iyi okumalar <3
Jeongguk
Şok etkisi yaratan karşılaşmamızdan sonra şirketten çıktığımda arabama doğru ilerliyordum. Ona belli etmememe rağmen ben de dağılmış hissediyordum ve şu an tek istediğim eve gidip saatlerce uyumaktı. Nasıl bu kadar sakin ve soğukkanlı kalabilmiştim bilmiyordum ama bu duruma çok şaşırmıştım, normalde böyle durumlarda elim ayağıma dolanırdı. Ona karşı böyle bir tavır sergileyebilmem hoşuma gitmişti tabi, güçlü göründüğümü düşünüyordum.
Arabanın yanına vardığımda hala olanları düşünmekle meşgul olduğumdan yaklaşık 10 dakika elimi kapıya koyup ayakta durmaya devam ettim. Cidden, kafam çok doluydu ve acilen Jimin'e içimi dökmem gerekliydi. Tabi arabaya binip eve gidebilirsem bu dediklerimi gerçekleştirebilirdim. Dışarıdan aptal gibi göründüğüme emindim, ve biraz da komik.
Uzun uğraşlarım sonucu arabaya binip çalıştırdığımda sakince eve doğru sürüyordum. Üniversiteyi bitirdikten sonra kendime ait bir eve çıkmıştım ailemin de desteğiyle. Jimin'e gelecek olursak, aslında onun da kendine ait bir evi vardı eskiden fakat zaten sürekli benim evimde takıldığımız için bir süre sonra evini satılığa çıkarıp bana yerleşmişti. Bu şekilde yaşadığımız üçüncü yıldı bu ve gayet de keyifliydik. Onu cidden çok seviyordum, anlatamayacağım kadar çok.
Yirmi dakika süren bir yolculuğun ardından eve vardım, arabayı park edip anahtarları aldım ve eve doğru ilerlemeye başladım. Jimin'e eve kaçta döneceğimi söylediğimden şu an pencerenin önünde beni bekliyordu ve gözlerimiz buluşunca kocaman gülümseyip perdeyi kapattı. Aşağıya kapıyı açmaya geliyordu tahminimce. Sesli bir şekilde evin kapısı açılınca bu düşüncemi doğruladım. Ona doğru ilerledim ve kollarımın arasına alarak sıkıca sarıldım, ayrıldığımızda bana komik bir ifadeyle bakarak "Hoş geldin dünyanın en seksi iş adamı!" dedi ve içeriye geçti. Ona sırıtarak ben de içeriye girdim ve arkamdan kapıyı kapattım.
"Jeongguk, hemen yemek yer miyiz yoksa biraz dinlenecek misin?" Kabanımı çıkarıp askıya asarken sordu Jimin. Sanırım en azından bir duş alsam iyi olurdu.
"Kısa bir duş almak istiyorum Jimin, ben çıkana kadar sen hazırlar mısın?" Tebessüm ederek kafasını salladı ve mutfağa geçti, ben de çantamı alarak odama çıktım.
Duşa girdiğimde de binadan çıktığımda olduğu gibi bugünü düşünmeye başladım, tekrar. Kafamın içindekileri dışarı atamıyordum, bana karşı bütün duyguları barındıran bakışları kafamı öyle bir karıştırıyordu ki bütün hafızamı sildirmek istiyordum. Yapmak istediğim şeyleri irademi kaybetmeden gerçekleştirmeyi umuyordum yalnızca. Aksi takdirde içinde bulunduğumuz bu durumun nasıl bir hal alacağını düşünmek bile istemiyordum.
Duştan çıkıp kıyafetlerimi giymeye başladım, aşağıdan Jimin'in sesi ve güzel kokular geliyordu. Yemek yaparken şarkı söylemeye bayılırdı ve gerçekten, sesi melek gibiydi.
Tamamen giyindim ve telefonumu da alıp merdivenleri inmeye başladım teker teker. Alt kata vardığımda Jimin salonda yoktu, bu yüzden direkt olarak mutfağa ilerledim. Bizim için çok lezzetli görünen yemekler hazırlamıştı, ben de çok acıktığımdan vakit kaybetmeden oturdum masaya.
Benden sonra Jimin de sofraya oturduğunda yemeğimize başladık. Küçük bir sorguya çekileceğimin farkındaydım şimdiden, ben kafamdan bunları geçirirken Jimin sordu ilk sorusunu.
"Anlat bakalım, karşılaştın mı onunla?" Sorduğu soruyla bugün yaşadıklarım aklıma doluştu tekrar. "Evet, korkunçtu."
Söylediğimle kafasını geriye atarak sesli bir kahkaha bıraktı. Bana acımakla gururlanmak arasında gidip geliyordu şu an ve bu hiç yardımcı olmuyordu. "Tanrım, Jimin, gülmesene! Bu kadar yıl sonra Namjoon ile karşılaşsan sen nasıl hissederdin?" Kahkahası birden kesilmişti dediğim şeyle. Evet, ben ve Taehyung beraberken Jimin de Namjoon ile birlikteydi ve bu birliktelikleri biz ayrıldıktan sonra dahi devam etmişti. Şimdi ayrı olmalarının sebebi ise açık ve netti, Namjoon'un Jimin'i aldatması. Bu olay yaşandığında Jimin'le rolleri değişmiştik sanki, yaşadığım ayrılıktan sonra beni toparlayan oydu ve aynı şekilde ben de onu toparlamıştım ve bu hiç kolay olmamıştı, tıpkı benimki gibi. Namjoon'la gerçekten imrenilecek derecede güzel bir ilişkileri vardı, nasıl durumlar bu hale geldi derseniz inanın ben de bilmiyorum. Aslında hiçbirimiz bilmiyoruz Namjoon'un Jimin'i aldatma sebebini, birbirlerini çok seviyorlardı çünkü. Asıl can yakan tarafı da buydu işte, Jimin kendinde eksikler aramaya bile başlamıştı bu sebeple. Neyse ki atlatmıştık o günleri, geride kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Over You | taekook
FanfictionGençlik yıllarını beraber geçirmiş olan iki sevgili, aralarındaki anlaşmazlık sonucu ayrılırlar ve yıllar sonra zengin mafyalar olarak karşı karşıya gelirler. -07082021