𝐓𝐇𝐄 𝐇𝐄𝐀𝐃𝐋𝐈𝐍𝐄𝐒 𝐁𝐋𝐔𝐑 𝐈𝐍𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄𝐌𝐒𝐄𝐋𝐕𝐄𝐒 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐓𝐇𝐄 𝐏𝐀𝐒𝐒𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘𝐒 𝐀𝐒 𝐓𝐇𝐄𝐘 𝐀𝐋𝐖𝐀𝐘𝐒 𝐇𝐀𝐕𝐄. 𝐀 𝐂𝐘𝐂𝐋𝐄 𝐎𝐅 𝐏𝐑𝐀𝐈𝐒𝐄 𝐀𝐍𝐃 𝐄𝐍𝐃𝐎𝐑𝐒𝐄𝐌𝐄𝐍𝐓 𝐅𝐎𝐑 𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐔𝐒𝐈𝐍𝐄𝐒𝐒 𝐌𝐀𝐍 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐓𝐇𝐄 𝐅𝐔𝐓𝐔𝐑𝐄, 𝐀 𝐌𝐀𝐍 𝐎𝐅 𝐓𝐑𝐔𝐄 𝐏𝐑𝐎𝐌𝐈𝐒𝐄 𝐅𝐎𝐑 𝐎𝐔𝐑 𝐒𝐎𝐂𝐈𝐄𝐓𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐈𝐓𝐒 𝐍𝐄𝐄𝐃𝐒. 𝐋𝐈𝐎𝐍𝐄𝐋 𝐋𝐔𝐓𝐇𝐎𝐑 𝐋𝐄𝐀𝐃𝐒 𝐈𝐍 𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐎𝐅 𝐁𝐔𝐒𝐈𝐍𝐄𝐒𝐒, 𝐌𝐈𝐋𝐄𝐒 𝐀𝐇𝐄𝐀𝐃 𝐎𝐅 𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐄𝐓𝐈𝐓𝐎𝐑, 𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘 𝐏𝐀𝐑𝐓𝐍𝐄𝐑; 𝐇𝐈𝐒 𝐂𝐋𝐈𝐌𝐁 𝐀𝐁𝐎𝐕𝐄 𝐈𝐒 𝐅𝐀𝐑 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐄𝐍𝐃𝐈𝐍𝐆. 𝐇𝐈𝐒 𝐅𝐎𝐋𝐋𝐎𝐖𝐄𝐑𝐒 𝐀𝐒𝐏𝐈𝐑𝐄 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐋𝐈𝐊𝐄 𝐇𝐈𝐌, 𝐇𝐈𝐒 𝐄𝐍𝐄𝐌𝐈𝐄𝐒 𝐖𝐈𝐒𝐇 𝐓𝐇𝐄𝐘 𝐖𝐄𝐑𝐄 𝐇𝐈𝐌 𝐀𝐍𝐃 𝐘𝐄𝐓 𝐓𝐇𝐄𝐘 𝐀𝐋𝐋 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐓𝐇𝐄𝐌𝐒𝐄𝐋𝐕𝐄𝐒 𝐋𝐀𝐂𝐊𝐈𝐍𝐆 𝐈𝐍 𝐇𝐈𝐒 𝐒𝐇𝐀𝐃𝐎𝐖.
𝙰 𝙿𝚁𝙴𝚂𝚂𝚄𝚁𝙴 𝚁𝙸𝙳𝙴𝚂 𝙾𝙽 𝙷𝙸𝚂 𝙱𝙰𝙲𝙺 𝙰𝙽𝙳 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙲𝙾𝙽𝚃𝙸𝙽𝚄𝙴 𝙾𝙽 𝚃𝙷𝚁𝙾𝚄𝙶𝙷 𝙷𝙸𝚂 𝚂𝙾𝙽 𝙹𝚄𝚂𝚃 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝙸𝚃 𝙳𝙸𝙳 𝚃𝙷𝚁𝙾𝚄𝙶𝙷 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁 𝙱𝙴𝙵𝙾𝚁𝙴. 