𝚆𝙴𝙻𝙲𝙾𝙼𝙴 𝙱𝙰𝙲𝙺, 𝙻𝙴𝙽𝙰 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁,𝚃𝙾 𝙲𝙾𝙽𝙵𝙸𝚁𝙼 𝙸𝙳𝙴𝙽𝚃𝙸𝙵𝙸𝙲𝙰𝚃𝙸𝙾𝙽 𝙿𝙻𝙴𝙰𝚂𝙴 𝙴𝙽𝚃𝙴𝚁 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝚄𝙽𝙸𝚀𝚄𝙴 𝙵𝙾𝚄𝚁 𝙳𝙸𝙶𝙸𝚃 𝙲𝙾𝙳𝙴: ••••
𝚃𝙷𝙰𝙽𝙺 𝚈𝙾𝚄, 𝙲𝙷𝙾𝙾𝚂𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝙾𝙻𝙻𝙾𝚆𝙸𝙽𝙶 : [ 𝚅𝙸𝙴𝚆 𝚅𝙸𝚃𝙰𝙻𝚂 𝙾𝙵 𝙿𝙰𝚁𝚃𝙸𝙲𝙸𝙿𝙰𝙽𝚃𝚂] [𝚅𝙸𝙴𝚆 𝙿𝚁𝙾𝙹𝙴𝙲𝚃 𝙳𝙴𝚃𝙰𝙸𝙻𝚂]
[√ 𝚅𝙸𝙴𝚆 𝙿𝚁𝙾𝙹𝙴𝙲𝚃 𝙳𝙴𝚃𝙰𝙸𝙻𝚂]
𝐏𝐑𝐎𝐉𝐄𝐂𝐓: 𝙽𝙾𝙽 𝙽𝙾𝙲𝙴𝚁𝙴
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐑𝐈𝐏𝐓𝐈𝐎𝐍: 𝙳𝙴𝚁𝙸𝚅𝙴𝙳 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙰𝚃𝙸𝙽 𝙿𝙷𝚁𝙰𝚂𝙴 '𝙿𝚁𝙸𝙼𝚄𝙼 𝙽𝙾𝙽 𝙽𝙾𝙲𝙴𝚁𝙴' 𝙼𝙴𝙰𝙽𝙸𝙽𝙶 𝙵𝙸𝚁𝚂𝚃 𝙳𝙾 𝙽𝙾 𝙷𝙰𝚁𝙼, 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙿𝚁𝙾𝙹𝙴𝙲𝚃 𝙸𝚂 𝚃𝙷𝙴 𝙱𝙴𝙶𝙸𝙽𝙽𝙸𝙽𝙶 𝙾𝙵 𝚃𝙷𝙰𝚃. 𝙿𝚁𝙾𝙶𝚁𝙰𝙼𝙼𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝙱𝙴 𝙰 𝙽𝙴𝚄𝚁𝙾 𝙲𝙷𝙸𝙿 𝙸𝙼𝙿𝙻𝙰𝙽𝚃𝙴𝙳 𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙸𝙼𝙱𝙸𝙲 𝙰𝚂𝚂𝙾𝙲𝙸𝙰𝚃𝙸𝙾𝙽 𝙲𝙾𝚁𝚃𝙴𝚇 𝚃𝙾 𝚂𝙸𝙼𝚄𝙻𝙰𝚃𝙴 𝙰 𝙱𝙴𝚃𝚃𝙴𝚁 𝚁𝙴𝙰𝙻𝙸𝚃𝚈. 𝚄𝚂𝙴𝚂 𝙼𝙸𝙽𝙳 𝙸𝙽𝚃𝙴𝚁𝙲𝙴𝙿𝚃𝙸𝚅𝙴 𝚀-𝚆𝙰𝚅𝙴𝚂, 𝙰𝙱𝙻𝙴 𝚃𝙾 𝙾𝚅𝙴𝚁𝚃𝙰𝙺𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝙼𝙸𝙽𝙳𝚂 𝙾𝙵 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈𝙾𝙽𝙴 𝚆𝙸𝚃𝙷𝙸𝙽 𝙰𝙽𝙳 