Attack

315 38 28
                                    

İzuku, namı diğer 'Deku' 1/A sınıfına saldırıda bulunacaktı.
Planları hazırdı.
Toga, Dabi,Shigaraki ve Nomularla yola çıkmışlardı.
Kargo arabası gibi gözüken arabayla mini sokaklardan geçiyorlardı.
Az kalmıştı varmaya.

Katsuki 3. dersinden çıkmış kantine doğru ilerliyordu.
Her zaman ki gibi siniri üstündeydi.
Kantinden sınıfına yani 3. kata doğru çıkarken, çok duyulmayan bir patlama sesi ile koridorun sonundaki cama doğru koştu.
Etrafı talan ediyorlardı. Nomular giriş güvenliğini bozmuş, villainleri içeri sızdırmıştı.

Olayın şokunu atlatmayı bitirdiğinde gözüne sigara içen yeşil saçlı bir çocuk takılmıştı.
Katsuki'ye bakarak gülüyordu.
Deku hafif bir kıkırdamadan sonra dudağını ıslattı ve göz kırptı.
Sarışın çocuk dişini alt dudağına geçirdi ve koca bir nefes aldı.
'Orospu çocuğu.' dedi ve arkasında bütün öğrencilerle ilgilenmeye çalışan Aizawa'a döndü.

Aizawa hepsiyle başa çıkmayacağını anladığında Iida'ya 'Arka kapıdan çıkarak kahramanlar bürosuna git ve haber ver!' dedi.
Iida emrin ardından hızlıca büroya ilerledi.
Aizawa arkasına dönüp Katsuki'ye 'Pro kahramanlar gelene kadar idare etmeye çalışacağız! Shoto,Tokoyami, Uraraka'yı yanında al ve zarar almamaya çalış. Emir değil görevdir!'
Katsuki çok beklemeden sınıfa girdi olanlardan bahsetti ve takımı topladı.
Her şey, herkes tamamdı nefes alış verişleri koridor da duyuluyordu.
Hızlıca aşağı inmeye çalışırken, gördükleri görüntü ile duraksadılar.
Herkes bu anı bekliyormuş gibi hallerini almışlardı. Kırmızı gözlerini kocaman açan sarışın;
Hay sikeyim. Az önce gördüğüm piç değil mi bu?

Deku hafifçe kıkırdadı.
Katsuki ellerini dövüş için hazıra alıp
'Deli piç' diye mırıldandı.
Deku deli bakışlarını eksik etmemişti.
Ellerini siyah kumaş pantolonun içine soktuktan sonra Katsuki'e ilerledi.

Deku: Bir villain ile konuşmayı öğrenmenin iyi olacağını düşünüyorum.

dedikten sonda kahkasının tüm koridorda yankılanmasına izin verdi.
Koridorun duvarları bile bu anı beklemiyormuş gibiydi.

Deku: Ah sanırım, rehine alacağım kişiyi buldum! Ve bu kişi ne işse benim çocukluk arkadaşıma çok benziyor.

Güler gibi bir nefes verdi ve gözlerini devirdi. Sanki bu anı çok beklemiş gibi.

Katsuki:Aklını bokuyla yemiş bir deliyle karşı karşıyayız. Ona göre hareket edelim!

Deku elini Katsuki'nin yanında ki arkadaşlarına döndürdü ve:
Seni, seni ve seni öldüreceğim ve sana sahip olacağım.

Dediğini yaptı.
-
Katsuki yavaş yavaş gözlerini açmaya başlamıştı. Olanları kısmen hatırlıyordu.
Nomu'nun Uraraka'yı bayılttığını, Deku'nun Shoto'yu yaraladığını hatırlıyordu.
Loş bir ışıkta gözünü açmıştı. Etraf tozlu ve karanlıktı. Kafasını aşağı doğru indirdiğinde ellerinin bağlı olmadığını sadece bileğinde morluklar olduğunu gördü.
Neden olduğunu bilmiyordu ancak acıdığı çok kesindi.
Yavaş yavaş ayağa kalktı ve hafif açık gözlerle etrafa bakındı. Kaçırıldığını anladığında saçlarını yolmaya başladı. Başarısızlığın verdiği acıyı tadıyordu. Nerede olduğundan emin değildi, kısık gözlerle etrafı süzmüştü.

Sessiz adımlarla bodrum katından ilk kata çıkmıştı. Etrafa göz atmaya başladığında sadece siyah ve kapalı yeşil mobilyalar olduğunu gördü.
Klimanın en az derecede olduğunu anladığında kollarını avuçladı.
Duraksadı çünkü okulda ceketi üstündeydi. Kafasını vücuduna indirdiğinde sadece boxer olduğunu fark etti.

Katsuki: Kahretsin bu adi piç üstümü çıkartmış olmalı.

dedi ve açık kapıya doğru ilerledi.
Kapalı bir havuz vardı. İçinde ise kafasını arkaya yaslamış, kaslarının showunu yapan 'adi piç' olarak adlandırdığı Deku'u gördük.

Deku: Ah, beni cezbetmek için mi boxerlasın?

dedi ve sırıttı.

Katsuki:Hah adi pezevenge bak sen. Benim için seni öldürmek leblebiyi ağzıma fırlatmak gibidir.

Deku kafasını olduğu yerden kaldırdı yüzerek Katsuki'ye yaklaştı. Ellerini havuzun kenarına koyup kafasını üstüne yerleştirdi.

Deku:Benim canımı alman güzel olurdu ancak istesende yapamazsın.

dedi. Katsuki ellerini kaldırıp patlamalar çıkarmaya çalıştı. Başaramamıştı. Özgünlüğünü kısa süreli kullanamayacağını söyleyen Deku'ya yaklaştı ve suratına bağırdı 'Seni gerizekalı geri gelmeyeceğini mi düşünüyorsun?'

Deku: Hah, bilemem ki?

dedi ve sırıttı.

Deku: Aslında havuza girsen güzel olurdu. Ah hatta havuza girmeni emrediyorum.

Katsuki: Deli piç dediklerine sence uyacak mıyı-

Deku: Aşağı katta arkadaşın Shoto ve Uravity işkence görüyor. Ona göre hareket et.

Katsuki geri adım attı ve;
Hadi ama bu kadar delirmiş olamazsın!

Deku: Havuza girmeni emrediyorum.

Katsuki: Avucunu yalarsı-

Çığlık sesiyle gözlerini kocaman açmıştı Katsuki.

Deku: Havuza girmeni emrediyorum.

selam canlarım
naptiniz yaa
:>>

BU ARADA ÖNEMLİ BİŞİ SOYLİCEM

Deku 23 Katsuki 18 yasinda
İpini koparıcam canlarim😘😘😘
BAAYUSZ EYZBAUSBAJS

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Villain~BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin