ALOHAAAAA🤙🏻
NASIL DA ŞAK DİYE GELDİM AMA?? BUNLAR HEP PTD ENERJİSİ, STREAM PTD ARKADAŞLAR (ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKUMAYI UNUTMAYIN)
Bu bölüm çok hafiften Jungkook'un iç dünyasını göreceğiz, zamanla bu düşüncelerini biraz daha açacağız. Bazı yerlere şaşırabilirsiniz yaniii, bilmiyorum belki de şaşırmazsınız. Hiçbir fikrim yok. Amaaan bölüme geçelim de siz kendiniz görün şaşıracak mısınız diye (sus artık)✊🏻
BÖLÜM BÜYÜSÜ VE GEÇİŞ HOKUS POKUS YANUS
(∩^o^)⊃━☆°.◇☆゜.*
Sağa dönmek, sola dönmek, düz yatmak, ters yatmak, düzelmek, yastığı bacak arasına almak ve tüm bunları tekrardan yapıp döngüye girmek.
Yaklaşık bir saattir yaptığım şey buydu.
Yarın işbaşı yapacaktım. Pazar günleri çok geç yatmazdım haftanın yorgunluğuna en baştan kendimi hazırlayıp enerji depolamak için fakat şu anda enerji depolayacak halde değildim.
Uykuya dair en ufak isteğim yoktu. Gözlerim kocamandı ve karanlık tavanı izleyip duruyordum.
Kapatıp uyumaya çalıştığımda da kendiliğinden en fazla üç dakika sonra açılıyordu.
Uzun zamandır manga okumuyordum. Gençliğimde, özellikle de yönelimimin farkında olup ne yapacağımı bilemediğim zamanlarda sık sık odama kapanıp manga okurdum.
O zamanlar için güzel gelen ve değerli olan bir aktiviteydi bu. Sonrasında gerçeklik ile tanışıp hayatın akışına karıştığımdan bu sevdiğim aktiviteyi pek yapamamış zamanla da farkında olmadan bırakmak zorunda kalmıştım.
Yaşım büyüdükçe benim de büyümem gerektiğini söylerlerdi. Bu tarz şeyleri çocuk işi olarak görürlerdi.
Bunu diyen herkesi sikeyim. Bok yesinler hepsi.
İstediklerini yapmayıp burnunun dikine gitme adlı bir yolu seçip kendimi özgürce yaşamaya adamıştım fakat fazla meşguliyetten hayal dünyasına girip de gerçek olmayan karakterlerin aşklarını okumayı unutmuştum.
Bana bunu hatırlatan kişi ise hayatıma bodoslama girmişti sanki.
Yakışıklılara zaafımın olduğu ve yakışıklı olan herkesi sevdiğim yaşamımda bulunmaz bir hint kumaşıydı kendisi.
Çok fazla yakışıklı insan görmüştüm ve her gördüğümde Tanrı'ya böyle kullar yarattığı için şükretmiştim. Aynı şekilde beni bu kulları görebilecek şekilde yarattığı için de teşekkür etmiştim. Çevremdekiler pek memnun olmasa da ben yönelimimden de yakışıklılardan da bunun farkında olmaktan da çok memnundum.
Tüm bu gördüğüm ultra yakışıklı insanlar telefonun ardında olunca kanlı canlı manken kılıklı bir herifin üst katıma taşınması kanımı kaynatıyordu. Kendimi on sene önceye gidip on beş yaşıma geri dönmüş gibi hissediyordum.
Eğlenceyi severdim. Hayatım genç yaşta yaşadığım olaylar sonucu umursamazlık çerçevesinde yaşanıyordu. Böyle olunca kimseden çekinmemem gerektiğini kodlamıştım kafamda. Şu dünyada üç günlüğüne yaşıyorduk zaten. Kendimi kasıp durmanın ve insanlardan saklamanın ne alemi vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fireball | Taekook ✓
Fanfiction"Jungkook abi evin yanıyor" "Yansın" 《05.05.2021-24.10-2022》