Σήμερα το πρωί ξύπνησα νωρίς για κάποιο περίεργο λόγο. Αισθανόμουν τόσο ξεκούραστη οπότε δεν χρειάστηκε να χουζουρέψω. Πήρα το κινητό μου και είδα την ώρα 06.15 έλεος τι με έπιασε; Τέλος πάντων πήγα να πλυθώ στο μπάνιο μέσα στη νύστα μου δεν είδα τον Liam και έπεσα πάνω του. Καλά και αυτός από τα χαράματα ξυπνάει; Φόραγε μια μαύρη ραντέ μπλούζα και μια βερμούδα, έβγαινε απο το μπάνιο. Έχει πάρα πολύ δυνατά μπράτσα και αρκετά tattou
"Πάρτω αλλιως!" Είπε σαρκαστικά. Προσπαθεί να γίνει αστείος;
" Τσ.Συγγνώμη" Είπα και στο τέλος της λέξης χασμουρήθηκα. Δεν ασχολήθηκα άλλο μαζί του και πήγα στο μπάνιο. Έπλυνα το πρόσωπο μου και τα δόντια μου. Χτένισα τα μαλλία μου και έβαλα στην μπρίζα την ισιωτική. Βαρέθηκα τα σπαστά μαλλία μου. Μόλις ίσιωσα τα μαλλία μου κατέβηκα κάτω να πάρω πρωινό. Μου μύρισε κρέπες! Λατρεύω τις κρέπες! Ειδικά αν έχουν μερέντα! Κόλαση! Κατέβηκα τις σκάλες σφαίρα. Όπως το φαντάστικα η Martha έφτιαχνε κρέπες. Την λατρεύω πραγματικά!
"Καλημέραααα!" Είπα με ενθουσιασμό. Με κοίταξε με ένα περιέργο και ταυτόχρονα σοκαρισμένο βλέμμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν με βλέπανε συχνά σε τέτοια τρελή χαρά.
"Καλημέρα! Ποια είσαι εσύ και που είναι η Alison?" Είπε σαρκαστικά και χαμογέλασε.
"Απλά μου έλειψε να φτιάχνεις κρέπες για πρωινό Martha!" Είπα χαμογελαστά και έκατσα στην καρέκλα.
"Αν είναι να είσαι έτσι κάθε πρωί που τις φτιάχνω, θα τις φτιάχνω καθημερινά" Είπε και το χαμόγελο της μεγάλωσε ακόμα πιο πολύ
"Άντε βάλε μου να φάω και άσε τα λόγια!" Είπα χαρούμενα
"Μάλιστα στρατηγέ!" Είπε και χτύπησε το πόδι της στο έδαφος και ακούμπησε οριζόντια το χέρι της προς τα δεξία στο μέτωπο της.
"Καλημέρα μικρή" Είπε ο πατέρας μου. "Πως και ξύπνια τόσο νωρίς;" Είπε και με φίλησε στο κεφάλι.
"Καλημέρα μπαμπά! Δεν ξέρω απλά ξύπνησα" Είπα χαμογελαστα και επιτέλους η Martha ακούμπησε το πιάτο με τις κρέπες μου μπροστά μου.
Μετά μόλις τις έφαγα πήγα επάνω στο δωμάτιο μου να φορέσω τα ρούχα για το σχολείο. Κοίταξα το κινητό μου για την ώρα και ήταν 07.00. Είχα άπλετο χρόνο. Λοίπον άνοιξα την ντουλάπα και άρχισα να σκέφτομαι τι να φορέσω. Κοίταξα έξω από το παράθυρο και είδα ότι είχε συννεφιά. Ο συνηθησμένος καιρός στο Λονδίνο. Λοίπον σκέφτηκα να φορέσω κάτι απλό. Έβγαλα το ψηλόμεσο τζίν μου και απο πάνω φόρεσα μια μακριμάνικη μπλουζα μετά φόρεσα τα μαυρα vans μου. Βάφτηκα ελαφρά με μόνο λιγο make up και λίγο μολύβι. Μόλις τελιώσα πήρα την τσάντα μου απο το γραφείο μου και κατέβηκα κάτω. Είδα την μητέρα μου να μιλάει με τον ξινό.
YOU ARE READING
~Demons.
FanfictionΛένε πως ο ερωτας ειναι τυφλος. Δεν επιλέγεις ποιόν θα ερωτευτείς. Επισης, λένε πως ο έρωτας είναι και κουφός. Δεν αρκεί να λες συνεχώς ''Σ'αγαπώ" χωρίς να το αποδείξεις.