𝚄𝙽𝙿𝚁𝙾𝚃𝙴𝙲𝚃𝙴𝙳 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝙸𝚃𝚂 𝙰𝚁𝙴𝙰 𝙾𝙵 𝙴𝙵𝙵𝙴𝙲𝚃 𝙾𝚁 𝙰𝙻𝚁𝙴𝙰𝙳𝚈 𝚄𝙽𝙳𝙴𝚁 𝙸𝚃𝚂 𝙸𝙽𝙵𝙻𝚄𝙴𝙽𝙲𝙴--𝙲𝙰𝚄𝚂𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙷𝙴𝙼 𝚃𝙾 𝙱𝙴𝙲𝙾𝙼𝙴 𝚂𝚄𝙱𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝚆𝙷𝙰𝚃𝙴𝚅𝙴𝚁 𝙳𝙸𝚁𝙴𝙲𝚃𝙸𝚅𝙴 𝚆𝙰𝚂 𝙸𝙼𝙿𝙻𝙴𝙼𝙴𝙽𝚃𝙴𝙳 𝙸𝙽𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴𝙼 𝚅𝙸𝙰 𝚃𝙷𝙴 𝙰𝙿𝙿𝙰𝚁𝙰𝚃𝚄𝚂. 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙲𝙰𝙽 𝙴𝙵𝙵𝙴𝙲𝚃 𝙰 𝚆𝙸𝙳𝙴 𝚁𝙰𝙽𝙶𝙴 𝙾𝙵 𝙾𝚁𝙶𝙰𝙽𝙸𝚂𝙼𝚂, 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝙻𝙴𝚂𝚂𝙴𝚁 𝙵𝙰𝚄𝙽𝙰 𝚃𝙾 𝚂𝙴𝙽𝚃𝙸𝙴𝙽𝚃 𝙾𝚁 𝙴𝚅𝙴𝙽 𝚂𝙰𝙿𝙸𝙴𝙽𝚃-𝙻𝙴𝚅𝙴𝙻 𝙸𝙽𝚃𝙴𝙻𝙻𝙸𝙶𝙴𝙽𝙲𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝚁𝙴𝙶𝙰𝚁𝙳𝙻𝙴𝚂𝚂 𝙾𝙵 𝚂𝙿𝙴𝙲𝙸𝙴𝚂 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙿𝙴𝚁𝙷𝙰𝙿𝚂 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝙰 𝚂𝙴𝙻𝙴𝙲𝚃 𝙽𝚄𝙼𝙱𝙴𝚁 𝙾𝙵 𝚁𝙰𝙲𝙴𝚂, 𝙰𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙾𝚂𝙴 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝚃𝙷𝙴 𝙼𝙴𝙰𝙽𝚂 𝙾𝙵 𝙲𝙾𝚄𝙽𝚃𝙴𝚁𝙼𝙴𝙰𝚂𝚄𝚁𝙴, 𝚂𝚃𝙰𝙽𝙳𝙸𝙽𝙶 𝙸𝙼𝙼𝚄𝙽𝙴.