Hát be köszöntött a tél!
December közepe van,ès hàt lassan karàcsony! Ahoz képest mèg oktoberben ès Novemberben is volt 20° ,de màr Decemberre lett -1°
Elég nagy vàltozàs! Alexel ès velem minden rendem,ma lesz egy randink mèg nem igazán tudom mit fogunk csinálni! Az biztos hogy melegen kell öltözni! 10 òràra jön èretem! Most 9òra van,már a ruhám meg van,
A ruha:Ès sminket nem teszek fel,max egy kis szem spriàlt,de az sem nagyon kell! Mèg eldöntöm! Be kaptam valamit, egy kicsit mèg telefonoztam,aztán fel öltözten,vègül felkerült a szem spirál,ès màr meg is èrkezett èrtem!
- Szia kicsik,nagyon gyönyörű vagy! És imádom ha smink nélkül vagy!- megint nagyon bele pirultam a jelenlétében mindig ez van!
- Szia drágàm-bujtam a nyakába és öleltem szorosoan! Majd csókot leheltem a szájára és be ültünk a kocsiba!
Hideg volt,de nem fáztam , szerencsére volt még pluszba kabátom ha kellene!
- merre megyünk? - nagyon izgatott voltam!
-majd meglátod drágám! -tudtam hogy nem mondja el,de próbálkozni ér!
-megérkeztünk kedvesem. - ez egy erdő bejárata volt,vagy is egy ösvény, életemben nem jártam itt! Nagyon szép volt! A fák havasak, ugyan is esik a hó! Mikor elindultunk akkor kezdett nagyon esni! Mikor mentünk egyre beljebb egyre szebb volt minden! Voltak itt kis fa hazak,a kemèny is füstölt, Voltak kedves kis kutyák is! Pontosabban husky kutyák! Magas havas hegyek vettèk körbe ezt a kis tèli faulcskàt, a kozepèn volt egy hatalmas jegkori pálya is! Kissebb élelmiszer boltok! Nagyon hangulatos volt ez az egész hely,olyan mesebeli!
- köszönöm hogy ide hoztál, mesés ez a hely! - öleletem meg szorosan és csókoltam meg!
-a szerelmemnek bármit! -húzott közel magához!
2hettel később!
Szenteste van! Ilyenkor a családdal vagyunk mármint nálunk ez ìgy van! Ilyenkor csak azokkal ünnepeljük a karácsonyt akivel egy háztartásba lakunk! Ami jelen esetben Alex! Ugyan is amìg kaptunk szünetet végig nálam volt,még nem költöztünk össze korai lenne!
Az ajàndèkokat àt adtuk
Èn kaptam egy kupon csomagot,masszírozás,fodrászatra,kozmetikà-rá ès mèg pàr simink,illetve parfum kellèket!
Èn pedig egy híres fotós Kiàlìtàsàra vettem neki jegyet! Ami Londonban,ès Pàrizsban lesz! E-melett a vicc kedvéért kapott,2 szúrós karàcsonyi pulcsit! Vagyis a kissebb ami az enyém, az nem szúrós belül,viszont az ővè igen! Egy kis meglepi!
3nappal később!
A karàcsony nagyon szèpen ment! Rengeteget ajàndèkot kaptam! Viszont amin meglepődtem az a legjobb baratnőm ajándéka volt! Egy szerződès amit Alex irt alà ,hogy dolgozhatok modellként, 1 évet! Ès aztán elkezdhetem a saját èletem èpitgetni! Mikor ezt meg kaptam,sírva fakadtam az örömtől! Viszont mèg nem döntöttem el,hogy elfogadom-e! Hisz adtak rà annyi időt amennyit csak szeretnék!
ESTÁS LEYENDO
A beteljesült àlom! (Befejezett)
RomanceSziasztok! Ez a könyv ,be bizonyitja ,hogy barmint el lehet èrni,szàrmazàstól függetlenül,ès akar markàs cuccok nélkül! Menőzès nélkül, emberi jo tetekkel,! Ha szeretnéd olvass bele! Jò Olvasàst ❣🔐 Vágyak #47.hely💞(köszönöm)2022.03.23. Árva 43. H...