2. Sfarsitul clasei a 10a

100 5 2
                                    

Fiind ultima zi de scoala am decis sa port o bluza alba , pantaloni scurti , niste sosete in dungi si tenesi. Mi-am luat decat telefonu , castile si bani intr-o poseta mica ,neagra cu tinte.

La scoala m-am intalnit cu Selena , zisa si Gomez , e numele ei de familie dar multi o striga asa decat pe numele ei, e o ciudata la fel ca mine, suntem prietene de la 2 ani , si e ca o sora pentru mine. Are varfurile parului roz, canta si mai e si o actrita super.

-Hei !! zic eu .

- Hei surioara! Ce facii?

- Incantata si nu prea , adica in 6 saptamani ma mut :(

- Hei nu fi trista , o sa fie super astea 6 saptamani. Si e o sansa mare pentru tine, e o scoala super .

- Da ... stiu da e greu adica voi sunteti aici si eu o sa fiu acolo.

- Hai lasa , hai sa ne gandim cum petrecem diseara :)

In timp ce ne gandeam au aparut si Olivia Holt , Jake Short si Austin North. Ei sunt cei mai buni prieteni ai mei .

- Hei lumea , zice Olivia.

- Hei , zic eu . Noi tocmai ne gandeam ce sa facem dupa ore.Aveti vreo idee?

- Hai sa mergem la un film, zice Jake

- Da , sigur , spunem noi restu in cor si dupa radem.

Incepe ora de dirigentie. Diriga vorbeste , si vorbeste , si virbeste ..... si tot vorbeste si parca ora nu se mai termina, insa imi arunc ochii la ceas si zambesc mai era un minut si inceoea vacanta ♥.

Am plecat spre casa , am rontait ceva , mi-am facut un dus si m-am uitat la ultimele 2 episoade din TVD ( the vampires diaries) . Pe la 6 am plecat spre cinema, am luat floricele si am asteptat sa inceapa filmul. Ne-am uitat la 50 de umbre ale lui Grey.

- Iac , ce scarbos a fost filmu zice Slena.

- A fost chiar misto , zice Austin.

Fiecare merge la casa lui . Am adormit bustean.

E sambata prima zi de vacanta si eu ma trezesc la 2 dupa amiaza. Nu mai era nimeni acasa. Ieii eram singura :))). M-am dus sa mananc , mi-am luat un bol cu cereale si m-am uita la desene , da , inca mai fac asta :)).

Prima saptamana din cele 5 a trecut , a fost plictisitoare , prieteni mei au fost in tabara , eu nu am vrut . Toata saptamana am stat si am facut surf , am mai cantat , am facut sport. Ai mei deja incep sa stranga din casa , si eu a trebuit sa ii ajut , asta e cel mai trist :(.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imi dati va rog o parere , daca sa continui si cu alte capitole , eu am o intreaga poveste in cap , scz daca mai gresesc la scris, stiu ca le-am facut scurte pe acestea doua , sper sa iasa mai lungi celelalte insa acum nus prea bine si am timp doar seara si sunt foarte obosita , deci ce ziceti , sa continui ?

Interzis sau nu ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum