Večer jsem si zapomněla zabalit a tak jsem dneska ráno byla úplně uřícená. ,,Hotovo." Zapla jsem kufr a oblékla se. Černé protrhané džíny, šedivé tílko a kožená vestička. Včera ráno jsem to ještě stihla ke kadeřnici. Takže mám teď na hlavě aquamarín. Pro jistotu jsem si vůbec nenalíčila oči, o kruhy pod očima fakt nestojím.Kluci mě hodili na letiště a s většinou jsem se rozloučila už venku.Dovnitř mě doprovodil Andy. ,,Miluju tě." Políbila jsem ho a podala mu dárkovou tašku pro něho a pro kluky.Obejmul mě a vtiskl mi do ruky malou krabičku.Už v odbavovací hale se mi stýskalo. V letadle jsem se seznámila s jednou modrookou blondýnou.Vyměnily jsme si čísla a dohodly se na kafi. Naši mě vyzvedli na letišti a cestou domů už jsem vyprávěla jaké to bylo.Doma jsem si vybalila a konečně otevřela tu tajemnou krabičku. Byl v ní stříbrný náhrdelník s přívěškem ,,A+A "....
Před týdnem jsme slavily 1.výročí.Jsme spolu půl roku,i když to vždycky není lehké,protože od sebe bydlíme trochu daleko a i když tomu málokdo věřil.
I složitější sny se plní,když věříme a máme snahu... :)
- tento text je smyšlený, tudíž % možnosti existence v realitě spadá na velice nízké číslo
- snít je překrásné,jen musíme vědět, kdy přestat
Věnováno mé dlouholeté přítelkyni Ladě ,,Děkuju ti,že jsi mě přivedla k tak skvělé kapele,tudíž na námět povídky.Nezapomenu ti to. Našla jsem styl hudby, se kterým jsem šťastná... :* " a Black Veil Brides.
ČTEŠ
Maybe just dream
FanfictionAnnie je fanynka Black Veil Brides.Co se mezi nimi po koncertě odehraje?