Bahagian 1

14.9K 86 0
                                    

Jam menunjukkan 10.30 malam. Hairil membuka bajunya dan meletakkannya di kerusi di depan lockernya. Harini Hairil workout lebih lama dari sebelumnya, sejak bercinta dengan Juli, Hairil lebih bersemangat untuk workout untuk mematikan tubuh badannya sentiasa tegap dan sedap dilihat di mata Juli. Sementara mengeringkan peluh dibadannya, Hairil berdiri di depan cermin di dalam locker room untuk melihat keadaan badannya. Dia agak berpuas hati dengan keadaan badannya. Hairil dah mula menjaga badannya dan workout sejak lima tahun yang lalu, dia tak pernah pun terlepas sesi workoutnya dan dia sentiasa menjaga badannya.

Hairil mencapai telefonnya dan mengambil gambar badannya, untuk disimpan sebagai rekod progress workoutnya. Tingg... telefon Hairil berbunyi, ada message dari Juli.

"Abang, discussion Juli ni 30 minit lagi nak habis dah. Betulke Abang nak ambik? Juli boleh tumpang housemate Juli je."
Hairil membalas. "Takpe, Abang ambik. Lagipun Abang kena ambik Azmir jugak. Alang2 Abang hantar Juli balik rumah sekali."
"Ok, tq sayang" balas Juli Mesra.
Hairil cair dengan kata-kata mesra Juli, Hairil terus menghantar gambar badan yang diambilnya tadi kepada Juli.
"Abang ni, jangan la hantar gambar seksi-seksi dekat Juli, kalau kawan-kawan Juli nampak macam mana?" Kata Juli
"Ala, bukan seksi sangat pun. Lagipun, Juli suka kan tengok badan Abang. Erm...Juli taknak ke hantar gambar Juli yang seksi dekat Abang?" Balas Hairil, penuh mengharap.
"Juli mana ada ambil gambar macam tu, sorry Abang sayang." Balas Juli. Hairil hampa, tapi dia tetap hormat dengan Juli. Dia tau Juli ni bukan macam perempuan yang lain, dia ni seorang yang innocent dan baik yang sentiasa menjaga harga diri dia. Walaupun dia berasal dari keluarga yang kaya, dia tak pernah terlibat dengan aktiviti liar seperti clubbing, minum arak dan bersosial hingga lewat malam.

Hairil buka seluar pendek dan boxernya, lalu mencapai tualanya dan berjalan bogel ke bilik mandi. Hairil sangat suka berjalan tanpa baju dan kadang-kadang berbogel di locker room gym itu, dia suka bila ada mata-mata yang kagum melihat badannya yang tegap dan seksi tu. Sampai sahaja dibilik mandi, dia menggantungkan tualanya dan memasang shower. Hairil termenung, dah hampir dua bulan dia bercinta dengan Juli, tapi Juli masih belum lagi membenarkan Hairil untuk menyentuhnya, setiap kali berjumpa dengan Juli, Hairil pasti akan cair bila melihat muka Juli dan mendengar Juli bercakap, dan setiap kali Hairil balik dari dating, Hairil akan melancap untuk melegakan nafsunya. Sambil dibasahi air shower, Hairil mencapai batangnya yang sudah pun tegang, sambil membayangkan wajah Juli yang ayu dan suaranya yang merdu, Hairil melancapkan batangnya yang berukuran hampir 6 inci hingga terpancut. Setelah puas, Hairil membersihkan badannya dan bergegas ke lockernya. Hairil bersiap2, memakai baju singlet yang dipotong dari tshirt menampakkan hampir keseluruhan sisi badannya, dan memakai seluar pendek. Setelah siap, dia bergegas ke keretanya untuk mengambil Juli dan Azmir.

"Hello sayang, Abang dah sampai depan McDonald ni, Abang tunggu sini ya" kata Hairil kepada Juli. "Ok Abang, kejap ya saya panggil Azmir". Juli mengemas barang-barangnya dan memanggil Azmir. Seperti biase, Juli, Azmir dan rakan-rakan kelasnya akan datang ke McDonald untuk menyiapkan assignment dan berbincang. Dan Hairil akan sentiasa datang untuk mengambil Juli dan Azmir selepas sesi workout Hairil selesai. "Sorry Abang, lama ke tunggu?" Kata Juli kepada Hairil. "Tak de lah, baru je 5 minit sampai." Balas Hairil. Juli duduk di hadapan, manakala Azmir duduk di tempat duduk belakang. "Hantar aku balik dulu, lepas tu ko pergi la bercinta dengan awek ko" Kata Azmir kepada Hairil dengan nada yang tidak mesra. "Hmmm.." Hanya itu balasan Hairil. Hairil dah masak dengan perangai Azmir, dia pun dah malas nak bising dekat Azmir, dia ikut je selagi tak melampaui batas.

