deel 3

138 2 0
                                    


Pov Amber

Ik parkeer m'n auto en loop in de H&M.

Zodra ik binnen ben kom ik leuke dingen tegen zoals broeken, T-shirt,etc... maar ineens zie ik een hele grote groep meiden voorbij lopen, ze gillen en lopen achter 4 personen aan.

Deze 4 personen kwamen in binnen en er riep iemand met een gebroken Engels accent, Please lock the doors!' Riep de persoon. De medewerkers achter de kassa sloten al snel de deuren.

Dan liep ik perongeluk tegen iemand aan en viel op de grond.

Dat is toch wat ik dacht want iemand met sterke armen ving mij op. Are you okay?' Hoor ik dezelfde persoon zeggen, ik open m'n ogen en kijk recht in een paar bruine ogen en verdwaal erin. Hey is she okay?' Hoor ik een meisje zeggen. Yeah i think she is okay.' Zegde hij, wow het leek alsof de wereld stilstond. Hij leek blijkbaar net zoveel onder de indruk te zijn zoals ik.

Uhm hey who are you'bloosde ik. Uh.. Hi i am Damiano and who are you?' Vroeg hij blozend. My name is Amber' zei ik

(Ik ga de Engelse zinnen naar het Nederlands vertalen want dat is wat makkelijker voor mij )

Wow wat een mooie naam'zei Damiano. Hey schiet eens op'zei een meisje met blonde haren en smokey oogschaduw op. Uh ja Victoria ik kom'zei Damiano. Hey zou ik misschien je nummer mogen?' Vroeg hij aan me. Uh ja natuurlijk' zei ik, ik gaf hem m'n nummer en ging naar buiten waar er geen enkele fan was. 

Måneskin: how we meetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu