Üzenet

81 3 2
                                    

jimin

BottomBunny: Szia kedves szexi idegen☺. Szóval játszanál velem és foglalkoznál? Előre szólok, hogy igen szemtelen tudok lenni, imádok ellenkezni az ágyban 😉.

Perfect Boyfriend√:
Imádom ha valaki szemtelen, mert megnevelhetem és bármilyen módon megbüntethetem 😏.

BottomBunny: Figyelj, ha engem akarsz akkor gyere a partra, itt vàrlak🥰. De szeretném ha hoznál nasit, meg rózsát, és egy édes plüss nyuszit, ami persze rám hasonlít.

Perfect Boyfriend√:
Láttom sokba kerülsz te nyuszi fiú, de legyen viszek neked. Cserében én is kérek valamit tőled. De egyenlőre titok lesz😘.

BottomBunny: Siess, mert jár le az időd szép fiú. Kapsz 1 órát, ha késel akkor sajnos nem lesz😉.

Kapkodva kezdtem készülni, majd rohantam szinte boltokon keresztül, mint egy őrült. Lihegve ültem kocsiba a nagy bevásárlás után, hogy gyorsan partra érjek. Alig maradt 20 percem, nem szúrhatom el. Pimasz és sokat akar, mégis érzem nála, hogy érte megéri.
-Szia, te lehetsz a fiú kivel Jungkook beszélt. -fogadott egy srác.
Barna haja volt, alacsonyabb nálam picivel és édes. Éppen próbálkoztam volna, de párja szájon csókolja. Fekete hajú, nem kigyúrt, mégis izmos alkatú volt.
-Azokat kérem, oda adom neki és írni fog. Talán utána tényleg làthatod, nehezen adja magát, viszont érdemes érte harcolni. -kacsint barna hajú.
Végül kuncogva vitte el ajándékokat, párja kezét fogva.

BottomBunny: Édes vagy🥺. De legközelebb talán láthatsz, te megfelelő leszel "párnak" 🥰.

Üzent nekem Jungkook pár perc múlva.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sexy, Hot, BoyfriendWhere stories live. Discover now