31

1.9K 50 23
                                    

M-am așezat pe canapea ,gust din sucul roz,mmm gustul acesta ma face sa zambesc ,imi place!
Ma joc cu degetele mâinilor mele asteptand  un raspuns din partea lui dar nu primesc nimic .
Buzele lui imi ating usor gatul , mii de fiori ma cuprind stiind ca nu e bine ceea ce se întâmplă in momentul de fata.
Buzele  mele rozalii si moi sunt acum zdrobite de altele cu multa pasiune si disperare pentru a ma gusta .
Stiind ca nu e ok il împing usor si ma uit urat la barbatul din fata mea .

- Domnule Blake... imi sunteti profesor, nu e ok ce facem... am venit la dumneavoastră pentru ca a.ti insistat  in legatura  cu sacoul .

- Maya... nu suport ! Nu suport sa stiu ca alt cineva iti atinge corpul  ,ti.l saruta si iti provoaca placere. Vreau ca eu sa fiu singurul care iti face asta . Doar lasa.ma te rog sa te ating si iti promit ca data viitoare ma vei ruga sa o fac iar !

- "O data viitoare" nu cred ca mai exista .
Imi pare rau domnule, dar NU e NU!

- Am inteles... haide. Te voi duce acasa.

-A doua zi-

Din perspectiva lui Blake

Mucoasa asta mica nu ma lasa sa ma apropii deloc de ea .
O vreau asa tare incat deja imi imaginez cum  e sub mine si imi tipa numele iar eu intru brutal in ea provocand placere amândurora .
Nu stie ce pierde... bine ca Harry o poate atinge, ii poate face orice, urasc cand el are  lumea la  picioare ...mai ales cand o are pe ea .
Intru nervos in clasa  toate privirile sunt îndreptate spre  mine  ,mai putin a ei...

- Buna ziua copii ,astazi va rog sa copiati din caiete pana imi rezolv eu niste probleme, pagina 56 .

Probleme? Pf doar n.am chef de mucosii astia deja m-am plictisit.
Instant mi.a venit o idee ,ceea ce ma face sa ranjesc ,la dracu de ce nu m-am gandit la asta pana acum?

Din perspectiva Mayei.

Ajung acasa ,astazi a fost o zi plina la liceu sunt atat de obosita ,vreau sa fac un dus si sa dorm,vreau sa urc la etaj  dar sunt strigata de Claudia din bucătărie. 

- Da?

-  Maya am nevoie de ajutor! Poti sa faci curat in living si sa te pregatesti ,astazi am o intalnire cu un om de afaceri iar tatal tau nu ma lasa sa parasesc casa asa ca domnul va veni aici.

La dracu... s.a zis cu lenevitul meu .
Incep sa curat ,nu foarte mult pentru ca nu e chiar asa mare mizerie ,Amanda doar ce a facut curatenie generala ieri .
  Dupa ce termin ma duc la baie pentru a face un dus , imi spal usor parul ,deodata doua maini isi fac aparitia pe sanii mei goi , umarul imi este sarutat si muscat la fel si gatul .

- Ce faci babygirl ? Imi e dor sa te spal.

- Daddy! Ma pregatesc pentru intalnirea Claudiei .

- Ce intalnire?  Si de ce sa te pregatesti tu daca ea are intalnire.

- Nu stiu,ea mi.a spus ca nu i.ai dat voie sa părăsească casa asa ca domnul Blake  va venii aici .

- Oh da ,imi amintesc ca a spus ca are o intalnire dar nu i am spus ca nu are voie sa....stai putin... ai spus cumva domnul Blake?

- ...P...poftim??

La dracu... de ce am zis asta... ma gandeam la el si i.am spus numele, Maya esti asa o proasta!

- Ai spus domnul Blake!
El va venii aici?

- N...nu ,nu stiu cine e domnul de afaceri .

- Si atunci de ce ii spui numele profesorului   tau?

...............



Heii ,stiu ca capitolul trebuia postat ieri  dar am fost plecata si nu aveam cum sa il scriu .
Scuzeeee!
Apropo cine credeti ca e  domnul de afaceri?

Babygirl Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum