06

1.1K 67 6
                                    

Itt voltam, a szobámban miközben egyre telt a megmaradt három óra a hétvégéből. A szüleim végre hazajöttek az üzleti útjukról, Chicagoból. Mint minden alkalommal most is egy hógömböt és egy ocsmány pólót kaptam tőlük. 

Az ágyamön ültem, egy könyvet olvastam. Hagytam, hogy a szavak és a laptopból jövő "The Xx' hangjai beszivárogjanak az agyamba. Luke-al nem beszéltem, nem küldött üzenetet és meg sem próbált felhívni ma. Csend volt, és ezt furcsán aggasztónak találtam. Tovább mondogattam magamnak, ha én kezdeményezek azt hiszi majd, hogy komolyan érdeklődöm iránta. És nem engedhetem neki, hogy ezt gondolja. Luke-nak szüksége volt arra, hogy két lábbal a Földön járjon, és ez csak akkor lehetséges, ha játszom a nehezen megkaphatót. 

A dolgok simán mentek, félbeszakítások nélkül, hívások nélkül. A telefonom akár ki is lehetne kapcsolva.

Annak tűnt, amíg el nem kezdett csengeni.

Sóhajtottam, tudva, hogy ez az egész csak idő kérdése volt, majd megnéztem a kijelzőn a hívó nevét.

"Szia Brook," válaszoltam.

"DELILAH! SOHA NEM TALÁLOD KI MI TÖRTÉNT VELEM!" Nagyon hangos volt, és annyira gyorsan beszélt, hogy szinte alig értettem mit mond.

"Bocsi, mi van?"

"TALÁLD KI KIVEL RANDIZTAM MA?"

"Öö, nem tudom. Kivel?"

"MICHEAL CLIFFORDDAL!"

"Tényleg? Ez nagyszerű, B! Én csak ... nem is tudtam, hogy tetszik neked egyébként."

"VICCELSZ VELEM? Ő tökéletes! Minden olyan édes rajta, és gyönyörű szemei vannak, és szép a mosolya..."

Tovább kezdett fecsegni nekem róla. Még mindig furcsának találtam, hogy eddig semmilyen érdeklődést nem mutatott iránta.

"Brooklyn," félbeszakítottam a fecsegését arról, hogy milyen cuki újjai vannak."Miért csak most hallom ezeket? Együtt vagyunk francián már majdnem három éve, és soha meg sem említetted, hogy cuki az orra."

"Őszintén, Del, nem mondtam el neked, mert tudtam, hogy jönnél te azzal a kis dologgal, hogy minden srácban találsz valamit amitől tökéletes lehet nekem, és nem akartam, hogy kiakaszd őt is, ahogy a többi srácot."

Ó, Wyatt: Brooklyn jelentősebb kiszemeltje. Azt hiszem volt egy kissebb mániám, azzal kapcsolatban, hogy szeretek meggyőződni arról, hogy semmi baj nem történik a barátaim párkapcsolatában, de hibáztathatsz ezért?  Nem akartam, hogy azon menjenek keresztül amin én. Szóval, tálán kicsit messze mentem Wyatt kérdezgetése során. De hé, a barátnőm szíve végül is nem tört össze, szóval elmondhatom, hogy a tervem tökéletesen működött.

"Oké,oké. Értem az érveidet. De Michaelt már régóta ismerem, őt nem vallattam volna ki. De, hogyan is hívott el?"

"Üzenetet küldött nekem, tudod? És aztán csak beszéltünk egész reggel meg minden, és akkor jött a "Váu, annyira unatkozom," és erre én, "Hé én is." Szóval megkérdezte, hogy nincs-e kedvem egy filmhez vagy valamihez vele!"

"Aw, ez nagyon édes.Megcsókolt?"

"Megpuszilta az arcomat," csalódottnak hangzott, "de megfogta a kezem amíg a filmet néztük és hazafelé is. Azt mondta kellene valamit együtt csináljunk a következő hétvégén is!"

"Gratulálok, B. Majd ne felejts el szólni az esküvő dátumáról, rendben?" vicceltem.

"Ó, mennem kell,Del. Michael hív! Holnap találkozunk!"

"Még látlak, legyél jó ahhoz a sráchoz!"

OppositesWhere stories live. Discover now