Başlangıç

21 4 0
                                    

           Kitaba başladım. İlk olarak küçüklüğümden mi yoksa geleceğim için mi yazsam diye düşünmüştüm ve ikisini birlikte yazmaya karar verdim. Küçüklüğümü kısa tutup bundan sonraki hayallerimi hikayeleştirecektim. İlk başta çok normaldi. Ama şimdiki zamanla ilgili bişeyler yazmaya başlayınca olaylar garipleşti. Örneğin geçenlerde evimize garip bir hırsızlık vakası gerçekleştirildiğini taslağa yazmıştım. Ve garip bir şekilde bu olayı yazdıktan bir ay sonra evimiz soyuldu. Once  bir tesadüf olarak düşünmüştüm ama bu günlerde daha da farklı olaylar yaşamaya başladım. En çok görmek istediğim yazarı gördüm. Yutdışı eğitimi için girdiğim sınavı kazandım ve buna benzer küçük olaylar. Olayların tek ortak tarafı ise hepsini olaylar gerçekleşmeden yaklaşık bir ay önce Kitaba yazmış olmam. Ve bu kitabı  daha  kimseye okumadım. Garip bir şeyler döndüğünü o zamanlarda anlamıştım. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Yazmaya devam etmezsem ne olur, veya bu gerçekse iyi olaylar için kullansam nasıl olur hiç bir fikrim yok. Deneyerek yazmak ise biraz tehlikeli. Ama başka çarem yok gibi gözüküyor. Birine danışmalı mıyım yoksa kendi kendime mi çözmeliyim. Zaten pek arkadaşım yok ama olanlara ise güvenemiyorum. İlk aklıma gelen hayatımı düzene sokmak için bunu kullanmak oldu. Çok bencilce olduğunun farkındayım ama aklımdan ilk geçeni denedim. Ve okulu birincilikle bitirmeyi yazdım. Zaten okulun bitmesine bir ay kalmıştı. Ama birinci olmadım. yanlış düşündüm. bundan önceki olayların bir çoğu gerçekleşmişti. Bayağı büyük bir tesadüf ile karşılaştım galiba.

CANLI YAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin