A boríték az asztalon volt, a cuccaim szedtem össze éppen nem volt rajta név,nem tudtam ki irhatta.
A levél:
Hát mit ne mondjak. Elég érdekes,de nem hiszek neki.
A levél, előzménye:
ALÍZ
-drágám- szóltam kèrdően a férjemnek. Aki issza a kávéját.
-A családról,mit kell tudni?-néztem rá kerdően
-egy ideje a feleséged vagyok,de sosem mondtál semmi sem.
-Hát igazából nincs mit mondanom.
-Naaa....Mond...márrrrr.
-Jolvan jolvan,csak ne hisztizz.
A családom igazából egy anyambol,és egy öcsém-ből áll,apánk meghalt . Ránk hagyva vagyonát és cégét,amit az Öcsém vezet Alex.
Ez egy fotós/modell cég,de elvileg tervezik a ruhatervezést is bevezetni,amihez te nagyon is értesz. Tudod min gondolkoztam,de lehet picit gonosz.hehe
-Na min férjecském?Szertem a gonosz dolgokattt.
-Hát mi lenne ha beépülnél,a cégbe,és megtudnál pár infót, a bájoddal elvarazsolsz mindenkit,biztosan felvesznek,ha viszel pár munkát, nekik.
-Ez egy csodás ötlet. Öcsédnek,van valakije?
-Úgy tudom egy barátnője.
-Mi lenne,ha kapna tőlünk,egy levelet titokban,amiben leírunk pár dolgot.
-Tudtommal semmit sem tud rólunk, és az Öcsém családjáról, ugy tudja nincs,szóval szerintem, csodás ötlet. Írd meg,és egy emberemmel,bevitetem.
-Rendben drágám.LIZA
Hát menjünk haza, hosszú nap volt.
(PÁR HÓNLAPPAL KÉSŐBB)
És elkészült, a divat tervező rész,Nagyon Boldog vagyok,és hogy ezt veled együtt tehetem,Liza kedves.-mondta Alex,hatalmass boldog szemekkkel. Ezen a napon lettünk, fél évesek,és igazából, ez egy csodás nap!
ALEX
Olyann hihetetlenül boldog vagyok,hogy ezt a lányt tudhatom magam mellet,fél éve.
Nagyon örülök neki,hisz olyan csinos lány,és közben elérhetetlen, ez az ami megfogott benne. A kezét is megszeretném kérni,de ezt nem tudja.LIZA
-Ebédelünk együtt ma?
-Sajnálom drágám nem lehet,ma egy leendő divatervezovel,lesz megbeszélésem, ebédidőben. Ami kerekeken pontosan most vannnn. Uram isten, sietnem kell. Ugye nem haragszol?
-Dehogyis menj nyugodtan-lágy csókot leheltem ajkára,és mentem ebédelni, hisz éhes voltam.
Az étterembe, találkoztam Larával,és Tomival. Olyan hihetetlen édesek.
Beszélgettünk picit majd elmentek. Befejeztem az ebédet,amikor egy fura alak,jott oda hozzám.-Szia Liza! Roy vagyok,a pasid testvére!
Ó hogy nem tudtad? Bizony van testvére
-HOGY MII??
-Így igaz Roy Herman vagyok, a bátyja.
-Ezt nem tudom elhinni,hogy ez igaz lehessen,hogy tudott hazudni nekem.Sírva fakadtam,majd magamra hagyott.
Én nem tudom elhinni,hogy képes volt eltitkolni előlem. Számon fogom kérni erről, méghozzá,most azonnal.El is indultam,próbáltam hivni de nem vette fel,majd amikor betoppantam az irodába,láttam hogy az a lány fogja a kezét és közeledik hozzá, nem tudtam mire gondoljak. Inkább elmentem sírva, és amikor indultam, láttam, hogy rám néz a lány,es megcsokólta Alexet. Elfutottam gyorsan, nem akartam, hogy így lássanak.
Majd este kaptam egy,üzenetet Alextól
Majd találkoztunk:
-Szia Liza!
Azert hivtalak,hogy elmondjam neked, amit láttál az nem történt meg. Én téged szeretlek!
-Alex láttam amit láttam ,ennyi végeztem. És ha ez a fél év újra letelt elmegyek. A fotózások miatt,még megvárom.
-Ahogy akarod! De tudnod kell,tényleg nem törtnét semmi,és be is bizonyítom.
-nem kell,hazudtál nekem. Mond csak,mégis van családod? Mert az álított battyád,eljött hozzám.
-HOGY MIII??
-igen elmesélte,hogy van egy báttyád. Miért nem mondtad? Hmm?
-Ne...nem akartam!
-Ne dadogj itt nekem.
:
-Végeztem Alex.
-De neee,ez nem igaz, kinyírooommm.
-Hát azt csinálsz amit akarsz.És itt...... Magához húzott,és hevesen de mégis gyengén megcsokólt. Uram isten, ez a csók,mámorító. De véget kell vetnem,vagy nem? Magam sem tudom,annyira jó. De közben meg hazudott,most inkább jobb ha nem beszélünk egy ideig.
2 hónappal később
Nem beszéltünk,nem kerestem. Kértem a fotózáson ne legyen ott,nem szeretném. Mindig betartotta. Végül azt a lányt is felvette tervezőnek,de nem tudom miért,de már nem is érdekel., hamarosan úgyis elmegyek. 4 hónap. Ki költözöm New York ba,amennyi pénzt öszzeszedtem sikeresen betudom indítani a saját cégem. A fotóim nagyon sikeresek ,és tényleg szépek iss. Ma ahogy mentem az,irodámba láttam ahogyan Alíz csókolgatja Alexet, hazudott nekem ,ahogy megláttam oda mentem szetszedtem őket,majd mind a kettőnek,lekevertem egy pofont és mondtam ,hogy ezt nem itt kellene,majd elmentem sírva, hisz nagyon fájt.
Alex utánam jött.-Héjj Lizaa,szerelmem várj.
-Ne hívj így,mégegyszer megpofoztam.
-Jó,ezt és a másikat is megérdemeltem.
-Biztam benned,hogy kettő hónap,után majd megváltozol és tudunk beszélni,de tévedtem.
- Nem így volt, had mondjam el. Amikor látta, hogy mész a folyosón,akkor rontott nekem,hirtelen és csókolgatott,csak néhány tervet,mutatott előtte. Kérlek,hidd el amit mondok,igazat mondok.
- Nehéz neked hinnem Alex,nagyon nehéz.
És most nem is fog menni. SziaOtthagytam én nem akarok vele beszélni, de mivan ha igaza van? Ahj,nem tudom legjobb lesz a szünet,és ha elmegyek. Majd halottam, ahogy Alíz telefonál... vajon kivel?
Itt is a következő, hosszabb rész, remélem tetszik. ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
A beteljesült àlom! (Befejezett)
RomanceSziasztok! Ez a könyv ,be bizonyitja ,hogy barmint el lehet èrni,szàrmazàstól függetlenül,ès akar markàs cuccok nélkül! Menőzès nélkül, emberi jo tetekkel,! Ha szeretnéd olvass bele! Jò Olvasàst ❣🔐 Vágyak #47.hely💞(köszönöm)2022.03.23. Árva 43. H...