𝚃𝙷𝙴 𝙳𝙴𝚅𝙸𝙲𝙴 𝚃𝙰𝙺𝙴𝚂 𝙰𝚆𝙰𝚈 𝚃𝙷𝙴 𝚁𝙴𝙲𝙸𝙿𝙸𝙴𝙽𝚃𝚂 𝙰𝙱𝙸𝙻𝙸𝚃𝚈 𝚃𝙾 𝙲𝙰𝚄𝚂𝙴 𝙷𝙰𝚁𝙼, 𝙿𝙷𝚈𝚂𝙸𝙲𝙰𝙻 𝙾𝚁 𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁𝚆𝙸𝚂𝙴, 𝙸𝚂 𝚅𝙸𝚁𝚃𝚄𝙰𝙻𝙻𝚈 𝙰𝙱𝚂𝙾𝙻𝚄𝚃𝙴; 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙼𝙴𝙰𝙽𝚂 𝚃𝙷𝙰𝚃--𝚄𝙽𝙳𝙴𝚁 𝙽𝙾𝚁𝙼𝙰𝙻 𝙲𝙸𝚁𝙲𝚄𝙼𝚂𝚃𝙰𝙽𝙲𝙴𝚂--𝚂𝚄𝙲𝙲𝙴𝚂𝚂𝙵𝚄𝙻𝙻𝚈 𝙸𝙽𝙳𝚄𝙲𝚃𝙴𝙳 𝚁𝙴𝙲𝙸𝙿𝙸𝙴𝙽𝚃𝚂 𝚃𝙾 𝙽𝙾𝙽 𝙽𝙾𝙲𝙴𝚁𝙴 𝚆𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙽𝙾𝚃 𝙱𝙴 𝙰𝙱𝙻𝙴 𝚃𝙾 𝙳𝙴𝙵𝙴𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙴𝙼𝚂𝙴𝙻𝚅𝙴𝚂, 𝚃𝙾 𝙴𝚅𝙴𝙽 𝚂𝙾 𝙼𝚄𝙲𝙷 𝙰𝚂 𝚃𝙷𝚁𝙾𝚆 𝙰 𝙿𝚄𝙽𝙲𝙷 𝙸𝙽 𝚂𝙴𝙻𝙵-𝙳𝙴𝙵𝙴𝙽𝚂𝙴, 𝙸𝙵 𝚃𝙷𝙴𝙸𝚁 𝙾𝚆𝙽 𝙻𝙸𝚅𝙴𝚂 𝙳𝙴𝙿𝙴𝙽𝙳𝙴𝙳 𝙾𝙽 𝙸𝚃 𝚁𝙴𝙽𝙳𝙴𝚁𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙷𝙴𝙼 𝙸𝙽𝙲𝚁𝙴𝙳𝙸𝙱𝙻𝚈 𝙷𝙴𝙻𝙿𝙻𝙴𝚂𝚂 𝚆𝙷𝙴𝙽 𝚃𝙷𝚁𝙴𝙰𝚃𝙴𝙽𝙴𝙳.
𝐅𝐔𝐍𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍:𝙼𝙸𝙽𝙳 𝙲𝙾𝙽𝚃𝚁𝙾𝙻
𝐂𝐀𝐔𝐒𝐄 𝐎𝐅 𝐂𝐑𝐄𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍:𝙰𝙵𝚃𝙴𝚁 𝙰 𝚂𝙴𝚁𝙸𝙴𝚂 𝙾𝙵 𝙿𝙴𝚁𝚂𝙾𝙽𝙰𝙻 𝙱𝙴𝚃𝚁𝙰𝚈𝙰𝙻𝚂, 𝙰 𝙳𝙴𝙲𝙸𝚂𝙸𝙾𝙽 𝚃𝙾 𝙲𝚁𝙴𝙰𝚃𝙴 𝙰 𝙱𝙴𝚃𝚃𝙴𝚁 𝙴𝙽𝚅𝙸𝚁𝙾𝙽𝙼𝙴𝙽𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝚃𝙰𝙺𝙴𝙽 𝙸𝙽𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴 𝚂𝚃𝙰𝙶𝙴𝚂 𝙾𝙵 𝙳𝙴𝚅𝙴𝙻𝙾𝙿𝙼𝙴𝙽𝚃. 𝙽𝙾 𝙾𝙽𝙴 𝚂𝙷𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝙵𝙴𝙴𝙻 𝚃𝙷𝙴 𝙿𝙰𝙸𝙽 𝙶𝙸𝚅𝙴𝙽 𝙱𝚈 𝙰𝙽𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁.
