1. Eu si familia

126 6 0
                                    

Pai cum sa incep, ma cheama Cher , am 17 ani si stau in L.A. Da pai e frumos aici si am multi prieteni . Eu sunt o fata sportiva , fac surf , street dance, innot si cant ( desi asta nu e un sport). In acelasi timp ma uit la

filme, multe, imi place sa stau cu prieteni ,de obicei pierd noptile , mai ales vara, si mai presus vara asta, va spun mai incolo de ce . Sunt singura, nu sunt genul cu prea multi baieti dupa ea , chiar daca e ma plac , nu le dau satisfactie, imi place asa , am mai mult spatiu , dar si cand ma indragostesc ♥ , sufar :( . Pot spune ca sunt umpic fitoasa , adica nu mananc orice , iar la haine / bijuteri/ pantofi / genti sunt foarte pretentioasa. Sunt o persoana prietenoasa , imi plac provocarile si aventura, sporturile extreme si vesela ( dar cred ca v-ati dat seama deja) :))). Am si o latura sensibila , uneori prea sensibila. Acum sa zic cate ceva de ai mei .

Mama mea e o femeie de afaceri . Ea are 37 de ani . Inafara de timpul pe care il petrece cu afacerile , ii place sa gateasca si sa calatoreasca.

Tata , la fel ca mama un om afaceri (mama si tata conduc aceeasi firma). Are 42 de ani . Timpul liber il petrece de cele mai multe ori in fata calculatorului sau se uita la filme.

Cat despre plecarea pe care am mentionat-o mai sus,pai dragi mei si iubiti mei parinti au decis sa isi continue afacerea in New York. Pai da , asta e ultima vara aici deci o sa profit la maxim . Insa o sa incep povestea cu sfarsitul lasei a 10a , cand am aflat vestea " cea minunata".

Interzis sau nu ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum