho.?

Mh:Hyuna...

SyunAh:kim?

Oda ağlayarak geldi.

Sh:hadi içeri.

Salona giren Minho, karısı ve ikiz çocuklarla.Herkes donarak baktı..


Sy:nedwn.Min?..gelmedin ..şimdimi aklına gsldi.

Mh:yapadım...Mela öldükten sonra ,yapmadım işte.

Hae:Baba..

Gözleri yeni gelenlere takıldı:hoşgeldiniz.

Minho ayağa kalkarak:Hae?çok büyümüşsün,güzelleşmişsin.

H:kimsiniz?

Mh:küçük farem.

H:Minoş.koşarak sarıldı:nerdeydin minoşş özledimm..

Mh:Melis hepinizin izlemesi için cd bırakmış.

Herkesin gözleri doldu.Cd ni yerleştirerek açtı Kook.

Melis ::Öhm..Merhaba,bugün doktorla konuştuktan sonra video kararını aldım.siz bunu izliyorsanız artık ben ölmüşüm ve 15 yıl geçmiştir.

Bugün 7ci ayımıza girdik oğlumla,doktorum dopumun riskli olduğunu..kalbimin yetnemesini söyledi.

Hae'm meleğim...sen bana en güzel ilk hediyesin.Seni çok seviyorum..sakın kendini yalnız hissetme teyzelerin sana çok iyi anne yarısı olurlar.

Joon..oğlum muhtemelen babanın kopyasısın(gülünseyerek)yakışıklım,kendini üzme..annen seni hee gece yıldızlardan izliyor.Sen ise ikinci hediyemsin...Seni çok seviyorum.

Joonie...kendi  hayatını  kur..yeniden,çok mutlu ol,lütfenn...çocukları çok sev..seni seviyorum gamzelim(ağlayarak)....

SyunAh,Hyuna,sizler çocuklar size emanet.üzülmeyin yaşayın.yarını değil bu
Günü düşünün.

Kook,Jm,Hs-evli.mutlu çocuklusunuzdur umarım..ailenize vakit ayırın....

Yoongi,seni özliycem.

Minho...evlen artık..ölmeden görseydim.Son isteğim var.

Paris'te ......... sokakta olan 11 n evde ,bakıcısı ile kalan oğlum var.Onu koreye getir.Öz oğlum gibi seviyorum.

Herkes bir birine baktı.

Joonie,onu sev Hae'den ve Joon'dan ayırma...

Sizi seviyorum...Lee Melis.

Gözyaşları aktı,toparlandı.
O çocuk,Melisin evlatlık edindiği Mark şuan 18 yaşında.



7 yıl -

Hae gelinliğin içinde karşısındakı sevdiği adama bakıyordu.Bugün düğünüydü.Az önce yeminler edilmişti.

Namjoon köşeden,kızına baktı.Gülümsedi.

Joon sevgilisiyle dans ediyordu.Mark o ise eşi ve kızıyla beraber otuyordu.

Kızının ismi JiaMelis idi.

Herkes eğlendi o gün..

Onları izlerken gururla gülümseyen ruhu farketmeden.

Son...


Sevgili okurlarım yanımda olduğunuz için teşekkürler.💜💜

 "Love and pride"~KNJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin