Rezillik!!!

318 7 1
                                    

Ah şu Melih yok mu? Onun yüzünden Dilan dan iyi bir dayak yedim ama kız haklı çocuğun yanında Dilan a " senin şimdi evden bu kadar aceleyle çıkman anlaşıldı " dediğimde Dilan bana o meşhur kötü bakışını yaptığında saten dayak yiyeceğimden emindim.
Düşüncelerimden sıyrılıp Dilan a baktım lağğğn bu yoksa bana trip mi atıyor ? Ben attığımda kızım sen o makyaj kutusu kızlardan mısın ? Derdi. Bu onun dilinde fazla makyaj yapan insanlardı. Hemen usulca yanına gittim bu onun yanına giderken yere yapıştığım gerçeği aramızda kalsın. Bir kere dönüp bakmadı telefonuna baktığımda Melih le mesajlaşıyordu uuu .
Mesajları:
Dilan: Sen Ezgi ye bakma o biraz delidir.
Melih:Tüh ben de sevinmiştim.
Dilan:Neyse benim çıkmam lazım.
Ya görüyonuz dimi kız o çocuğa yüz vermiyo yani o çocuğa hani ben olsaaam neyse ...Bana da deli dedi deli ne ya ben deli miyim ? Tmm öyleyim . ama konumuz o değil. Bu arada adını hatırlayamadım O çocukta bu evde kalıyor . Derken Dilan ayağa kalktı ve "Ben duşa giriyom" dedi ve gitti . Bu arada biz burada kalma süresini uzattık bu Sanem hanım annemleri ikna etti eh benim için sorun yok. Abim zavallım kıskançlıktan ölüyordur şimdi .
Telofonu elime alıp müzik listesine girdim ne tabiki kulaklıkla dinlemeyecektim...!KISIK SES MÜZİĞE HAKARETTİR ! AMA BEN ANAMIN EVİNDE DEĞİLİM O YÜZDEN SESİNİ ÇOK AÇMIYACAKTIM. Taylor açtım ordan bir tane lan bu kadın ne taş ya deyip şarkısıyla dans etmeye başladım veya bu yaptığım saçma haraketlerin adı neyse. Dayanamadım sesi bir az daha açtım ve yatakta zıplamaya başladım , tokamı çıkartıp saçımın zıplarken önüme gelmesine izin verdim ben zıplarken müzik birden kesildi ve tam karşımda Emreeeeeeeeeeeeee!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

İddiaWhere stories live. Discover now