Yazar~~~~~
Namjoon eve geldiğinde içerde onu bekleyen sevgilisinden habersizdi.EunJi Namjoon 1 yıla yakın birliktelikleri vardı,yakın zamanda nişanlanacaklardı.Namjoon EunJi'nin ne tepki vereceğinden emin değildi,kızını yanında istiyordu,prensesi 2 yıl ondan uzakta büyümüştü.
Melis Namjoon gitdiğinden beri salonda yere oturmuş boş-boş parkeye odaklanmıştı.Düşünüyordu Namjoon sakin kalmıyacaktı,biliyordu,korkuyordu.Elleri sayesinde destek alarak ayağa kalktı odasına gitdi.
Namjoon'dan⚜
Bugün evde yardımcılarım olmadığı için,anahtarımı alıp kapını açtım.Mutfaktan sesler geliyordu içeriye girdiğimde,EunJi olduğunj gördüm.
E:Sevgilim,hoşgeldin.
N:hoşbuldum hayatım
E:yemek hazırladım,açmısın?
N:hayır,kahve alıcam
E:tamam ben getiriyorum
EunJi kahveleri getirdiğinde,onunla konuşmak istedim.
N:EunJi....seninle mühim birşey konuşmak istiyorum
E:dinliyorum sevgilim
N:benim...benim bir kızım var
E:N-Ne?!şaka değilmi?
N:hayır şaka değil,sadece yalan istemiyorum.Bende bugün DNA testi sayesinde öğrendim.
E:inanamıyorum,sen sen beni aldatdınmı?
N:kızım 2 yaşında,yani senden önce oldu!....ve ben onu annesinden alıcam!
E:tamam...tamam özür dilerim sevgilim tabiki o senin kızın.Merak etme ben ona çok iyi bakıcağım.
Yazar~
EunJi'nin aklından geçenleri tabiki parası ve açgözlülüyü için yanında durduğu adam bilmiyordu.
Namjoon sadece onun gözünde paraydı,Kızına tabiki iyi davranmıycaktı.Namjoon avukatlarla konuşmuş işleri hızlandırmak için elinden geleni yapıyordu.
Melis'den⚜5 Gün Sonra
Junghyun:Bayan Lee,Namjoon bey yasal hakka sahib dna testi doğruladı...
Duyduklarımla,yeniden yıkıldım.Alıcaktı kızımı,elimden hiçbirşey gelmiyordu.
Mel:Teşekkür ederim,Bay Kim.
Şirketden çıktıktan sonra eve geldim,duş almak için odama çıktım.Suyun altında saatlerle ağladım.
Duştan çıkıb üstümü giyib aşağıya indiğimde.HaeRa ana okulundan gelmişti.
Hae:anne!.....
Koşarak geldi,sarıldı.
M:nasılsın annem?nasıl geçti günün?
Hae:iyiyim,iyi geçti anne.....Ajumma ben acıktım!
M:tamam hadi sen odana üstünü değiştir,gel ellerini yıkayalım sofra hazır olunca yeriz.
Yemekler,bitdiğinde bizde puzzle oynadık,çizgi film izledik.HaeRa'nı uyutduktan sonra bende kendimi uykuya teslim etdim.
Uyandığımda saat 6 buçuktu,ılık bir duş alıb kombin seçtim.
Küçük siyah çantamı aldım.önü açık,topuklu ayakkabımı giyinib aşağıya indim.HaeRa uysndı kahvaltımızı yaptık ve onu okula bırqktıktan sonra şirkete geçtim.Abim şirketde toplantıdaymış,babam da henüz gelmemişti.14:20 de mahkeme vardı.
Namjoon'dan⚜
O gün çocuklara herşeyi anlatmıştım,karşı çıksalar da kararımdan vazgeçmedim.Bugün büyük gündü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Love and pride"~KNJ
FanfictionSmut18+ olucaktır(🔞) Aşkımın önüne geçen tek şey gururum...