i4. Incepe "distractia"

65 2 0
                                    

Pai da , scuze ca postez acum, dar nu am prea putut zilele astea.
Va mutumesc petru vizualizari . Sunt asa fericita ca citit cartea , bine nu ii pot spune carte ca nu eterminata. Nu stiu nu ma asteptam sa o citesca cineva.
Va multumesc :*
─────────────────────────────────────────────────────────

Am ajuns in aeroport. De acolo am luat un taxi si ne-am dus intr-un cartier select . Da , de lux , e cam ciudata pt ca am oprit in fata unei case destul de mici, adica era cu etaj si in curte avea un  foisor si o piscina. Pe una din fata intrai in hol , de acolo vedei un living , bucataria si fix in fata usi erau scarile , am urcat sus unde era un dormitor cu doua usi ,una dadea in baie cealalta in dresing (nu era prea mare dar era super), si mai era un dormitor mai mic langa acesta (avand si acesta o baie si un dresing dar mult mai mici ca cele din celalalt dormitor).

─Mama , dar nu e mica pt noi toti casa?!

─Draga me Cher, eu si tatal tau am hotarat sa iti lasam tie casa asta , iar noi vom sta in apartamentul din centru orasului.

─Vorbiti serios?!! Nu pot sa cred . Aaaaaa!! Va iubesc ♥

Se pare ca a ajuns si mobila mea , avea un pat alb , perdele albe cu niste flori visini si draperiile erau un visiniu inchis , iubesc culoarea asta , iar covorul pufos si bej.

Ai mei au plecat in apartanentul lor , dupa ce mau ajutat sa aranjez jos si in cealalta camera. In bucatarie si in dormitor era inca dezastru.Am coborat jos , am dat drumu la Tv si am dat pe Mtv. Am aranjat in bucatarie , oalele , carpele , farfuriile, linguri/cutite/furculite/lingurite, si allte dastea , am deschis frigideru si am mancat ceva , mama a luat mancare si mi-a lasat ca sa mananc. Am oprit Tv-ul, am terminat de repede. Am urcat sus , da nu mai aveam chef sa fac si acolo ordine. M-am schibat in pijamale, mi-al luat pachetu de tigari Ipad-ul si telefonu si am iesit afara pe balconu din camera mea. Mi-am aprins o tigara si ma uitam la unu din episodele serialului Pretty littel liars . Da...fumez , dar nu e mare chestie , o fac de plictiseala. Nus de pendenta , daca vreau ma las. Dupa ce s-a terminat episodu , m-am ridicat de pe bancuta canapea (stiu ca suna ciudat , ma refer la canapelele alea de metal care au pernute moi si se pun in curte si dastea), si m-am uitat in curtea de langa mine , erau 5 baieti , mi se pareau foarte cunoscuti . Ma uitam atent la ei, sau pot spune chiar  ca ma holbam, unul dintre ei m-a obesvat , era inat, brunet si bine facut . Off, arata superb .

─Hei tu , vrei sa ni te alaturi , trebui sa fi fata cea nou .

─Da eu sunt , as veni dar sunt in pijamale si oricum nu vreau sa deranjez.

─Nu deranjez, ba din contra, ne-ar face placere sa te cunoastem. A zis un baiat blond.

Am cedat rugamintilor lor si m-am dus asa in pijamale. Eram upic jenata ,inafara ca erau 5 baieti , mai erau si in bustu gol toti. Am intrat in curtea de langa mine ( a lor ) si de la poart m-a luat acel baiat brunet, care acum, vazandui ochii in lumina felinarelor, aveo o  culoare ciocolatie, ohh doamne , erau superbi. Acum stiu cine erau , era faimoasa trupa One Direction.

─Ahh...aa , voi sunteti !!dar da , nu am apucat sa termina ca mau intrerupt.

─Daa , noi sunten 1D  dar stai linistita , trateazana ca niste oameni normali.

─Ok...zic eu inca socata.

─Deci cred ca ne sti deja , eu sunt Zay, el e Niall, Harry, Louis, si Liam. In timp ce el arata spre ei , odata ce isi auzeau numele imi zambeau si imi faceau semn cu mana.