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝚆𝙴𝚁𝙴 𝙰 𝙵𝙰𝙼𝙸𝙻𝚈 𝙾𝙵 𝙶𝚁𝙴𝙰𝚃 𝙼𝙴𝙽, 𝙾𝙵 𝚆𝙴𝙰𝙻𝚃𝙷 𝙰𝙽𝙳 𝙸𝙽𝚅𝙴𝙽𝚃𝙸𝙾𝙽 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙲𝙰𝚁𝚁𝚈 𝙾𝙽 𝙲𝙴𝙽𝚃𝚄𝚁𝙸𝙴𝚂 𝙰𝙵𝚃𝙴𝚁 𝚃𝙷𝙴𝙸𝚁 𝙾𝚆𝙽 𝙳𝙰𝚈𝚂 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙴𝙽𝙳𝙴𝙳. 𝙱𝚄𝚃 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙿𝚁𝙴𝚂𝚂𝚄𝚁𝙴 𝚃𝙾 𝚂𝚃𝙰𝚈 𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙲𝙾𝙽𝚃𝙸𝙽𝚄𝙾𝚄𝚂 𝙶𝙾𝙻𝙳𝙴𝙽 𝙰𝙶𝙴 𝙱𝚁𝙾𝚄𝙶𝙷𝚃 𝙵𝙾𝚁𝚃𝙷 𝙰 𝚂𝚃𝙰𝙲𝙺 𝙾𝙵 𝙳𝙴𝚃𝙴𝚂𝚃𝙰𝙱𝙻𝙴 𝙷𝙰𝙱𝙸𝚃𝚂. 𝙱𝙾𝙾𝚉𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃 𝙰𝙵𝙵𝙰𝙸𝚁𝚂 𝚂𝙴𝙴𝙼𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝙱𝙴 𝙷𝙸𝚂 𝙰𝙽𝚂𝚆𝙴𝚁. 𝙼𝙾𝚁𝙴 𝚂𝙾 𝙾𝙽𝙴 𝚃𝙷𝙰𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁, 𝙸𝙽 𝙵𝙰𝙲𝚃 𝙻𝙸𝙾𝙽𝙴𝙻 𝙷𝙰𝙳 𝙰𝙻𝚆𝙰𝚈𝚂 𝙱𝙴𝙴𝙽 𝙰 𝙼𝙰𝙽 𝙾𝙵 𝙼𝙰𝙽𝚈 𝚆𝙰𝙽𝚃𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝙽𝙴𝙴𝙳𝚂; 𝙰 𝙳𝙸𝚂𝙸𝚁𝙴 𝚃𝙾 𝙲𝙾𝙽𝚃𝚁𝙾𝙻 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈 𝚂𝙿𝙰𝙲𝙴 𝙷𝙴 𝙴𝙽𝚃𝙴𝚁𝚂, 𝚃𝙾 𝙶𝚁𝙰𝚂𝙿 𝚃𝙷𝙴 𝙰𝚃𝚃𝙴𝙽𝚃𝙸𝙾𝙽 𝙾𝙵 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈𝙾𝙽𝙴 𝚆𝙸𝚃𝙷𝙸𝙽 𝙰 𝚃𝙴𝙽 𝙼𝙸𝙻𝙴 𝚁𝙰𝙳𝙸𝚄𝚂. 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝙽𝙴𝚅𝙴𝚁 𝙷𝙰𝚁𝙳 𝙵𝙾𝚁 𝙷𝙸𝙼 𝚃𝙾 𝙳𝙾 𝚂𝙾 𝚆𝙷𝙴𝙽 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈𝙾𝙽𝙴 𝙺𝙽𝙴𝚆 𝙷𝙸𝚂 𝙽𝙰𝙼𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝙷𝙸𝚂 𝚃𝙸𝙼𝙴𝙻𝙴𝚂𝚂 𝙲𝙻𝙰𝙸𝙼 𝚃𝙾 𝙵𝙾𝚁𝚃𝚄𝙽𝙴, 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝙸𝙼𝙿𝙾𝚂𝚂𝙸𝙱𝙻𝙴 𝚃𝙾 𝙽𝙾𝚃 𝙸𝙳𝙾𝙻𝙸𝚉𝙴 𝙷𝙸𝙼. 