𝐏𝐎𝐓𝐄𝐍𝐓𝐈𝐀𝐋 𝐒𝐈𝐃𝐄 𝐄𝐅𝐅𝐄𝐂𝐓𝐒: 𝚁𝙴𝙲𝙸𝙿𝙸𝙴𝙽𝚃𝚂 𝙲𝙰𝙽 𝙱𝙴 𝙿𝚄𝚃 𝙸𝙽 𝙰 '𝚉𝙾𝙼𝙱𝙸𝙴' 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝚂𝚃𝙰𝚃𝙴 𝚆𝙷𝙴𝚁𝙴 𝙰𝙻𝙻 𝚁𝙴𝙼𝙰𝙸𝙽𝙸𝙽𝙶 𝙷𝚄𝙼𝙰𝙽 𝙵𝚄𝙽𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽𝚂 𝙰𝚁𝙴 𝙲𝙰𝙽𝙲𝙴𝙻𝙴𝙳 𝙾𝚄𝚃. 𝙴𝙿𝙸𝚂𝙾𝙳𝙴𝚂 𝙾𝙵 𝚅𝙸𝙾𝙻𝙴𝙽𝚃 𝙾𝚄𝚃𝙱𝚄𝚁𝚂𝚃𝚂 𝚁𝙴𝚂𝚄𝙻𝚃𝙸𝙽𝙶 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝚃𝙷𝙴 𝙾𝚅𝙴𝚁𝚁𝙸𝙳𝙴 𝙾𝙵 𝙷𝚄𝙼𝙰𝙽 𝙽𝙰𝚃𝚄𝚁𝙴 𝚃𝙾 𝙰𝙱𝚂𝙾𝙻𝚄𝚃𝙴 𝙲𝙰𝙻𝙼𝙽𝙴𝚂𝚂 (𝚃𝙷𝙴𝚈 𝚂𝙷𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙿𝙰𝚂𝚂 𝚆𝙸𝚃𝙷𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝙸𝚁𝚂𝚃 𝙼𝙾𝙽𝚃𝙷). 𝙰 𝚂𝙴𝚁𝙸𝙴𝚂 𝙾𝙵 𝚂𝙴𝙸𝚉𝚄𝚁𝙴𝚂 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙱𝙴𝙴𝙽 𝚁𝙴𝙲𝙾𝚁𝙳𝙴𝙳 𝙸𝙽 𝙵𝙴𝙼𝙰𝙻𝙴 𝚅𝙾𝙻𝚄𝙽𝚃𝙴𝙴𝚁𝚂 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙽𝙾 𝚄𝙽𝙳𝙴𝚁𝙻𝚈𝙸𝙽𝙶 𝙲𝙰𝚄𝚂𝙴 𝙾𝙵 𝙸𝙻𝙻𝙽𝙴𝚂𝚂. 𝙳𝙴𝙰𝚃𝙷. 𝙸𝙵 𝙰𝙽𝚈 𝙰𝚁𝙴 𝙴𝚇𝙿𝙴𝚁𝙸𝙴𝙽𝙲𝙴𝙳 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝚂𝙷𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝚃𝚁𝙴𝙰𝚃𝙴𝙳 𝙰𝙲𝙲𝙾𝚁𝙳𝙸𝙽𝙶𝙻𝚈.
𝐋𝐎𝐍𝐆 𝐋𝐀𝐒𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐄𝐅𝐅𝐄𝐂𝐓𝐒: 𝚃𝙷𝙴 𝙲𝙷𝙸𝙿 𝙸𝚂 𝙿𝚁𝙾𝙶𝚁𝙰𝙼𝙼𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝙸𝙽𝚂𝚃𝙸𝙻𝙻 𝙰𝙽𝙳 𝙾𝚅𝙴𝚁𝚁𝙸𝙳𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝙼𝙸𝙽𝙳𝚂 𝙾𝙵 𝚃𝙷𝙴 𝙰𝙵𝙵𝙴𝙲𝚃𝙴𝙳 𝙿𝙰𝚁𝚃𝙸𝙴𝚂 𝚃𝙾 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝚉𝙴𝚁𝙾 