1

172 9 0
                                    

Jmenuješ se Lucy a žiješ s tvým otcem kterého z celého srdce nesnášíš. Furt pije není den aby se nenapil alkoholu. Ty jsi se musela vyhrabávat z drog, nebylo to pro tebe vůbec lehké a furt se ti zdá že drogy potřebuješ. Přestěhovali ste se do nového města kam půjdeš na novou školu. Těšíš se až vypadneš od tvého táty protože ti už konečně bude tenhle rok osmnáct.

Ráno

Tvůj táta není doma asi někde chlastá takže ty jsi se "připravila" do školy a jdeš tam. Už stojíš před školou a máš z toho špatný pocit vůbec se ti tam nechce, ale musíš. Po pěti minutách jsi se konečně rozhodla že půjdeš do té školy takže jsi vykročila a už jsi tam. Po chodbě je plno lidí a ty se mezi nimi ztrácíš. Hledáš skříňku s číslem 119 ale nemůžeš ji najít. Najednou do někoho narazíš.

,,Auu dávej pozor!!!" Řekl neznámý hlas.
,,Promiň omlouvám se" Řekla jsi a podívala jsi se na člověka do kterého jsi narazila.
Stál tam krásný kluk s hnědými vlasy a oříškově hnědýma očima, byl strašně hezkej pohled na něj byl jako pohled na anděla nemohla jsi z něj spustit oči.
,,Tak příště dávej bacha ty krávo" Řekl.
Hned tě tahle věta přerušila v čumění na něj.
,,Hele já nejsem kráva ty debile" řekla jsi a podívala ses na něj.
,,Počkej počkej ty jsi ta nová Lucy že?" Zeptal se úchylným tónem.
,,Polib si" chtěla si odejít ale neznámý kluk tě přimáčkl ke zdi.
,,Takhle se ke mně chovat nebudeš!!" Řekl.
,,Pusť mě!!!" Zakřičela jsi na něj.
,,Nech ji na pokoji Paytone!!!" Ozval se holčičí hlas.
,,Drž hubu Avani" odpověděl ten kluk pustil tě a zmizel v chodbě.
,,Jsi v pořádku" zeptala se ta holka.
,,Jo dobrý jsem Lucy a ty budeš asi Avani jak jsem tak poznala" řekla jsi.
,,Jo jsem Avani" řekla usmála se.
,,Aha a nevíš kde najdu skříňku 119?" Zeptala ses jí.
,,Ty máš 119? Já mám 120!! Máme ji vedle sebe pojď" šla a ty jsi šla za ní.

Přišla jsi ke skříňce a byla to obyčejná modrá skříňka nic divného na ní nebylo.
,,Tak to je ona a já mám hned vedle" řekla Avani.
Odemkla jsi skříňku a byli v ní už připravené učebnice.
,,A hele už tady mám i učebnice super nemusím chodit do ředitelny" usmála ses.
,,Jo a ještě jsem ti chtěla říct ať se k tomu klukovi moc nepřibližuješ je to Payton, Payton Moormeier je to děvkař a s holkama si jen hraje takže si na něj dávej pozor, vypadá sice jak cukrouš ale není to pravda" řekla dost naléhavě Avani.
,,Dobře beru to na vědomí" řekla jsi.
V tu chvíli zazvonilo
,,Už pojď nebo přijdem pozdě na hodinu" řekla Avani a vyšla do nějaké třídy...byla jsi ji hned v patách.

Ve třídě

Avani si šla hned sednout do její lavice ale tebe učitel zastavil.
,,Takže žáci tohle je vaše nová spolužačka která se jmenuje Lucy Hargreaves, tak Lucy řekni nám něco o sobě" řekl učitel a podíval se na tebe.
,,Noo ummm... asi vám řeknu jen to že mi tenhle rok bude osmnáct a už se těším až vypadnu celkově ze školy protože vím že to tady bude oprus jak tak koukám" řekla jsi a falešně jsi se usmála.
Učitel se na tebe podíval.
,,Aha tak si běž sednout do poslední lavice"
Podívala ses do poslední lavice a seděl tam náš známý Payton. Úplně jsi se zhnusila.
,,No tak šup šup běž ať už se můžeme věnovat matematice" řekl učitel.
,,Však už jdu" šla jsis tam sednout.

,,Ale ahoj dlouho sme se neviděli" zašeptal Payton ale ty jsi ho ignorovala.
,,Ale notaaaak" zase zašeptal payton a dal ti ruku na stehno.
,,Heeeej!!!!" Zakřičela jsi na celou třídu a všichni se na tebe podívali.
,,Lucy jsi tady první den a už děláš problémy? Chceš snad být po škole?" Řekl učitel.
,,Hhhhh já se omlouvám ale---" Payton ti skočil do řeči.
,,Omlouvám se za to můžu já" řekl Payton.
,,Aha takže tím pádem ste po škole oba" řekl učitel.

Nějak ste tuhle hodinu zvládli a je konec. Ty jsi se hned zeptala paytona.

,,Proč si se mě zastal?" Zeptala jsi se.
,,Protože až tady budeme spolu po škole trošku si užijeme" řekl úchylně.
Podívala ses na něj jako jestli si dělá prdel nebo ne. Ale pak jsi vstala a šla jsi za Avani.
,,Proč jsi takhle zakřičela a proč se tě kurva Payton zastal?!?" zeptala se tě Avani.
,,Zakřičela jsem protože mi Payton sáhl na stehno a prý se mě zastal protože---" nedořekla jsi to protože do třídy nalétla ředitelka.

all kinds of dr0gsKde žijí příběhy. Začni objevovat