𝙱𝚄𝚃 𝙳𝙴𝙴𝙿 𝙱𝙴𝙽𝙴𝙰𝚃𝙷 𝙷𝙸𝚂 𝚂𝚄𝚁𝙵𝙰𝙲𝙴 𝙻𝙸𝙾𝙽𝙴𝙻 𝚆𝙰𝚂 𝙰 𝙶𝚁𝙴𝙴𝙳𝚈 𝙼𝙰𝙽, 𝙰𝙻𝚆𝙰𝚈𝚂 𝚆𝙰𝙽𝚃𝙸𝙽𝙶 𝙼𝙾𝚁𝙴 𝙸𝙽 𝚆𝙰𝚈𝚂 𝙴𝚅𝙴𝙽 𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙽𝙾𝚃 𝚄𝙽𝙳𝙴𝚁𝚂𝚃𝙰𝙽𝙳. 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂𝙽'𝚃 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝙷𝙸𝚂 𝙷𝙾𝙼𝙴 𝙻𝙸𝙵𝙴 𝚆𝙰𝚂 𝚃𝙴𝚁𝚁𝙸𝙱𝙻𝙴, 𝙷𝙴 𝙼𝙰𝚁𝚁𝙸𝙴𝙳 𝙰 𝙳𝙾𝙲𝚃𝙾𝚁—𝚃𝙷𝙾𝚄𝙶𝙷 𝙽𝙾𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝙺𝙸𝙽𝙳𝙴𝚂𝚃 𝙾𝙵 𝚆𝙾𝙼𝙴𝙽, 𝙻𝙸𝙻𝙻𝙸𝙰𝙽 𝚆𝙰𝚂 𝙰 𝚆𝙸𝙵𝙴 𝙾𝙵 𝙿𝚁𝙴𝚂𝚃𝙸𝙶𝙸𝙾𝚄𝚂 𝚁𝙰𝙽𝙺 𝚆𝙷𝙾 𝙾𝙵 𝚆𝙷𝙸𝙲𝙷 𝙷𝙴 𝙷𝙰𝙳 𝙰 𝙿𝚁𝙾𝙳𝙸𝙶𝙰𝙻 𝚂𝙾𝙽 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙰𝙽𝙳 𝚈𝙴𝚃 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙰𝙻𝙻 𝙰 𝙼𝙰𝙽 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝚃𝚁𝚄𝙻𝚈 𝚆𝙰𝙽𝚃 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝙵𝙰𝚁 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝙴𝙽𝙾𝚄𝙶𝙷. 𝚃𝙷𝙾𝚄𝙶𝙷 𝙿𝙴𝚁𝙷𝙰𝙿𝚂 𝚃𝙷𝙴 𝚀𝚄𝙴𝚂𝚃𝙸𝙾𝙽 𝙾𝙵 𝙸𝙵 𝙷𝙸𝚂 𝙼𝙰𝚁𝚁𝙸𝙴𝙳 𝙻𝙸𝙵𝙴 𝚆𝙰𝚂 𝚂𝙰𝚃𝙸𝚂𝙵𝙸𝙰𝙱𝙻𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙿𝚁𝙾𝙿𝙾𝚂𝙴𝙳. 𝙻𝙸𝙻𝙻𝙸𝙰𝙽 𝚆𝙰𝚂 𝙵𝙰𝚁 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝚃𝙷𝙴 𝙸𝙳𝙴𝙰𝙻 𝚃𝚁𝙾𝙿𝙷𝚈 𝚆𝙸𝙵𝙴—𝙲𝙾𝙻𝙳 𝙰𝙽𝙳 𝙲𝙰𝙻𝙲𝚄𝙻𝙰𝚃𝙴𝙳 𝙸𝙽 𝙲𝙾𝙼𝙿𝙰𝚁𝙸𝚂𝙾𝙽 𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴 𝙳𝙸𝚃𝚉𝚈 𝙱𝚁𝙸𝙳𝙴𝚂 𝚃𝙰𝙷𝚃 𝚆𝙴𝚁𝙴 𝙼𝙾𝚁𝙴 𝙾𝙵 𝙰𝙽 𝙰𝙲𝙲𝙴𝚂𝚂𝙾𝚁𝚈 𝚃𝙷𝙰𝙽 𝙰 𝙿𝙰𝚁𝚃𝙽𝙴𝚁. 𝚂𝙷𝙴 𝚆𝙰𝚂 𝙰 𝚆𝙾𝙼𝙰𝙽 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙰 𝙱𝚁𝙰𝙸𝙽 𝙰𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝙳𝚁𝙾𝚅𝙴 𝙼𝙴𝙽 𝙼𝙰𝙳. 𝚃𝙷𝙾𝚄𝙶𝙷 𝙻𝙸𝙻𝙻𝙸𝙰𝙽 𝙺𝙽𝙾𝚆𝙸𝙽𝙶 𝙾𝙵 𝙷𝙴𝚁 𝙷𝚄𝚂𝙱𝙰𝙽𝙳𝚂 𝙼𝙸𝚂𝙳𝙾𝙸𝙽𝙶𝚂 𝙳𝙸𝙳 𝙽𝙾𝚃 𝙼𝙴𝙰𝙽 𝚂𝙷𝙴 𝚆𝙰𝚂 𝙱𝙻𝙸𝙽𝙳𝙴𝙳, 𝚂𝙷𝙴 𝚂𝙰𝚆 𝙸𝚃 𝙰𝚂 𝙰 𝙿𝙾𝚆𝙴𝚁 𝙼𝙾𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝚂𝚃𝙰𝚈. 