Jenom na začátek... nečekejte , že kapitoly budou jako romány,spíš kratší.
Bylo vedro , takže jsme musely zapnout klimatizaci . U jejího auta jsou totiž rozbitá okýnka . Málem jsem se při myšlence na to , že konečně uvidím Andyho , Ashe , CC-ho , Jinxxe a Jaka (nevím jak to sklonit) rozbrečela šťestím . Lístky jsme měly do 1.řady , párkrát jsem zachytila Andrewův nebo Jinxxův pohled a občas se nás jen letmo dotkli . Bylo to nezapomenutelné . O přestávce jsme vyšly ven a zapálily si. Venku byly jen ti co si šly zakouřit , nebo nadýchat se vzduchu . Kluci zpívali ještě pár písniček a potom nám Ash oznámil , že je konec . Všichni se narvali ke stolu na podpisy , nadšeně pištěli a strkali se . My stály opodál a jen pozorovaly to šílenství . ,,Jako autogram chci , ale cpát se tam je vražda . Ušlapou tě."
Teri jen kývla . Konečně se to tam začlo vyklizovat . Hledala jsem něco na internetu a Teri si hrála s krabičkou cigaret . ,,Dáš mi jednu ?" Stál u nás Andy a nervózně přešlapoval na místě . Teri mu podala krabičku a zapalovač. ,,Dík ." ,,A vy už autogramy máte ?" Z kabelky jsem vytáhla 2 fotky a podala jim je . Kluci je podepsali a vrátili . Stála jsem opodál a vedla konverzaci s Andym . Když se na mě podíval měla jsem pocit , že se každou chvilku musím v těch jeho očích utopit a měla jsem co dělat , abych se vůbec udržela na kolenou . ,,Brácho musíme balit !" Ozval se Jinxx. ,,Ok. Dejte mi chvilku ." Zakřičel zpátky.
,, Slyšelas.Ale jestli mi chceš dát svý číslo, tak můžem pozdějc někam zajít . "Podal mi lihovku a nastavil ruku. ,,Dik. Ozvem se."
To už ale přicupitala Teri. ,,Tak co,jedem? "
,,Jasně . Díky , že jste přijeli kluci."
Domů jsme dorazily neplánovaně pozdě a usly jako mimča.
ČTEŠ
Maybe just dream
FanfictionAnnie je fanynka Black Veil Brides.Co se mezi nimi po koncertě odehraje?