𝙲𝙰𝙿𝙰𝙲𝙸𝚃𝚈 𝙵𝙾𝚁 𝙱𝙾𝚃𝙷 𝙱𝙴𝙻𝙻𝙸𝙶𝙴𝚁𝙴𝙽𝙲𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝙳𝚄𝙿𝙻𝙸𝙲𝙸𝚃𝚈, 𝙱𝙴𝙻𝙸𝙴𝚅𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙷𝙾𝚂𝙴 𝙰𝚁𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝚃𝚆𝙾 𝙶𝚁𝙴𝙰𝚃𝙴𝚂𝚃 𝙲𝙷𝙰𝙻𝙻𝙴𝙽𝙶𝙴𝚂 𝚃𝙾 𝙱𝙾𝚃𝙷 𝙲𝙸𝚅𝙸𝙻𝙸𝚃𝚈 𝙰𝙽𝙳 𝙳𝙴𝙲𝙴𝙽𝙲𝚈. 𝙰𝙽𝙳 𝚃𝙾 𝙴𝙽𝚂𝚄𝚁𝙴 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝙴𝙵𝙵𝙴𝙲𝚃𝚂 𝙻𝙰𝚂𝚃𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝙸𝚂 𝙴𝚀𝚄𝙰𝙻𝙻𝚈 𝚂𝙷𝙰𝚁𝙴𝙳 𝙰𝙼𝙾𝙽𝙶𝚂𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝚁𝙴𝙲𝙸𝙿𝙸𝙴𝙽𝚃𝚂, 𝚃𝙷𝙴 𝚀-𝚆𝙰𝚅𝙴𝚂 𝙶𝙴𝙽𝙴𝚁𝙰𝚃𝙾𝚁 𝙰𝙻𝚂𝙾 𝙼𝙴𝙽𝚃𝙰𝙻𝙻𝚈 '𝙻𝙸𝙽𝙺𝚂' 𝚃𝙷𝙴𝙼 𝙸𝙽 𝙰 𝙼𝙸𝙽𝙳 𝙷𝙸𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝙺𝙴𝙴𝙿 𝚃𝙷𝙾𝚄𝙶𝙷𝚃𝚂 𝙾𝚁 𝙽𝙾𝚃𝙸𝙾𝙽𝚂 𝙾𝙵 𝚂𝚄𝙿𝙴𝚁𝙸𝙾𝚁𝙸𝚃𝚈 𝙾𝚁 𝙸𝙽𝙵𝙴𝚁𝙸𝙾𝚁𝙸𝚃𝚈, 𝙵𝚁𝙾𝙼 𝙾𝙽𝙴 𝙿𝙴𝚁𝚂𝙾𝙽 𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴 𝙽𝙴𝚇𝚃, 𝚃𝙾 𝙾𝚅𝙴𝚁𝚃𝙰𝙺𝙴 𝚃𝙷𝙴𝙼--𝙴𝙽𝚂𝚄𝚁𝙸𝙽𝙶 𝙰 𝙵𝙾𝚁𝙼 𝙾𝙵 𝚄𝙽𝙲𝙾𝙽𝙳𝙸𝚃𝙸𝙾𝙽𝙰𝙻 𝚄𝙽𝙸𝚃𝚈 𝙱𝚈 𝚃𝙷𝙴 𝚃𝙴𝙲𝙷𝙽𝙾𝙻𝙾𝙶𝙸𝙲𝙰𝙻𝙻𝚈-𝙴𝙽𝙵𝙾𝚁𝙲𝙴𝙳 𝙴𝚀𝚄𝙰𝙻𝙸𝚃𝚈 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝙿𝙴𝚁𝙼𝙸𝚃𝚂 𝚃𝙷𝙴 𝙰𝙵𝙵𝙴𝙲𝚃𝙴𝙳 𝙿𝙰𝚁𝚃𝙸𝙴𝚂 𝚃𝙾 𝙲𝙾𝙴𝚇𝙸𝚂𝚃 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙴𝙰𝙲𝙷 𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁, 𝚁𝙴𝙶𝙰𝚁𝙳𝙻𝙴𝚂𝚂 𝙾𝙵 𝙷𝙾𝚆 𝙰𝙶𝙶𝚁𝙴𝚂𝚂𝙸𝚅𝙴 𝙾𝚁 𝚆𝙰𝚁𝚈 𝙰𝙽𝙳 𝙳𝙸𝚂𝚂𝙴𝙽𝚃𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝚆𝙴𝚁𝙴 𝙿𝚁𝙸𝙾𝚁.