A fost o noapte lunga , i-am cunoscut pe baieti si ei pe mine . Erau super amuzanti si de treaba . Am vazut ca si ei fumau , macar nu eram singura. Pe la vreo 3:00 m-am dus la mine acasa. Cand am ajuns am tipat de fericire, doamne , nu imi venea sa cred cine sunt vecinii mei. M-am culcat . A doua zi m-am trezit din  cauza sonerie care nu se oprea .  Era ora 10:30, credeam ca sunt parinti mei dar coborand jos , somnoroasa ,  si cu ochii pe jumatate deschisi , deschid usa injurand in sinea mea. Erau baietii. Si imediat ma scbimb la fata .
Zayn Pov.

─Neata !! Am spus eu si baieti in cor.

─Neata ! a spus ea cu vocea aceea simpatica.

─Pai noi am venit sa veden daca vrei sa mergi cu noi sa bem o cafea la StarBucks .

─Sigur , de ce nu. Intrati , ca sa ma schimb si eu.

Ea a urcat sus si noi am ramas in living. Avea o casa foarte draguta. In 15 era jos. Era diferita , nu era genul de fata dupa care stateai 2 ore doar ca sa mergeti la o cafea.A coborat jos imbracat in niste pantaloni negri cu tinte scurti, un tricou putin desupra buricului in fata si ma lung in spate , pe care era desenat un craniu , avea o gentuta de piele neagra si niste conversi tot negri si parul in prinsese intr-un coc dezordonat. Era asa frumoasa. Stai , tocmai am spus asa?!
Cher Pov.

Cand am ajuns langa baieti ,Zayn se uita la mine , analizandu-mi  fiecare parte a corpului . Of , era superb. Ce tot zic. Nu poate sa imi placa de el.

─Mergem? Intreb eu.

─Da, au raspuns in cor.

Am mers cu masina lor, mai bine zis masinile.

─Hai cu mine Cher, zice Zayn. Am dat din cap aprobator.

In masina o parte din drum am fost facut , dar el a spart-o.

─Si ,tu ai vreun iubit , sau ai avut inainte sa pleci?

─Nu , sunt singura singurica. Dar tu?

─Eu sunt  cu o fata Ema , dar pana acum nu ne-am vazut. "Mi-a picat fata cand am auzit". Intre noi nu e cine stie ce , e  fitoasa , adica ai ei o rasfata mult si primeste tot ce vrea , si e foarte populara in liceu , daia e asa  , dar o sa am grija sa nu iti fac vreun rau sau sa se ia de tine.

─Ok. Ciudat, cata grija avea. Am ajuns la cafenea, eram bucuroasa ca pentru ca ma simteam asa aiurea acum dupa ce mi-a zis de iubita lui. Mi-a mai spus ca toate vacantele e plecata cu mama ei la cupmaraturi prin diferite tari.

Am sta vreo ora acolo. Dupa Zayn m-a lasat la ai mei pt ca el avea putina treaba . In doua ore a venit sa ma ia. Acasa eu m-am dus sa imi aranjez camera. La mine in camera rasuna melodia lor , si eu fredonam in timp ce imi aranjam dresingu si camera. Si fara sa imi dau seama se facuse seara. Si muzica in continuare rasuna in casa mea foarte tare . Si fara sa imi dau seama Zayn statea in tocul usi camerei mele.
Zayn pov.

Baieti nu erau acasa , ma plictiseam si am zis sa ii fac o vizita. Am sunat la usa dar nu raspundea nimeni, muzica era data tare si usa nincuiata. Am intrat si Cher era sus arajandusi camera. Cand m-a observat m-am dus sprea ea si ... am saurutato. Pentru moment a continuat , dar dupa s-a oprit.

─Zayn, tu ai o iubita.

─Stiu, dar nu prea mai tina ea. Si tu , de cand esti aici m-ai facut sa ma simt altfel , alta persoana....
──────────────────────────────────────────────────────────
Hei sper sa va placa, scuze daca e mai plictisitor. Asta e mai lung. O sa mai postez si maine ,si mai tarziu sper.

Interzis sau nu ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum