Solvely: Neredeyim ben, Misa nerede, en son onunla evdeydim...
TANRIM BU DA NE!!!
***Solvely'nin iç sesi***
Burası yanmış eski berbat bir yere benziyordu,tabi arkamdan bir anda koşmaya başlayan o korkunç canavardan dolayı hiç etrafıma dikkat edememiştim ve tam o sırada yanımdan siyah saçlı benden biraz küçük bir kız bağırarak benim olduğum yoldan koşup, beni geçti, banada arkasından gelmemi isteyen bir işaret yapmış gibiydi arkasından koştum ve sanırım o yaratık artık arkamda değildi..Akina:merhaba.
Solvely:merhaba.
Akina:Akina.
Solvely:Solvely.
Akina: Sanırım ondan kurtulduk.
Solvely:ne zamandır burdasın?
Akina:az önce hurda dolu bir yerde uyandım, burası ile ilgili en ufak bir fikrim bile yok. En son evde dizi falan izliyordum ve kendimi burada buldum. Peki ya sen?
Solvely:bende de öyle oldu. Kardeşim ile evde oturuy-
Bir dakika sende sesi duydun mu?Akina:hayır?
Solvely:iyi dinle, bir çığlık duydum...
*çığlığın atan kişinin gözünden*
Aiko:Ay lanet olsun be! Tokam kırılmış, Bu çok pahalıydı ya ne bu çile y-
Bir dakika neredeyim ben? Tanrım burası çoooook güzeeelll~ Ama ben en son Misa ile telefonda konuşuyordum, buraya ne ara geldim?/YAN SAHNE\
Solvely:Ses azalmaya başladı, ancak hala duyabiliyorum sesi takip edelim
Akina:ya o bizi duymuyorsa? O zaman konuşmayı keserse devam etmesini söyleyemeyiz.
Solvely:haklısın ilk önce onu kontrol edelim bir yandanda konuştuğu müddetçe takip ederiz.
Akina:haklısın,şimdi ona duyup duymadığını soracağım ama ya duymuyorsa ve konuşmayı keserse? O zaman nasıl yanına gitmeyi başaracağız?
Solvely:birinci olarak hedefimiz yanına gitmek değil kim ya da güvenilir biri mi onu anlamak. İkinci olarak da o zaman buradan çıkmanın yollarını aramaya başlarız ve eğer o da bizim gibi birer madursa çıkışı arar ve elinde sonunda bizim olduğumuz civara gelir.
Akina:anlıyorum ama bir sorun var.
Solvely: Evet?
Akina: Ya bizi duyup, bizden korkar ve tamamen susarsa?
Solvely: Deneyip görelim.
Akina: HEY BİZİ DUYUYOR MUSUN?
/YAN SAHNE\
Aiko:Bu da neydi? EVET!
/YAN SAHNE\
Solvely:Sesi bir yerden tanıdık geliyor...
Akina:Ne dedin, anlamadım.
ŞUAN NEREDESİN?/YAN SAHNE\
Aiko:BİLEMİYORUM, BİR OTURMA ODASINA BENZİYOR AMA tanrım... BURADA BİR SÜRÜ KAPI VAR!
/YAN SAHNE\
Akina:HEPSİNİ KONTROL ETTİN Mİ?
Solvely:HEPSİNİ KONTROL ET VE GÜVENİLİR OLDUĞUNA EMİN OL!
/YAN SAHNE\
Aiko: TAMAM TEKER TEKER BAKIYORUM!
***Aiko'nun iç sesi***
Diğer kızın sesi çok tanıdık gelmişti. Buranın neresi olduğunu,nasıl buraya geldiğimi, Misa ve Solvely ablaya ne olduğunu bilmiyorum ve şimdi ise hiç tanımadığım iki kızın bana verdiği görevleri yapıyorum, cidden neler oluyor?**Derken bir anda bir gürültü koptu ancak bu sefer yakından geliyordu**
/YAN SAHNE\
Akina:hadi ama kapıyı aç! Biz buradayız
/YAN SAHNE\
Aiko: Bu kapı kilitli!
/YAN SAHNE\
Akina:KİLİTİ BUL O ZAMAN! tanrım..
/YAN SAHNE\
Aiko:YAPACAĞIM,BEKLEYİN! Biraz yardımcı olun, sesinizi duyabilmek için yakınlarda arıyorum ama ilerilerede gideceğim..
/YAN SAHNE\
Akina:biz odanın içiresindeyiz?
Solvely:haklı, peki bir fikrin varmı Akina?
Akina:henüz yok, ama buradan orayı ne kadar tahmin edebilirim?
Solvely:evet ama yardımımız lazım, ses o kadar uzaktan geliyorsa ve sadece bir salonda olduğunu söylüyorsa cidden büyük olmalı.
/YAN SAHNE\
Aiko:BİR ŞEY SÖYLEYİN! TEK BAŞIMA BU SALON BİTMEZ!
/YAN SAHNE\
Akina: kapıya vursan?
Solvely: bir işe yaramaz ama neyse.
/YAN SAHNE\
Aiko: Zaten sandığınız kadar büyük değilim, ayrıca hiçte kırılacak bir kapıya benzemiyor, çelik gibi bir şeyden yapılmış gibi duruyor.
/YAN SAHNE\
Akina: Bi dakika bizim taraf tahta gibi duruyor..
Solvely: İki tarafı farklı inşa etmiş olmalılar. Ama bundan çıkarları ne ki?
Akina: illa ki bir nedeni vardır, bizi burada tutsak tutmaları in da bir nedeni yok bize göre.
/YAN SAHNE\
Aiko:SANIRIM BULDUM!!