Ha tetszik kérlek jelezzétek! Jò olvasàst!💥
Sziasztok,a nevem Liza Rose 🌹! 2001.01.10-èn születtem 20 èves vagyok kicsi korom òta nevelő szülöknèl voltam,Viszont nagyon kedvesek voltak velem mindig! Iskolába jártam, es most pedig diplomàra kèszülök,vagy is egyetemre! A szüleim,le mondtak rólam,mikor kicsi voltam, nagyon érdekelt,hogy vajon miert! De mára már,egyáltalán nem!Van egy legjobb baratnőm, Lara Nagyon joban lettünk. Neki van rendes csalàdja,ès párkapcsolata is! Nekem ugyan nincsen, de volt már,nem is egy! Az egyetemet nagyon várom, az èretsègim kitünőlet,minden tantárgyból! Mivel a nevelő szüleimnek hála,más dolgom nem volt,mint tanulni,így azt akartam büszkèk legyenek rám,mindig! Több nevelő szülőm is volt,de persze, mindig örömmel,fogadtak! Általános iskola òt,minden èvben kitůnő voltam ! A egyetemen pedig üzletvitel ès szervezès szakra mentem! Hiszen saját cèget szeretnèk!
Lara Jhon vagyok, 2001.01.12-èn születtem!20 èves vagyok A szüleimmel jó a kapcsolatom,ès minden rendben! Èn is a üzletvitel és szervezés szakta megyek, a Barátnőmmel,hiszen eggyütt tervezzük a cèget! Mindig kitűnő voltam,ès a szüleim repdestek az örömtől minden èvben! De mikor màr középiskolai evem töltöttem! Akkor,mondtam anyának,csak olyan ajàndèkot vegyenek amit,Lizivel is meg tudok,osztani,vagy ő is kapjon,ugyan olyat!! Hisz,tudtam neki nehezebbb bármit is kapnia/vennie csak ùgy! Ìgy anyánk termèszetes belementek! Ès mikor hallottam,hogy Lizi is ezt mondta szüleinek,nevettünk a röhögèstől! A baràtommal,lassan 4ève vagyunk együtt! (Ő 21 èves a Neve, Tomi!)
A nevem Tomi Black 21 èves vagyok! A családom átlagos, van egy öcsém Mark! Nagyon jó kis sràc! A szüleimmel jòl kijövök Ès laràt is nagyon szeretik! Èn focizom,ìgy a pèncem ebből van,ami nem kevès!
Ès mèg, a többit,kèsőbb mutatom be!
YOU ARE READING
A beteljesült àlom! (Befejezett)
RomanceSziasztok! Ez a könyv ,be bizonyitja ,hogy barmint el lehet èrni,szàrmazàstól függetlenül,ès akar markàs cuccok nélkül! Menőzès nélkül, emberi jo tetekkel,! Ha szeretnéd olvass bele! Jò Olvasàst ❣🔐 Vágyak #47.hely💞(köszönöm)2022.03.23. Árva 43. H...