Ma trezesc din visul meu profund ,iar ceea ce ma intreb e ...cum am ajuns din masina lui daddy in patul meu...oare am puteri magice? Ma uit la ceas si vad ca e 18:34...hmmm ,probabil de aceea e întuneric in camera...
Dar..adevărata intrebare e, ce mi-a facut daddy cand eram afara...ma atins ... nu ar fi prima data cand ma atinge pentru ca daddy imi face baie ,dar...astăzi ma atins in alt fel,s.a simtit altfel ,e ciudat...
Imi i-au papuceii de casa si cobor jos somnoroasa ,il vad pe daddy cum se uita la stiri si merg langa el.- Daddy!
- Da, Maya?
- Astazi...
- Ce?
- Iti voi spune ceva dar promiti ca nu vei spune nimănui , sa nu crezi ca am ascuns secretul asta de tine pentru ca si eu abea astăzi am aflat !
- Ok Maya , zi! Ce ai mai descoperit iar?
- Pai...am puteri magice!
Spun rapid incat cred ca nu prea ma inteles mai ales ca daddy și-a dat o palma peste fata si chicoteste.
- Serios daddy,am puteri magice ,astazi cand am adormit in masina ,m-am trezit in camera!
- Oh Maya ,nu t...
Daddy e intrerupt de sonerie si fuge repede la usa pentru a o deschide ,pe ea intra un baiat si o fata foarte frumoasa!
E si inalta ,e foarte frumoasa ...mi-aș dori sa fiu ca ea...dar ce cauta fata asta la daddy?- Maya el este cel mai bun prieten al meu, Luke!
- Încântată!
- Iar ea este iubita lui Luke,Simona.
- Buna,încântată de cunoștință !
- La fel !
- Noi avem ceva treaba ,vom merge in biroul meu ,Maya ai grija de Simona iar daca ii este sete ii pui ce dorește!
- Bine daddy!
Am ramas singura cu Simona ...pare timida . Probabil ar trebui sa incep eu o conversație!
- Hei,ce fa...
- De ce ii spui daddy?
- Poftim?
- De ce ii spui daddy? Doar eu am voie sa ii spun daddy!
- Lui cine?
- Lui Luke!
- D..dar nu i-am spus lui Luke ,i.am spus lui daddy!
- Adica lui Harry?
- H...Harry?
- Da ,asa il cheama pe stapanul tau din cate am inteles de la daddy.
- Tu ai vorbit cu Daddy? Ce stăpân?
- Oh...asa ne incurcam daca zicem amândouă daddy ! Ar trebui sa le spunem pe nume.
Pe al meu il cheama Luke iar pe al tau Harry.Pe daddy chiar îl cheama Harry? ...nu am stiut...oare de ce ea stie iar eu nu?sunt întreruptă din gândurile mele de Simona.
- Oh micuto pari atat de încruntată, cred ca Harry nu ti-a explicat prea multe . Eu am 17 ani si stau cu Luke de 4 ani ! Stiu ,mi-am inceput viata sexuală de la 13 ani dar...nu puteam sa ma opun stăpânului.
- Eu ma numesc Maya si am 16 ani,stau cu D.. Harry de 11 ani .
- 11 ani?
- Da...
- Adica aveai 5 ani cand ti-ai început viata sexuală?
- Viata..s..sexuala?
- Da...cand el intr...
Nu mai apuca sa termine pentru ca a venit daddy cu Luke .
- Despre ce vorbeați? Intreaba Luke
- D...despre nimic.
- Luke ,lasa.le in pace ,probabil se jucau , haideti sa mancam!
......
Hey, stiu capitolul asta e cam încurcat 😅 ,dar sper sa înțelegeți!
Maya tocmai și-a facut prima prietena!
Voi posta următorul capitol la 5 voturi ❤ va pup!
CITEȘTI
Babygirl
RomanceDaddy: - Hai la tati! babygirl: - Daddy ,uite,uite ce am facut pentlu tine. Daddy: - Ai desenat foarte frumos Maya ,bravo! Meriti o rasplata de la daddy! babygirl: - Yeey ,mulțumesc daddy.