𝐂𝐋𝐈𝐍𝐈𝐂𝐀𝐋 𝐓𝐑𝐈𝐀𝐋 𝐒𝐔𝐂𝐄𝐒𝐒 𝐑𝐀𝐓𝐄 𝚂𝚃𝙰𝙽𝙳𝙸𝙽𝙶 𝙰𝚃 𝟾𝟿%
𝐍𝐔𝐌𝐁𝐄𝐑 𝐎𝐅 𝐂𝐔𝐑𝐑𝐄𝐍𝐓 𝐅𝐀𝐓𝐀𝐋𝐈𝐓𝐈𝐄𝐒 𝐈𝐍 𝐓𝐑𝐈𝐀𝐋: 𝚃𝚆𝙴𝙻𝚅𝙴
𝐈𝐒 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐃𝐄𝐎 𝐀𝐏𝐏𝐑𝐎𝐕𝐄𝐃: [𝙴𝚁𝚁𝙾𝚁: 𝙸𝙽𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴]
𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐃𝐎 𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐈𝐒𝐇 𝐓𝐎 𝐀𝐂𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐈𝐒𝐇 𝐈𝐍 𝐓𝐇𝐄 𝐄𝐍𝐃: 𝚃𝙾 𝙲𝚁𝙴𝙰𝚃𝙴 𝙰 𝙼𝙾𝚁𝙴 𝙿𝙴𝙰𝙲𝙴𝙵𝚄𝙻 𝚂𝙾𝙲𝙸𝙴𝚃𝚈 𝚆𝙸𝚃𝙷𝙾𝚄𝚃 𝙷𝚄𝚁𝚃 𝙰𝙽𝙳 𝙱𝙴𝚃𝚁𝙰𝚈𝙰𝙻. 𝚃𝙷𝙴 𝚆𝙾𝚁𝙻𝙳 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝙴𝙲𝙾𝙼𝙴 𝙼𝙾𝚁𝙴 𝚃𝚁𝚄𝚃𝙷𝙵𝚄𝙻.
𝐀𝐁𝐎𝐔𝐓 𝐇𝐎𝐖 𝐅𝐀𝐑 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐓𝐇𝐄 𝐆𝐎𝐀𝐋 𝐀𝐑𝐄 𝐘𝐎𝐔: 𝙰𝙿𝙿𝚁𝙾𝙰𝙲𝙷𝙸𝙽𝙶 𝚁𝙰𝙿𝙸𝙳𝙻𝚈, 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝙸𝙽𝙰𝙻 𝙿𝚁𝙾𝙳𝚄𝙲𝚃 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝙴 𝙸𝙽𝚃𝚁𝙾𝙳𝚄𝙲𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴 𝙿𝚄𝙱𝙻𝙸𝙲 𝚂𝙾𝙾𝙽𝙴𝚁 𝚃𝙷𝙰𝙽 𝙴𝚇𝙿𝙴𝙲𝚃𝙴𝙳. 𝙸𝙽 𝙻𝙴𝚂𝚂 𝚃𝙷𝙰𝙽 𝚃𝚆𝙾 𝙼𝙾𝙽𝚃𝙷𝚂 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝙸𝚁𝚂𝚃 𝙽𝙾𝙽 𝚃𝚁𝙸𝙰𝙻 𝙸𝙼𝙿𝙻𝙰𝙽𝚃𝙰𝚃𝙸𝙾𝙽 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝙴𝙶𝙸𝙽.
𝐀𝐑𝐄 𝐀𝐍𝐘 𝐒𝐏𝐄𝐂𝐓𝐀𝐓𝐎𝐑𝐒 𝐏𝐑𝐄𝐒𝐄𝐍𝐓 𝐖𝐇𝐈𝐋𝐄 𝐓𝐄𝐒𝐓𝐈𝐍𝐆: 𝙽𝙾
𝐈𝐒 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐎𝐍𝐄 𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐘𝐎𝐔: 𝙻𝙴𝚇 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁 𝙰𝚂𝚂𝙸𝚂𝚃𝙴𝙳 𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝙴𝙰𝚁𝙻𝚈 𝚂𝚃𝙰𝙶𝙴𝚂 𝙾𝙵 𝙳𝙴𝚅𝙴𝙻𝙾𝙿𝙼𝙴𝙽𝚃 𝙱𝚄𝚃 𝙸𝚂 𝙽𝙾 𝙻𝙾𝙽𝙶𝙴𝚁 𝙾𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝙿𝚁𝙾𝙹𝙴𝙲𝚃. 𝙽𝙾 𝙾𝙽𝙴 𝙴𝙻𝚂𝙴 𝙷𝙰𝚂 𝙱𝙴𝙴𝙽 𝙰𝙻𝙻𝙾𝚆𝙴𝙳 𝙾𝙽𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴 𝚆𝙾𝚁𝙺.𝐃𝐈𝐆𝐈𝐓𝐀𝐋 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐓𝐔𝐑𝐄 𝐎𝐅 𝐋𝐄𝐀𝐃 𝐒𝐂𝐈𝐄𝐍𝐓𝐈𝐒𝐓:𝙻𝙴𝙽𝙰 𝙺. 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