𝙸𝙽 𝙰𝙻𝙻 𝚃𝚁𝚄𝚃𝙷 𝚂𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙽𝙾𝚃 𝙲𝙰𝚁𝙴 𝙻𝙴𝚂𝚂. 𝚂𝙴𝚇 𝚆𝙰𝚂 𝚂𝙴𝚇 𝙰𝙽𝙳 𝙰𝚂 𝙻𝙾𝙽𝙶 𝙰𝚂 𝙷𝙸𝚂 𝙰𝙳𝚄𝙻𝚃𝙴𝚁𝚈 𝚂𝚃𝙰𝚈𝙴𝙳 𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙷𝙰𝙳𝙾𝚆𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙴 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁 𝙽𝙰𝙼𝙴 𝚁𝙴𝙼𝙰𝙸𝙽𝙴𝙳 𝙿𝚁𝙸𝚂𝚃𝙸𝙽𝙴 𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙳𝙾 𝚆𝙷𝙰𝚃𝙴𝚅𝙴𝚁 𝚃𝙷𝙴 𝙷𝙴𝙻𝙻 𝙷𝙴 𝚆𝙰𝙽𝚃𝙴𝙳. 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂𝙽'𝚃 𝚁𝙰𝚁𝙴 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝙷𝙴 𝚆𝙾𝚄𝙻𝙳 𝚃𝙰𝙺𝙴 𝙱𝚄𝚂𝙸𝙽𝙴𝚂𝚂 𝚃𝚁𝙸𝙿𝚂 𝙾𝚄𝚃 𝙾𝙵 𝚃𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙽𝚃𝚁𝚈—𝙷𝙸𝚂 𝙲𝙾𝙼𝙿𝙰𝙽𝚈 𝙱𝚁𝙰𝙽𝙲𝙷𝙴𝙳 𝙾𝚄𝚃 𝙰𝙲𝚁𝙾𝚂𝚂 𝚃𝙷𝙴 𝙴𝚄𝚁𝙾𝙿𝙴𝙰𝙽 𝙲𝙾𝙽𝚃𝙸𝙽𝙴𝙽𝚃—𝙷𝙴 𝙳𝙸𝙳 𝙸𝚃 𝚂𝙾 𝚅𝙴𝚁𝚈 𝙾𝙵𝚃𝙴𝙽 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙰𝚃𝚂 𝙾𝙵 𝙷𝙸𝚂 𝙿𝚁𝙸𝚅𝙰𝚃𝙴 𝙹𝙴𝚃 𝙵𝙴𝙻𝚃 𝙼𝙾𝚁𝙴 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝙷𝙾𝙼𝙴 𝚃𝙷𝙰𝙽 𝙷𝙸𝚂 𝙷𝙾𝚄𝚂𝙴. 𝙱𝚄𝚃 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝚃𝙸𝙼𝙴 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂𝙽'𝚃 𝙷𝙸𝚂 𝙾𝚆𝙽 𝙲𝙾𝙼𝙿𝙰𝙽𝚈 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙸𝙽𝙶 𝙵𝙾𝚁 𝙷𝙸𝚂 𝙿𝚁𝙴𝚂𝙴𝙽𝙲𝙴 𝙱𝚄𝚃 𝚁𝙰𝚃𝙷𝙴𝚁 𝚂𝙾𝙼𝙴𝙾𝙽𝙴. 𝙸𝙽 𝙰𝙻𝙻 𝙾𝙵 𝙷𝙸𝚂 𝚂𝙸𝙽𝙶𝙻𝙴-𝙽𝙸𝙶𝙷𝚃 𝙰𝙵𝙵𝙰𝙸𝚁𝚂 𝙽𝙴𝚅𝙴𝚁 𝙷𝙰𝙳 𝙷𝙴 𝙼𝙴𝚃 𝚂𝙾𝙼𝙴𝙾𝙽𝙴 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝙼𝙰𝙳𝙴 𝙷𝙸𝙼 𝚆𝙰𝙽𝚃 𝚃𝙾 𝙲𝙾𝙼𝙴 𝙱𝙰𝙲𝙺 𝙵𝙾𝚁 𝙼𝙾𝚁𝙴 —𝙰𝚃 𝙻𝙴𝙰𝚂𝚃 𝚄𝙽𝚃𝙸𝙻 𝙷𝙴 𝙼𝙴𝙴𝚃 𝙲𝙾𝚁𝙸𝙰𝙽𝙴.