31*

6.3K 814 945
                                    

ALOHAAA🥺🤙🏻

ÇOK ÇOK ÇOK ZOR BİR DÖNEMDİ BENİM İÇİN DELİRMEME ŞU KADARCIK 🤏🏻 KALMIŞTI VE SİZİ ÇOOOK ÖZLEDİM

Sonunda lanet finallerim bitti ve size kavuştum canlarım benim

Birr sürü yorum gelirse sonraki bölüm yarın geliyormuş diye duydum çoktan yazdım çünküü👀

Son sürat devam ediyoruz bakalım, eski enerjimizi kazanalım her şey harika olsun hokus pokus yanusss
(-_-)~~~━━━━━☆)゚O゚)

Taehyung'un ultra konforlu koltuklarına kıyasla başımı yasladığım göğüs bana her şeyden daha rahat geliyordu.

Ki aslında bakarsanız çok da rahat olduğu söylenemezdi. Taehyung zayıf bir adamdı ve kemileri fazla çıkıktı, her yerime batıyordu!

Ama başımı yaslamam gereken yer her zaman orasıymış gibi hissettiğimden tüm bu dış etkenler dikkatimi dağıtmıyor ve rahatlık hissinin aslında bu olduğunu söylüyordu.

Garipti.

Sevmeyeceğimi düşündüğüm şeylerden keyif almam gerçekten fazlasıyla garip geliyordu.

"Jungkook?"

Başımı hafifçe yana çevirip alttan Taehyung'a baktım. Fazla yakınında olduğumdan normalde fark edemediğim minik detayları fark ederek kalbimi hoplatmıştım anlık. Güzel yüzüyle birleşen minik sakalları tam olarak kalbe zarar bir görüntüydü çünkü.

Aklımın oraya kaymasını ve yüzüne öpücükler kondurma düşüncemi engelleyerek bana seslendiğini hatırlayıp bakışlarım hala sakallarındayken konuştum.

"Efendim?"

"Film ilgini çekmedi mi? Seveceğini düşünmüştüm ama sıkıldıysan kapatabilirim?"

Bu sefer ellerimi durduramadım ve çenesine hafifçe dokundum. Nasıl bu kadar güzel durabilirdi ki normalde Korelilere yakıştırılmayan bu minik kıllar?

"Hayır güzel bir filme benziyor. Sadece yerim fazla rahat olduğundan bir türlü filme odaklanamadım. Mayışıp kaldım."

Dudaklarını birbirine bastırıp bana zahmetsizce çekici bir bakış attı.

İşte böyleydi Kim Taehyung. Daha önce de yakışıklı adamlarla tanışmıştım ama Kim Taehyung aurası bambaşkaydı. Yakışıklılığı zahmetsizdi, Tanrı'nın ona büyük bir lütfuydu ve bazen bunu bilerek kullanmaktan hiç çekinmiyor olsa da çoğunlukla bilmeden dünyanın en etkileyici adamı oluyordu.

Ben de o anlarda yanıyordum işte.

"Rahat olmana sevindim. Ben de tartıştığımızdan dolayı moralin mi bozuldu acaba dedim. Bir sorun yoksa istediğin kadar mayışabilirsin göğsümde."

Kaşlarımı çattım. Tartışmak mı?

Ne zaman tartışmıştık ki biz? Rüyasında falan mı görmüştü bunu? Ya da bilmediğim bir ikizim vardı da Taehyung onunla mı tartışmıştı?

Fireball | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin