2

110 5 0
                                    

,,Dobrý den poprosím do ředitelny Paytona Moormeier a Lucy Hargreaves
HNED!!!" řekla ředitelka a zněla dost naléhavě.
,,Tak běž ale dávej bacha na Paytona" řekla ti Avani a podívala se na tebe starostlivě.
,,Jasně neboj" odpověděla jsi jí a šla jsi za ředitelkou ale Payton nešel, neviděla jsi ho.
Přišla jsi do ředitelny a po pár minutách se tam objevil i Payton.
,,Takže vy dva dneska po škole ale váš učitel tady nebude takže vás tam bude chodit kontrolovat uklízečka" řekla ředitelka.
,,Dobře dobře to je v pohodě nebojte já kdyžtak Lucy pohlídám" řekl Payton.
,,Jo dobře Paytone jsi hodnej" řekla ředitelka.
,,A můžu se zeptat jak dlouho budeme po škole?" Zeptala jsi se ředitelky.
,,Hodinu jako vždy...jo promiň ty jsi tady vlastně nová" zasmála se ředitelka.
Zašeptala jsis pro sebe ,,haha moc vtipný".
,,Tak dobře můžete odejít" řekla vám ředitelka.
,,Dobře nashle" řekla jsi a rychle šla pryč.
Payton udělal to samé a míří hned za tebou.
,,Tak dneska spolu blondsko" řekl Payton.
,,Hmmm" zavítala jsi do třídy a Pay je ti v patách.

A už je to tady, zazvonilo na konec poslední hodiny. Všichni odešli a zůstala jsi tam jenom ty a Payton. Payton sedí vedle tebe a kouká na tebe.
,,Co tak čumíš?" řekla jsi otráveně.
,,Dáš si?" řekl, a vytáhl bílý pytlíček tobě dost známý.
,,To jsou drogy?" zeptala jsi se a vrátila se ti minulost.
,,Jasný, tak chceš nebo ne?" zeptal se tě.
,,Hele ne nechci měla jsem s tím problémy" řekla jsi a otočila ses čelem ke zdi.
,,Takže Hargreavesová měla problémy s drogama hmmm zajímavý" řekl Payton a zasmál se.
,,Není to moc vtipný a nikde to neříkej prosím" řekla jsi ustaraně a otočila jsi se zpátky čelem k Paytonovi.
,,Hmmm takže ty nechceš aby to nikdo věděl...dobře ale chci za to že to neřeknu něco" řekl Payton.
,,Co za to sakra chceš?" zeptala jsi se.
,,Nooo dáš si se mnou teď tenhle pytlíček" řekl Payton a podíval se ti do očí.
,,No---- no tak dobře" řekla jsi ale nebyla jsi z toho nadšená.
,,Super na" vysypal ti trošku na ruku a ty jsi to vdechla nosem.
,,Kolik toho musím?" zeptala jsi se a podívala jsi se na Paytona.
,,Půlku ty půlku já" taky si vysypal trošku na ruku a také to vdechnul nosem.

Tohle ste opakovali až do té doby než ten pytlíček byl prázdný. Divili jste se že tam nepřišla ta uklízečka.
Naštěstí ale ten pytlíček nebyl tak velký takže ste byli v pohodě.

,,Takže teď mi slib že to nikomu neřekneš ani tohle ani to že jsem s drogama měla problém" řekla jsi.
,,Slibuju blondsko" odpověděl Payton.
,,Tak fajn" řekla jsi a najednou do dveří vlétla uklízečka.
,,Tak vy fakani už běžte domů protože tady musím uklidit takže papapa" začala tam šermovat koštětem takže ste radši oba rychle vypadli.

Před školou

,,Páni máte divnou uklízečku" zasmála ses.
,,Jo už by jsme potřebovali novou" odpověděl Payton.
,,Už musím domů tak se uvidíme zítra?" zeptala jsi se.
,,Jasný uvidíme se zítra" Payton se na tebe usmál a šlo vidět že má radost že se s tebou normálně baví.
,,Tak ahoj" řekla jsi a usmála ses.
,,Ahoj" řekl a úsměv ti vrátil.

Šla jsi domů

...

Odemkla jsi dveře a šla do obýváku kde seděl tvůj táta totálně ožralej.
,,Kde jsi kurva byla Lucy?" řekl.
,,Promiň byla jsem ještě ve škole..." odpověděla jsi.
,, Až do teď? Co jsi tam dělala?" zeptal se tě.
,,Nooo já byla po škole" hned jak jsi to řekla tak do tvého táty vletěl vztek.
,,Ty jsi byla po škole? To si ze mě děláš prdel? Však jsi byla chytrá!!!" řekl, zvedl se a dal ti facku.
,,Shhh ale já----" nic jsi neřekla protože ti tvůj táta dal další facku.
,,A běž do pokoje!!! Tyhle výkyvy!!! Nebudeš blbá!!! Budeš chytrá!!!" řekl a poslal tě do pokoje.
Nic jsi neřekla a odešla jsi do pokoje tam jsi se zamkla a začala jsi brečet.

Brečíš už asi hodinu ale pomalu ten pláč odchází. Rozhodla jsi se že si půjdeš dát vanu takže jsi šla do tvojí koupelny a začala jsi napouštět vanu. Svlékla jsi se a lehla jsis do ní.
Bylo to strašně příjemné konečně klid.
Nikdo na tebe neřval bylo to fakt super.
Nějakou dobu jsi tam jen tak ležela ale když ses podívala na hodiny bylo už 22:34. Ležela jsi v té vaně hodně dlouho.
Rychle jsi vylezla z vany a šla jsi spát.

all kinds of dr0gsKde žijí příběhy. Začni objevovat