Sexy cowboy boy

107 3 0
                                    

🐰:

Nem vagyok válogatós fajta srác, de nem is fekszem le minden fiúval, hiába volt sok. Igen, 19 éves vagyok és már több futó kalandom volt, mint egy kurvának a suliban. Nem dicsekedni akarok, viszont kibaszott cuki vagyok, egyben van izomom, jól teljesítek az ágyban is. Hát igen, senki sem lehet ilyen tökéletes, mint én.
Szóval visszatérve a napomra, éppen itthon unatkozom, melegem van, hisztis vagyok. Tae lemondta a találkozót, arra hivatkozva, hogy éppen fontos randija, még Jin szintén párjával tölti napját. Engem pedig kurvára leráztak, ezért egész héten haragudni fogok, ne kérjenek semmit. Még banános tejet sem kapnak, szendvedjenek.
Lassan kezd agyamra menni a csend, az unalom. Három órája kapcsolgatom a tévét, vagy éppen a plafont bámulom. Végén már sóhajtva fogtam telefont, remélem instagramon lesz valami izgalmas.

Jeon Jungkook:
Felhasználó név: BottomBunny
Jelszó: ********

Először csalódva léptem tovább a felrakott képeken. Majd megakadt a szemem egyetlen egyen, nyálam is kifolyt és farkam is reagált erre.

🐣:

Mai napom kibaszott jól indult, hiszen egy cuki fiúval keltem, kit tegnap este szedtem fel a helyi meleg bárban. Ezután pedig reggelivel várt, ami után mellesleg kidobtam, mint a legjobb barátok szoktam. Szeretem, de néha idegesítő egy srác tud lenni. Jelenleg pedig fotózáson vagyok, mivel modellnek kért híresebb cég. Sosem tagadtam milyen hatással leszek egyes emberekre, jó, majdnem mindenkire. Miután készen lettek, boldogan nyitottam meg instagramot, feltöltetve a képemet.

Park Jimin:

Felhasználó név: Perfect Boyfriend
Jelszó: *******

Perfect Boyfriend

Kedveli jiminmy, MentaCat, LovePj és további 2.000.000
Újabb ruha kollekció várható, weblap neve @CountryFashion√. Én imádom őket, főleg ezt🥰. Köszönöm, hogy engem kértek fel erre, igazán élveztem a mai napot❤.
Hozzászólások:

CountryFashion√: Mi köszönjünk, hogy elválaltad😃.

BottomBunny: Sexy Cowboy fiú🥰🤠

World_guys: Heteró létemre is tetszik 🥵

és további (9000).

Újra olvastam kommenteket, szemem pedig megakadt egy bizonyos BottomBunny profilon. Szóval meleg, alul van... talán megkéne néznem. Szinte percek alatt léptem rá és szemezgetni kezdtem képeivel. Főleg, hogy most rakott fel egy újat, ebben a pillanatban.

BottomBunny:

Kedveli NamJin_Jin, Namjin_Nam, JacksonDaddy√ és további 550

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedveli NamJin_Jin, Namjin_Nam, JacksonDaddy√ és további 550.000
Sok unalom után le jöttem a partra, mivel drága barátaim dobtak. Nincs kivel játszanom, nincs ki foglalkozom velem. Jelentkezőket várok erre a feladatra, lehetőleg szexi fiúkat😉😜.
Hozzászolások:

JacksonDaddy√: Ha én alkalmas vagyok erre, találkozhatunk😏
BottomBunny: Hehe, sorry😅.

Wonho: Imádlak baby🥵. Ugye én mehetek?😉
BottomBunny: Na de daddy🥺, te messze vagy...

NamJin_Jin: Na de fiam! Ne áruld magadat!
BottomBunny: Anya, nem tehetek róla, hogy tökéletes vagyok😉

Perfect Boyfriend√: Én játszanék veled babám😉❤
BottomBunny: Mhm, talán nem, talán igen😝

és további (100.000)

Makacs egy fiú, szemtelen, talán megkéne nevelnem. Lehet pont erre vágyik a kis kicsike, de ki vagyok én, hogy ne adjam meg neki. Írok neki...

Perfect Boyfriend√:
Milyen neveletlen vagy babám😌. De nem baj, ideje volt, hogy valaki elkezdjen nevelni téged. Durva vagy éppen gyengéd módon. Benne vagy édesem?

BottomBunny éppen ír...





Sexy, Hot, BoyfriendWhere stories live. Discover now