Hairil berhenti di lobby apartment yang mereka duduki, "Bye Azmir'' kata Juli kepada Azmir. "Bye.." balas Azmir. Selepas Azmir keluar dari kereta, Hairil terus bergerak menuju ke apartment Juli. Hairil memandu perlahan, tangannya cuba memegang betis Juli akan tetapi ditepis oleh Juli. "Ala sayang, Abang nak pegang sikit pun tak boleh" kata Hairil dengan nada kecewa. "Mana boleh, Abang tak boleh la pegang perempuan sesuka hati, tak gentlemen tau" kata Juli dengan nada tegas. "Ok, sorry sayang" balas Hairil. "Sayang nak pegang badan Abang, baru lepas workout ni, masih keras kalau nk pegang" kata Hairil dengan nada nakal. Juli hanya tersenyum malu. Hairil mengambil tangan Juli, dan meletakkan tangan Juli di badannya. Juli dengan rasa segan meramas badan Hairil, "Ermmm, lembutnya tangan Juli, sedap bila kena pegang dengan Juli" kata Hairil dengan penuh bernafsu, walaupun baru saja melancap di GYM, Hairil tetap bernafsu lagi. Hairil memang jenis cepat bernafsu walaupun telah pancut 2 hingga 3 kali sehari. Juli terus menarik tanganya kembali. "Dah la Abang, malu la Juli macam ni" kata Juli dengan nada marah. Jantung Juli berdegup kencang, rasa gemuruh. Pertama kali dia menyentuh badan Hairil. Memang tak dinafikan, badan Hairil memang tegap, dan sangat sedap dipegang. Juli hanya berdiam di sepanjang perjalanan kerumahnya, di dalam fikirannya terbanyang macam-macam perkara. "Sayang marah Abang ke?" Kata Hairil kerisauan. Juli hanya diam, dia sedang termenung jauh, tak sedar pertanyaan Hairil. Setelah sampai di lobby apartment yang didiami Juli, Juli terus membuka pintu dan keluar. "Terima kasih Abang" Kata Juli, lalu bergegas naik kerumah. Hairil risau, takut kalau Juli marah dengan kelakuannya tadi. Hairil bergerak pulang, sambil tu, dia menghantar message kepada Juli untuk meminta maaf lagi sekali.

Ting!! Bunyi lif menandakan yang Juli telah sampai ke tingkat kediamannya. Juli bergegas ke rumahnya. Fikirannya masih tidak dapat melupakan apa yang berlaku di dalam kereta tadi. Tubuh badan Hairil yang berotot tu sangat sedap dipegangnya. Muka Juli merah, jantungnya masih lagi berdegup kencang. Juli masuk kerumahnya dan terus ke biliknya tanpa menghiraukan housematenya. Juli duduk serumah bersama dua rakan sekelasnya. Juli mengunci pintu biliknya, dia duduk dan tarik nafas panjang. Dia mengambil laptopnya dan meletakkannya di meja study nya. Tingg... message daripada Hairil. "Sayang, Abang mintak maaf pasal tadi. Jangan marah Abang ya. Abang janji x buat lagi". Juli hanya membacanya sahaja, dia scroll message yang dihantar oleh Hairil, mecari gambar yang Hairil hantar sewaktu dia sedang discussion bersama rakannya. "Cantiknya badan dia" kata Juli, dia menyimpan gambar badan Hairil di dalam Laptopnya. Juli kemudian memakai headset, dan membuka satu laman web dan menonton video-video kegemarannya. "Quatisshhh!!! Ahhhhh, yes mistress, I'am your dog slave mistress....'' Sayup-sayup kedengaran audio dari video yang ditonton oleh Juli dari headsetnya.

Bersambung

Lelaki Yang DitundukkanWhere stories live. Discover now