SCP 513+ SCP 513-1

38 0 0
                                    


Fiziksel olarak, SCP-513 kayda değer, paslı bir zilidir. Büyük miktarda korozyon nedeniyle yüzeyinde hiçbir iz veya gravür görünmez. Pasları kimyasal veya mekanik olarak çıkarma girişimleri başarılı olmadı.

SCP-513 tarafından üretilen herhangi bir gürültü, önceki zihinsel durumlarına bakılmaksızın, onu duyan tüm duyarlı varlıklarda hemen güçlü bir endişeye neden olur. Maruz kalma kurbanları görünmeyen bir varlık tarafından izlendiğini ve kalp atış hızlarının ve kan basıncının yükseldiğini bildirir.

Oyun içi[ | ]

SCP-513, yarı erimiş koruyucu bir jelatin içinde muhafaza odasında bulunabilir.

SCP-513'ü alırsa, çift tıklatılarak çalıştırılabilir. Bundan sonra, oyuncu SCP-513-1'i görmeye başlayacaktır.

SCP-513-1[ | ]SKP-513-1Bilgicanlı?evetzararlı?Hayır

SCP-513-1, SCP-513'ün çalması üzerine üretilen varlıktır.

Açıklama[ | ]

SCP-513'e maruz kaldıktan yaklaşık bir saat sonra, kurbanlar kapıları açarken, aynaların yanından geçerken, başlarını çevirirken veya görsel algıda ani bir değişiklikle sonuçlanan diğer eylemleri gerçekleştirirken SCP-513-1'in bakışlarını yakalamaya başlayacaklar. Görüldüğünde, SCP-513-1'in iz bırakmadan kaybolmadan önce geri döndüğü ve görüş alanı dışında kaçtığı bildiriliyor. Seyircilerin sorgulanması, SCP-513-1'in SCP-513'e maruz kalmamış olanlar tarafından görülemeyeceğini gösterir.

SCP-513-1'in görülmesi her 14 ila 237 dakikada bir tekrar eder. Bu "takip etme" davranışı kaçınılmaz olarak aşırı uyku yoksunluğuna neden olur, çünkü kurbanlar SCP-513-1'in mahallelerindeki varlığından sık sık rahatsız olurlar. Kurbanlar SCP-513-1'in görünüş raporuna göre fiziksel saldırıya uğramadan önce uyuyakalabiliyorlar. Kurbanın uyanışı üzerine SCP-513-1 her zamanki gibi kaçıyor. Bu uyku yoksunluğu, SCP-513-1'in davranışının neden olduğu zihinsel stresle birlikte, her zaman paranoya, saldırganlık, hipervilikans ve depresyona neden olan. Biri hariç tüm test çalışmaları denek intiharıyla sona erdi.

SCP-513-1'in görünümünün açıklamaları büyük ölçüde güvenilmezdir. Denekler yorgunlukları, bozulmuş ruh sağlıkları ve yıkıcı hipervilikansları nedeniyle tam görüş hesapları sağlayamazlar. Bununla birlikte, şimdiye kadarki tüm sorgulamalar SCP-513-1'in anormal derecede büyük ellere sahip uzun boylu, azımsılmış bir insansı olduğunu göstermektedir.

Psikoloji (Korku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin